Älä tyrmää ennakolta. Kylmääviä ja videoituja todisteita mitä Bill Gates on sanonut koronarokotteiden "tehtävästä". Siis vähentää väkeä maapallolla :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi normaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi normaali

Vieras
Älä tyrmää ennakolta. Kylmääviä ja videoituja todisteita mitä Bill Gates on sanonut koronarokotteiden "tehtävästä". Siis vähentää väkeä maapallolla :o

Olen kyllä jo muutenkin päättänyt, etten missään nimessä ota mitään hätäisesti kyhättyä rokotetta.

Eikös BeeGeen viimerokotteet Intiassa vähentäneet väestöä puolella miljoonalla?

No en tyrmännyt ennakolta, mutta sitten aloin katsoa ja huomasin videon leikatun niin tarkoitushakuisesti ja sisältävän katsojan ajatuksia ohjaavia välikommentteja, että sitä ei voi katsoa. Niinpä tyrmään sen nyt. Täyttä paskaa.

Katsokaa MOT yle areena esitetty 7.12. 2020 "Meitä ette rokota"
Minä n ainakaan ota koronarokotetta, sisältää myrkkyjä ja RNA;ta, joka muuttaa ihmisen DNA Mielenkiinnolla odotan mitä kaikkea tapahtuu kun rokotukset pääsevät vauhtiin. Onko totta että väki maapallolla alkaa vähenemään hurjasti.
Lisääntyminen loppuu, naiset eivät saa enää lapsia c-rokotteen johdosta??

Trumphan sai ( omien sanojensa mukaan ) aikaan sen et rokotteet on kehitetty niin nopeasti, ja valkoisen talon joku heebo kirsiteli usan viranomaisia et hyväksykää rokote pe mennessä tai erotkaa.

Eli Trumpko tän kaiken takana onkin?

Minä n ainakaan ota koronarokotetta, sisältää myrkkyjä ja RNA;ta, joka muuttaa ihmisen DNA Mielenkiinnolla odotan mitä kaikkea tapahtuu kun rokotukset pääsevät vauhtiin. Onko totta että väki maapallolla alkaa vähenemään hurjasti.
Lisääntyminen loppuu, naiset eivät saa enää lapsia c-rokotteen johdosta??
Miksei vaan anneta kuolla suoraan siihen koronaan jos on tarkoitus väkeä vähentää?

Yhteistyössä