Voisko palstan mustat myöntää olleensa väärässä Trumpin suhteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sinun väitteesi kaipaa todisteita, ei mun
Ei se ole väite vaan video.
Ei mulla ole tarvetta todistaa, koska en ole tuon videon olemassa olosta valehdellut. Sitä paitsi me kumpikin tiedämme ettet uskoisi, vaikka sen videon sulle tähän laittaisin.

Niin ja ei, en ole koira etkä sinä orja, enkä kyllä minäkään ole.
 
vierailija
Tässä siis video tuosta. EI vaikuta hänen omalta puheeltaan. Varmaan tehty yhteistyössä jonkun porukan kanssa. Trump pitää tuollaisen puheen ja lupaa "smooth transitionin" ja vastapalkaksi häntä ei syrjäytetä nöyryyttävästi presidenttiyden aikana?

Mun käy tavallaan sääliksi noita mellakoitsijoita. Osa varmaan pohjimmiltaan aika tavallisia ihmisiä, mutta aivopesu mennyt vaan läpi. Ihan kuin lahkolaiset, uskoneet Trumpin sanaan satapros. Ja sitten porukkaa menettää henkeään tai joutuu 10 vuodeksi linnaan....
 
vierailija
Ei se ole väite vaan video.
Ei mulla ole tarvetta todistaa, koska en ole tuon videon olemassa olosta valehdellut. Sitä paitsi me kumpikin tiedämme ettet uskoisi, vaikka sen videon sulle tähän laittaisin.

Niin ja ei, en ole koira etkä sinä orja, enkä kyllä minäkään ole.
Ai se et sä sanot että videossa huudetaan antifaa, ni se ei ole sun väite? Okei.
No mut kukaan ei ullatu et sä et linkitä videoita, kerrot vaan omia tulkintojasi.
 
Ai se et sä sanot että videossa huudetaan antifaa, ni se ei ole sun väite? Okei.
No mut kukaan ei ullatu et sä et linkitä videoita, kerrot vaan omia tulkintojasi.
Ei ole mun väite vaan faktaa, siinä huudetaan antifaa.
Niin, en linkitäkkään ja syy on se, että siitä ei saa muuta kuin kuraa niskaansa ja pilkkaamista.
 
vierailija
Jaa että ellun pitäis olla reagoimatta mitenkään kaikkeen paskaan?
Sä saat harmaana räksyttää, kiusata, haukkua, vääristellä kaikkea toisen sanomaa ja sitten kun toinen vastaa vasta-argumentilla niin sitten ollaan uliuli miten ilkeä elena.

Ja turha ruveta vinkuun etten minä ole ilkeillyt kun se oli toinen harmaa, rekisteröidy ja kirjoita nikillä niin uskotaan kuka sanoo ja mitä sanoo.
Vierailija on vierailija, monilla kasvoilla, joten rekisteröitymiseesi asti, koita kestää.
En tiedä, pitäisikö olla reagoimatta kaikkeen kakkaan, mutta kysehän on siitä, millä tavalla reagoi. Ei ole pakko reagoida ilkeästi. Kivat ihmiset eivät reagoi ilkeästi, väittäisin.

Miksi on pakko vastata ilkeilyllä ilkeilyyn? Mikä siinä on se pointti? Mitä sillä saavutetaan? Onko tämä keskustelupalsta jokin egobuustipaikka, jossa kolautellaan ja kalisutetaan, kuka on häijyin ja voittaja pääsee kukkulan päälle?

Ai minä olen uliuli?

En usko, että on minun harteillani sellainen, että jos on useita harmaita kirjoittajia, ja jos joku niistä on ilkeä, niin kaikki olisivat ja kaikille pitäisi kettuilla. Sama pätisi silloin myös mustiin kirjoittajiin, eikös?
 
vierailija
Antifat tunnistettu, vai miten se ny oli..

En tiedä, mutta tolla oli kovin väliä trumppilaisille, kuinka monta on loukkaantunut

Kiivaimmin etsitään henkilöitä, joiden epäillään syyllistyneen väkivaltaan. Jopa 60:n poliisin kerrotaan saaneen vammoja, ja yksi kongressirakennuksen turvallisuudesta vastanneista poliiseista menehtyi sairaalassa myöhään torstaina.


Pilkka osui omaan nilkkaan?

