Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta/päivää.
Mä nukuin ainakin osan yöstä sekä aamulla hyvin. Pari tuntia meni yöllä harakoille kun ei saanut unta päänsäryn takia.
Sitten ku nukahin niin näin jänniä unia. Yksi uni tai kohtaus unessa oli,että paettiin tiikeriä autoon. Sitten toisesta muistan sen 2 miestä osoitteli pyssyllä ja alkoi ampua,toisen naisen kanssa paettiin autoon ja lähettiin karkuun. Sitten oltiin ison porukan kanssa jossain talossa,vissiin vankina tai jotain. Joku mies oli johtajana ja mie muutaman naisen kanssa suuniteltiin pakoa sieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Kukkuluuruu:giggle:

Varmaan muuttoressiä tai muuta kivvaa kun ei uni tullut koko yönä..
Kävin uudessa kodissa eilen, vietiin poikasen kanssa sinne jo muutama laatikko ja vaatekäpsäkki ja 1 seinäkoriste.
Todella hiljanen talo muuten, eikä haise tupakka missään! Poitsu sanoi äsken lähtiessään, että hällekin tulee muuttostressiä kun seuraa millanen ''ilopilleri ja aamupirtee ärsy sähikäinen'' olen (muka) koko ajan.:whistle:
No mutt hei, miksi pitäisi olla hermona jos ei ole, siis niinkun jotenkin äreenä heti aamusti?:sneaky:
 
Kukkuluuruu:giggle:

Varmaan muuttoressiä tai muuta kivvaa kun ei uni tullut koko yönä..
Kävin uudessa kodissa eilen, vietiin poikasen kanssa sinne jo muutama laatikko ja vaatekäpsäkki ja 1 seinäkoriste.
Todella hiljanen talo muuten, eikä haise tupakka missään! Poitsu sanoi äsken lähtiessään, että hällekin tulee muuttostressiä kun seuraa millanen ''ilopilleri ja aamupirtee ärsy sähikäinen'' olen (muka) koko ajan.:whistle:
No mutt hei, miksi pitäisi olla hermona jos ei ole, siis niinkun jotenkin äreenä heti aamusti?:sneaky:
Aamupirtee ärsysähikäinen?
Se kun tietäis missä koomassa sä aina oot. :D





*sorisorisori, oot ihana* :LOL:
 
Aamupirtee ärsysähikäinen?
Se kun tietäis missä koomassa sä aina oot.





*sorisorisori, oot ihana*
Mun pojat ovat aamuäreitä ihmisiä ja minä taas tällanen ''On ihanaa kun aurinkokin paistaaaaa'' - aamupirteilijä, joka hyvin usein herättää muut siihen, että laulaa suihkussa tai aamupissalla....aamut on ihania, uus päivä uudet kujeet, alotetaan elämä uudelta sivulta, juu nou. :sneaky:
Tosi harvoin saattaa tulla sitten niitä ärrimörri päiviä ja alakulo juttuja, mutta onneks aika harvoin....ainakin nykyään.:giggle:
 
Mun pojat ovat aamuäreitä ihmisiä ja minä taas tällanen ''On ihanaa kun aurinkokin paistaaaaa'' - aamupirteilijä, joka hyvin usein herättää muut siihen, että laulaa suihkussa tai aamupissalla....aamut on ihania, uus päivä uudet kujeet, alotetaan elämä uudelta sivulta, juu nou. :sneaky:
Tosi harvoin saattaa tulla sitten niitä ärrimörri päiviä ja alakulo juttuja, mutta onneks aika harvoin....ainakin nykyään.:giggle:
Sä oot sit samanlainen aamukoutsaaja kuin mä. :D "Uusi päivä ja uudet kujeet" vaikka samat kujeet meillä on kuitenki, ku eilen...

