Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Minä nään jonku hailuran. Huomenna uusiksi?! toivottavasti viiva vahvistuu!
Kiitos vastauksesta! Tämä on kyllä uskomatonta, mikäli viiva alkais vahvistuun... Tosiaan saattaa kierto olla usein jopa 33pv joten uskalsimme harrastaa suojaamatonta seksiä kp8... Iloinen asia raskaus silti ehdottomasti olis, sillä juuri pari päivää sitten sovimme yrityksen aloittamisesta lähitulevaisuudessa.
 
Onko toi raskaustesin viiva alas asti, kuvassa nöyttää että loppuu ns. Kesken?

Selkeesti tuossa viivaa on! Koita uudella testillä vielä. Mulla tuli kerran samannäköinen viiva, eikä tarkoittanut mitään (oli myös punainen ja testiajalla ilmestyi).
Pikkasen turhaan nousi itsellä tuolloin toiveet
Oli viiva ihan alas asti, mutta alhaalta oli vaaleampi. Ikinä en itse oo saanut tuollaista viivaa edes mielikuvituksella! :D mutta taas jälleen sai elätellä turhia toiveita:cautious:
 
Täällä tänään dpo 7 (oletus, en tikuttanut) ja pitihän sitä uittaa eka PC liuskatesti.. Oloissa ei oikeastaan mitään huomattavaa muutosta, valkkaria tulee ja rintoihin välillä tulee sellanen niiku miljoona neulaa tökkis tuola sisäpuolella mut menee ohi ja välillä jotain menkkatyylistä kipuilua.. Tältä näytti testi, en tiä nähdäänkö miehen kanssa jo harhoja vai onko siinä joku haamujen esiäiti..

Testi tasan 5 min uittamisesta:

Sama kuva kontrastia säädetty:

Testin kuivuttua:
 
MItä mieltä testistä?eilen päivällä tehty r testi sillä super herkällä rfsun testillä. Tänä aamuna apteekin norm.testi nega..
Onpa outoa. Mutta niissä eri herkkyys, eikö? Jos ei vielä näy. Viiva näyttää punaiselta, ihan selvältä plussalta minun mielestä.

Itsellä reilu vuosi sitte eka plus, seuraava nega ja menkat pari päivää myöhässä alkoi = kemiallinen.

Testaa herkällä uusiksi? :)
 
Ihan ku jotain yrittäisi näkyä. Mikä dpo? Tosin mulla tullut turhaa haamua herkällä rfsu. Jospa siellä olis raskaudesta johtuvaa tämä!
No sepä se kun ei oo harmainta hajua Yritin tikuttaa aloittaen kp12, jolloin oli melkein kontrollin vahvuinen viiva joka sittrn haaleni. Sitten kuitenkin kp20 tienoilla oli joitakin ovulaatioon viittaavia oireita, ja kp 21 jälleen melko vahva viiva ovistikussa.. Nyt kp 29.
 
vierailija
Täällä tänään dpo 7 (oletus, en tikuttanut) ja pitihän sitä uittaa eka PC liuskatesti.. Oloissa ei oikeastaan mitään huomattavaa muutosta, valkkaria tulee ja rintoihin välillä tulee sellanen niiku miljoona neulaa tökkis tuola sisäpuolella mut menee ohi ja välillä jotain menkkatyylistä kipuilua.. Tältä näytti testi, en tiä nähdäänkö miehen kanssa jo harhoja vai onko siinä joku haamujen esiäiti..

Testi tasan 5 min uittamisesta:

Sama kuva kontrastia säädetty:

Testin kuivuttua:
Ei näy, kun haaleana viivanpaikka. Dpo 7 on aivan liian aikainen vaihe testata edes vielä.
 
Moikka!
Oon seuraillu piiitkään sivusta keskusteluja aina välillä. Meillä viides lapsi toiveissa ja yk jotain 9 tai 10. Himotestaaja olen ollut vuodesta 2011 :D
Mä aloitin testaamisen tässä kierrossa jo eilen eli dpo8. Yllätyksekseni sain one stepin testiin viivan. Se oli sen verran selkeä että näin sen heti jo meidän surkeassa vessan valossa. Tein tänään aamulla eli dpo9 pc:n ja sama juttu. MUTTA kuivuttuaan noi viivat ei enää näy. Pc:ssä luonnonvalossa jotain havaittavissa. Onko kellään kokemusta tälläisestä? Herättää kyllä nyt hurjasti toiveita nimittäin. Tuhansia testejä tehneenä ei tälläsiä ole tullut.
 

Yhteistyössä