Myös liittovaltion rakennukselle ja irtaimistolle tuhoa aiheuttaneet voivat saada jopa kymmenen vuoden vankeusrangaistuksen, sillä Trump allekirjoitti asiaa koskevan asetuksen kesällä.
 
vierailija
”Sosiaalisessa mediassa levisi myös väitteitä, joiden mukaan paikalla olisi ollut Trumpin kannattajiksi naamioituneita antifasistisen liikkeen edustajia. asiasta ei ole todisteita.”

öyh
 
Sulle ehkä faktaa, muille ei.
Jos mä linkitän tähän videon jossa antifaa ei huudeta niin kumoaako se sun faktasi?
Et voi sanoa muiden puolesta mitään, sinä olet ainoastaan vaatinut todisteita....sulle en anna mitään, koska sulle ei todisteetkaan riittäisi, alkaisit vääntämään senkin jälkeen riitaa ja nyt ei kuule vaan jaksa.
 
”Sosiaalisessa mediassa levisi myös väitteitä, joiden mukaan paikalla olisi ollut Trumpin kannattajiksi naamioituneita antifasistisen liikkeen edustajia. asiasta ei ole todisteita.”

öyh
Ja tuo on sun faktaa, ei se mitä monet silminnäkijät näki paikan päällä? Eiks se sarvipääkin ollut sekä blm että trump sitä ja tätä puolella? Röyh?
 
vierailija
Et voi sanoa muiden puolesta mitään, sinä olet ainoastaan vaatinut todisteita....sulle en anna mitään, koska sulle ei todisteetkaan riittäisi, alkaisit vääntämään senkin jälkeen riitaa ja nyt ei kuule vaan jaksa.
Mä jo todistin yllä olevalla videolla et patriootteja siellä huudettiin,eli valehtelit.
Tai sitten laitat videon mikä todistaa ettet valehtele, hyvin yksinkertaista.

mä olen myös kertaalleen jo sanonut et mulle ei ole yhtään vaikeaa sanoa et videolla huudellan antifaa jos sen videon näen. Sun valinta, tee miten haluat.
 
vierailija
Et voi sanoa muiden puolesta mitään, sinä olet ainoastaan vaatinut todisteita....sulle en anna mitään, koska sulle ei todisteetkaan riittäisi, alkaisit vääntämään senkin jälkeen riitaa ja nyt ei kuule vaan jaksa.
Kyllä ne todisteet mullekin kelpaisi. Tosin en tiedä, uskaltaisinko kommentoida yhtään mitään, koska olen harmaa ja näinollen siis ilkeä kiusaaja, jolle pitää antaa samalla mitalla takaisin.
 
vierailija
Et voi sanoa muiden puolesta mitään, sinä olet ainoastaan vaatinut todisteita....sulle en anna mitään, koska sulle ei todisteetkaan riittäisi, alkaisit vääntämään senkin jälkeen riitaa ja nyt ei kuule vaan jaksa.

Patriootteja siellä huudellaan.
 
alkuun? Siis ennenku siitä tuli mulkku?

Hän itse kertoo olevansa äärioikeistoa, se shamaani, miksi siis ei saa niin sanoa?
Saa kai sitä sanoa miksi haluaa, siis mun puolesta ainakin?
Mutta noi ääripäät on loppupeleissä samaa soppaa, vai meinaatko että Stalinin ja Leninin aikana tapettiin äärioikeiston nimissä ihmisiä?
 
vierailija
Ääri sitä ja ääri tätä, tiesitkö muuten että Hitlerikin oli alkuun äärivasemmistolainen?
Sekoitatko nyt Goebbelsiin?

Kansallissosialistinen aate oli taloudellisesesti, nimensö mukaisesti, melko sosialistinen. Mutta ennen kaikkea se oi diktatuuria kannattava. Niinkuin kommunismikin. Näin ei ole asia MINKÄÄN puolueen osalta tällä hetkellä.

Tiedätkö sinä edes mitä vasemmistolaisuus tarkoittaa? Ehkä ei tartte vasemmistolaisuutta vetää aina tuonne 1900-luvun alun kommunismiin. Sellaisesta kun on jäljellä vain SKP:n rippeet.

Sen sijaan mitä on jäljellä äärioikeistolaisuudesta? Mielestäni enemmän. Mutta en ala siitä kiistelemään,
 

Yhteistyössä