Millainen on persumaailma?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millainen on persumaailma?

Itse mitä olen edellisten kunnallisvaalien jälkeen seurannut tilannetta missä itse äänestin persuja voin sanoa että ei enää kiinnosta äänestää toista kertaa. Tämän päivän perussuomalaiset eivät ole samoja perussuomalaisia mitä ne olivat vuonna 2010.

Jos jostain olen samaa mieltä heidän kanssaan on maahanmuuttokritiikki, mutta koska puolue on itsessään arvokonservatiivinen eikä arvoliberaali, en halua äänestää näitä ihmisiä enää jatkossa lainkaan.
 
On tuomittu ja lupasit uskoa, jos todistan. Todistin. Ei kelvannut, uskot mielummin öyhötystä ja silleen. Ei voi mitään.

Jaahas. No mitäs sä sit tahdot, et puhun kultturien eroista, et tekis sut tyytyväiseksi? Riittääkö jokin vai ei mikään?

Vihervassareista on tosi paljon aloituksia tällä palstalka ja sä uskot:D

Ja ihan vaan tiedoksi, en ole sellainen vv mörkö itse. Huvittaa ja kyllästyttää vaan noi teidän jutut, kun pyörii vuodesta toiseen samanlaisina... Öyhötyksenä suorastaan.
No...jos alotat vaikka eri etnisten ryhmien tekemien rötösten tilastoista, niin se tekee minut onnelliseksi. :)
*nojaa taaksepäin ja ottaa hyvän asennon*
 
vierailija
Millainen on persumaailma?

Itse mitä olen edellisten kunnallisvaalien jälkeen seurannut tilannetta missä itse äänestin persuja voin sanoa että ei enää kiinnosta äänestää toista kertaa. Tämän päivän perussuomalaiset eivät ole samoja perussuomalaisia mitä ne olivat vuonna 2010.

Jos jostain olen samaa mieltä heidän kanssaan on maahanmuuttokritiikki, mutta koska puolue on itsessään arvokonservatiivinen eikä arvoliberaali, en halua äänestää näitä ihmisiä enää jatkossa lainkaan.
Moi palstasuvakki.
 
vierailija
Millainen on persumaailma?

Itse mitä olen edellisten kunnallisvaalien jälkeen seurannut tilannetta missä itse äänestin persuja voin sanoa että ei enää kiinnosta äänestää toista kertaa. Tämän päivän perussuomalaiset eivät ole samoja perussuomalaisia mitä ne olivat vuonna 2010.

Jos jostain olen samaa mieltä heidän kanssaan on maahanmuuttokritiikki, mutta koska puolue on itsessään arvokonservatiivinen eikä arvoliberaali, en halua äänestää näitä ihmisiä enää jatkossa lainkaan.
Juu. Maahanmuuttokritiikki kannattaa hoitaa oppositiosta. Kyllähän se nähtiin, mitä 2015 tapahtui, kun persut oli hallituksessa:)
 
vierailija
No...jos alotat vaikka eri etnisten ryhmien tekemien rötösten tilastoista, niin se tekee minut onnelliseksi.
*nojaa taaksepäin ja ottaa hyvän asennon*
Eli haluat, et alan kaiveleen jotain tilastoja, kertoon niistä mielipiteeni ja sitä rataa..? Juu. Ihan varmasti, kultapieni! Miksen tahtoisi niin tehdä? ..Kaivoin sulle muuten jo vaikka mitä faktaa, etkä ollut tyytyväinen. Miksi käyttäisin siis aikaani sun johonkin hyppyyttämiseen tai ihme palveluun?? Oletko ihan tässä päivässä?
 
No ihan totta puhuen, en maksa mitään sellaiselle

Mutta kiitos, kun toit lisää syvyyttä tähän persumaailmaan!
Te näemmä keksitte toisille ominaisuuksia, kuten tällaisen "terapeutin" mietin vain, teettekö tätä ihan jokaiselle, vai vain joillekkin tietyille ihmusilke/keskustelijoille.
Sanotaanko näin, että metsä vastaa kuten sinne huutaa. Käyttäydyn vain ihan samalla kuin sinä ja hengenheimolaisesi.
 

Yhteistyössä