Menkkamaiset kivut ennen plussaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kellään ollut niin, että menkkamaiset kivut tulee ilman vuotoa ja saanut plussan 3-testiin? Mulla tosiaan piti uusi kierto alkaa tänään. Ainoo vaan että ihan super kovat menkkakivut on päällä, mutta niitä itse menkkoja ei näy olis kiva kuulla teiltä joilla on näin käynyt. Ja nimen omaan ne kivut ilmestyny just sillon ku menkkojen pitäs alkaa, ei niin että heti oviksen jälkeen vaan nimenomaan menkkojen oletetun alkamisajankohdan aikaan!

• Tykkää
Reactions: Diipadapa
Onko kellään ollut niin, että menkkamaiset kivut tulee ilman vuotoa ja saanut plussan 3-testiin? Mulla tosiaan piti uusi kierto alkaa tänään. Ainoo vaan että ihan super kovat menkkakivut on päällä, mutta niitä itse menkkoja ei näy olis kiva kuulla teiltä joilla on näin käynyt. Ja nimen omaan ne kivut ilmestyny just sillon ku menkkojen pitäs alkaa, ei niin että heti oviksen jälkeen vaan nimenomaan menkkojen oletetun alkamisajankohdan aikaan!
Siis raskaustestiin, puhelin syöttänyt omiaan tuonne

Kyllä tuo kuullostaa hyvin paljon raskaudelta :) itellä ollu just noin ekassa ja nykysessäkin raskaudessa ja tiedän monta muutakin joilla on ollut! Nuo on niitä kiinnittymis kipuja jotka tuntuu menkkakipuina ja voi olla koviakin.

Kyllä tuo kuullostaa hyvin paljon raskaudelta itellä ollu just noin ekassa ja nykysessäkin raskaudessa ja tiedän monta muutakin joilla on ollut! Nuo on niitä kiinnittymis kipuja jotka tuntuu menkkakipuina ja voi olla koviakin.
Toiveessa kyllä olis raskaus meillä :) nyt oudoksuttaa kun pientä tuhruvuotoa tullu päivällä ja kivut laantunu.. Jotenkin vielä haluun silti odotella ennen ku testii teen. Jännä vaan ku menkat aina alkaa mulla niin et kauhee veriloiske kello tarkkaan saapuu ja siitä vasta parin tunnin päästä kivut. Ja alkaa just kunnon vuodolla.. No, odotellaan vaan mitä seuraavaksi :D

• Tykkää
Reactions: Diipadapa
Toiveessa kyllä olis raskaus meillä nyt oudoksuttaa kun pientä tuhruvuotoa tullu päivällä ja kivut laantunu.. Jotenkin vielä haluun silti odotella ennen ku testii teen. Jännä vaan ku menkat aina alkaa mulla niin et kauhee veriloiske kello tarkkaan saapuu ja siitä vasta parin tunnin päästä kivut. Ja alkaa just kunnon vuodolla.. No, odotellaan vaan mitä seuraavaksi
Toivotaan parasta ❤️

Yhteistyössä