• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Himskatin sormet,jäykän tuntuiset ja kipeet.
Kotitöitä pitäis tehä

Pakkanen kolotuttaa.


Delegoi sormia vaativat hommat miehelle ja keskity itse niihin mitkä voi tehdö muutoin. Meikä luuttusi eilen jalalla lattialle läikkynyttä voita.

Rätti vaan maahan ja tassu päälle ja hinkkasin.


Niijuu, eli meni siinä pannukakunpaistamisessa vielä sekin pieleen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Pakkanen kolotuttaa.


Delegoi sormia vaativat hommat miehelle ja keskity itse niihin mitkä voi tehdö muutoin. Meikä luuttusi eilen jalalla lattialle läikkynyttä voita.

Rätti vaan maahan ja tassu päälle ja hinkkasin.


Niijuu, eli meni siinä pannukakunpaistamisessa vielä sekin pieleen
Mies imuroi ja mä tiskasin. Tulipa jotain tehtyä pikku hiljaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en tajua. Oon yli nelikymppinen enkä tajua vieläkään, millaista on Lapin kaamos keskitalvella. Oon ollu Lapissa aina keväisin.

Mä oon luullu että se kaamos on sitä että nippanappa näkee eteensä kun aurinko ei nouse. Semmosta ekan Napapiirin safari-leffan pimeyttä.
Mut nyt kun kattelee kun varmaan 98 % Suomen julkkiksista on Levillä ja julkaisee kuvia, niin ne kuvat on aika valoisiakin.
Häh. Ja eletään vuoden pimeintä aikaa, tai viikon verran on valoistunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta!

Ja niinpä, nyt on sit tutulla (työkaverien lisäksi) ollut korona.

Mä kun en tykkää puhelinta käyttää, niin tuumin joulun aikana pari ketaa, että onkohan lomalla jossain sähköverkon ulkopuolella ku ei näy facebookissa päivityksiä, mutta sairaalassahan tuo oli, huonossa hapessa, yli viikon viettänyt.


Vähän mua nuorempi. Perusterveestä en osaa sanoa ku eiväthän astmat tai diabetekset näy päälle ja kaikki eivät niistä halua kertoa.

Mut onneksi on nyt tervehtymässä!
On inhimillistä, ettei ihminen välttämättä huutele sairauksistaan tai varsinkaan koronasta. Mutta yleisen tiedostettavuuden takia olisi hyvä, että he sen kertoisivat heti kun pystyvät/jaksavat. Valaistuisi noille Echoillekin, että se voi osua omallekin kohdalle (tai puolisolle/lapsille).

Samaan aikaan kokonainen ketju pohtii, miksei rokotuksessa pyörtynyt sairaanhoitaja ole jatkuvasti somessa kertomassa voinnistaan....
 
On inhimillistä, ettei ihminen välttämättä huutele sairauksistaan tai varsinkaan koronasta. Mutta yleisen tiedostettavuuden takia olisi hyvä, että he sen kertoisivat heti kun pystyvät/jaksavat. Valaistuisi noille Echoillekin, että se voi osua omallekin kohdalle (tai puolisolle/lapsille).

Samaan aikaan kokonainen ketju pohtii, miksei rokotuksessa pyörtynyt sairaanhoitaja ole jatkuvasti somessa kertomassa voinnistaan....
En oo perehtyny siihen sh:n tapaukseen, mutta ilmeisesti porukka oottaa edes jotain instapäivitystä tms?
-> joo eihän sen tartte muiden takia antaa itsestään elonmerkkiä, mutta ehkä aika moni odottaa sitä? Vaikka 10 sekunnin video "kaikki on hyvin?"

Ja edelleen. Tilastot.
Mun läheisillä on/on ollut vakavia sairauksia joiden todennäköisyys on koronaankin verrattuna pieniä. Ne on vaikuttaneet voimakkaasti mun elämään myös.

Mä silti tiedostan että muille ne on harvinaisia. Ei näiden sairastaneiden ihmisten läheisyys muhun nähden muuta sitä, miten harvinaisia ne on tilastoissa.
 
Huomenta. Nyt pitää saada unirytmit kuntoon, on heittäny unet häränpyllyä joulun ja uudenvuoden aikaan.

-Ja ihan kiva kun Nuoret Leijonat voitti.
Huomenta! Mitkä unirytmit:cautious:
Mä luotin siihen että lapset herättää varmasti tänään aiemmin enkä laittanut herätyskelloa:)
kyllähän ne herätti... 10.44 tai toinen, toisen sain itse herättää....:rolleyes:
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Echo

Yhteistyössä