Oli muuten tunnettu myös strategisista mitoistaankin...Oijoi..
Vaikka siis koollahan ei ole väliä.....
Oli muuten tunnettu myös strategisista mitoistaankin...Oijoi..
NäköjäänOli muuten tunnettu myös strategisista mitoistaankin...
Juuh....OMG
Peter Steele oli playgirl lehdessä.
Ei vaan olemus muuten huokuu pelottavuuttaVampyyri?
...tai sitten se on vaan toi pitkä tukka mikä hämääEi vaan olemus muuten huokuu pelottavuutta
Nyt katosi mekko palstalta tunniksi, kun löysi tuon lehdenOli muuten tunnettu myös strategisista mitoistaankin...
Enkä oo.Nyt katosi mekko palstalta tunniksi, kun löysi tuon lehden
No mää vähän liioittelin. Ois pitäny kirjoittaa 30 minEnkä oo.
Minäkin olen keppini kanssa päässyt kuvaanNo en suinkaan. Lähestyn näin:
Pidempi tukka ja isommat tissit kun mulla, ei käy!
Ei siinä oo mitään väärää, mutta nauran kippurassa joka kerta kun ko hemmon näen esiintymässä tai kuvissa!Tuure on jo kesäkunnossa
Tuure Boeliukselta, 19, pysäyttävä päivitys: ”Painan 50 kiloa, mutta koen häiritsevän usein itseni isoksi ja lihavaksi”
Tuure Boelius kertoo Instagramissa avoimesti mietteistään koskien kehoaan.www.iltalehti.fi
Onpa kevyt. Tai no, oon ollut suhteessa alle 60kg miehen kanssa.Tuure on jo kesäkunnossa
Tuure Boeliukselta, 19, pysäyttävä päivitys: ”Painan 50 kiloa, mutta koen häiritsevän usein itseni isoksi ja lihavaksi”
Tuure Boelius kertoo Instagramissa avoimesti mietteistään koskien kehoaan.www.iltalehti.fi
Eksä, lapsieni isä siis, painoi 6o kun alettiin seurustella. Ja mä kymmenen yli kiloa vähemmän.Onpa kevyt. Tai no, oon ollut suhteessa alle 60kg miehen kanssa.
Niin, sillon kun olitte kutosluokalla?Onpa kevyt. Tai no, oon ollut suhteessa alle 60kg miehen kanssa.
7169 näytti vaaka. Nyt suunta alaspäin. Joulusuklaita on vaan liikaa jäljellä