Mut aamuäreys on valinta. Mun sisarukset on aamuäreitä, mut opettelin siitä aikuisena eroon.
Tai ei aamulla tartte olla jippiaijeetäkään, mut semmonen säyseä olemus.
 
vierailija
Huomenta/päivää.
Mä nukuin ainakin osan yöstä sekä aamulla hyvin. Pari tuntia meni yöllä harakoille kun ei saanut unta päänsäryn takia.
Sitten ku nukahin niin näin jänniä unia. Yksi uni tai kohtaus unessa oli,että paettiin tiikeriä autoon. Sitten toisesta muistan sen 2 miestä osoitteli pyssyllä ja alkoi ampua,toisen naisen kanssa paettiin autoon ja lähettiin karkuun. Sitten oltiin ison porukan kanssa jossain talossa,vissiin vankina tai jotain. Joku mies oli johtajana ja mie muutaman naisen kanssa suuniteltiin pakoa sieltä.
Oikein positiiviset unet:) onnistuit karkaamaan uhilta ja toimit vielä loogisestikin pakoa suunnitellen! Varmasti antoi puhtia. Tuollaiset unet kertoo hienosti, millä tavalla toimii, jos tilanne sattuu päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tuusulanväylä ja rengasrikko.
Mikäli ei ole vararengasta, eikä jaksa alkaa renkaanpaikka-aineilla sotkemaan, niin täyskasko korvaa hinauksen. Renkaanpaikkaus itsessään maksaa 50e.

T. Muutama viikko sitten posahti moottoritiellä. Jotain hyötyä sentään noista rengaspaineenvaroitusjärjestelmistä, kun ehdin hieman hidastaa.
 
Mikäli ei ole vararengasta, eikä jaksa alkaa renkaanpaikka-aineilla sotkemaan, niin täyskasko korvaa hinauksen. Renkaanpaikkaus itsessään maksaa 50e.

T. Muutama viikko sitten posahti moottoritiellä. Jotain hyötyä sentään noista rengaspaineenvaroitusjärjestelmistä, kun ehdin hieman hidastaa.
Tääl, juu, hinuria odotellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Sä oot sit samanlainen aamukoutsaaja kuin mä. "Uusi päivä ja uudet kujeet" vaikka samat kujeet meillä on kuitenki, ku eilen...

Mut aamuäreys on valinta. Mun sisarukset on aamuäreitä, mut opettelin siitä aikuisena eroon.
Tai ei aamulla tartte olla jippiaijeetäkään, mut semmonen säyseä olemus.
Mä olen ollut tällanen aina, tai no joo ehken ihan pahimpina teinivuosina, sillon kun kaikki oli niin bäskää ja muutenkin ihan nönnönnöö :whistle:
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Echo
Ensin lämmittely ja sitten oikea käsi vasemmalle olkapäälle ja vasemmalla kädellä oikeasta kyynärpäästä kiinni ja vein lähellä kasvoja ja toisella kädellä sama muutamia kertoja. Lisäksi venytin taaksepäin ovenkarmia vasten. Ja ylös ja sivulle.
Kokeilepas ihan pahuuttasi tällaista.
Lattialle joku jumppamatto tai muu ohut matto. Siihen kyljellesi, pari tyynyä tukemaan päätä.
Sitten ojennat sen lattiaa vasten olevan olkavarren niin, että se on suorassakulmassa muuhun kroppaan nähden. Myös olka- ja kyynärvarren kulma yhdeksänkymmentä astetta.
Tartu ylemmällä kädellä alemman kämmenselkään ja ala painaa, kyynärpää koko ajan alustaan tukien tämän alimman käden peukaloa kohti lattiaa.
Paina kipuun asti ja noin puoli senttiä vielä sen jälkeenkin (Muista hengittää koko ajan normaalisti)
Pidä venytys noin 20 sekuntia.
Päästä rauhallisesti ja huilaa 15 sekuntia.
Toista viisitoista kertaa ja tee sitten sama toisella puolella.
Tee tämä kerran päivässä, mieluummin viimeiseksi illalla. Jos kivut eivät kahden viikon säännöllisen harjoittelun jälkeen lakkaa, ei vika ole ainakaan kiertäjäkalvosinjäntteessä, mutta olet silti parantanut hartioiden liikkuvuutta huomattavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä