Paha aukko yleissivistyksessä...Mä en oo tajunnu muuten jääkiekossa, mitä tarkoittaa vilttiketju. Viltin allako ne köllöttelee?
Paha aukko yleissivistyksessä...Mä en oo tajunnu muuten jääkiekossa, mitä tarkoittaa vilttiketju. Viltin allako ne köllöttelee?
Sillekö sä kaikki meidän jutut raportoit? Tänkin laadukkaan ja sivistävän pierukeskustelun?
Mä hivuttaudun nukkumaan vilttiketjuun tai viltin alle.
Tää päivä on ollu ihan , kiitos väsykärttyisyyden. Joskus jos on nukkunut vain 5 tuntia, voi olla aikaansaavampi kuin viime yön 6-7 tunnin unilla.
Joskus tietää jo aamusta että nyt ohimohermo hirttää kiinni eikä saa mitään aikaiseksi.
Anteeksi jos oon ollu hankala.
Ihana sä oot kärttysenäkin!Mä hivuttaudun nukkumaan vilttiketjuun tai viltin alle.
Tää päivä on ollu ihan , kiitos väsykärttyisyyden. Joskus jos on nukkunut vain 5 tuntia, voi olla aikaansaavampi kuin viime yön 6-7 tunnin unilla.
Joskus tietää jo aamusta että nyt ohimohermo hirttää kiinni eikä saa mitään aikaiseksi.
Hyvää yötä, mäkin menen jatkamaan kohta päiväunilta yöunille...Mä hivuttaudun nukkumaan vilttiketjuun tai viltin alle.
Öitä! Ja huomenna oon sävyisämpi kaikille.Ihana sä oot kärttysenäkin!
Hyvät yöt ja etähali!
Täällä tulee myös kotoinen olo ku oot kärttynenÖitä! Ja huomenna oon sävyisämpi kaikille.
(No teatteria se on sit )
Mut oisko musta seuraavaksi Viron pressaksi? Jos nyt on Kersti Kaljulaid, niin täältä tulee Kirsti Kärtty-Kurttu-maid.Täällä tulee myös kotoinen olo ku oot kärttynen
Öitä! Ja huomenna oon sävyisämpi kaikille.
(No teatteria se on sit )
Mielummin Suomen pressaksi!Mut oisko musta seuraavaksi Viron pressaksi? Jos nyt on Kersti Kaljulaid, niin täältä tulee Kirsti Kärtty-Kurttu-maid.
Pääministeriksi! @Echo ssa on enemmän munaa kun koko hallituksessa yhteensäMielummin Suomen pressaksi!
Mä en oo tajunnu muuten jääkiekossa, mitä tarkoittaa vilttiketju. Viltin allako ne köllöttelee?
Niin, tytöt eivät juuri taida koulussa pelata jääkiekkoa edelleenkään. Suuri osa koululaisten ja alasarjojen peleistä pelattiin ulkona - ei niitä jäähalleja joka paikkaan riitä.Mä en ollut edes kuullut ennenko ihmettelit mutta mies valisti ja nyt tiedän!
Kuvaava nimi, minusta.
Eihän tuo ollut alien vaan ihmiskunnan parhaimmistoa.Anna mulle ees yks päivä palstalla ilman noita alieneja.
Parhaimmistoa?? Gimme a break.Eihän tuo ollut alien vaan ihmiskunnan parhaimmistoa.
Tässä hieman enemmän alien-henkeä:
No mutta kappas, onkos tuo ton tissien alla oleva kumpare vatsamakkara!?Eihän tuo ollut alien vaan ihmiskunnan parhaimmistoa.
Tässä hieman enemmän alien-henkeä:
Hmmm.... varmaan aika paskàlta....Miltähän tää maistuu?
kuppi alle niin kaadan kahvettaHuomenta
Ihmeen hyvin nukuin viimeyön, vaikka iltapäivällä otetut nokoset vähän venähti pitkiks.