Tämmöinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lukuisia viestejäni on estetty ja blokattu. Totuus olisi valjennut tämänkin palstan ihmisille jos ne olisivat päässeet läpi. Uskomatonta, että ei saa rehellisesti asioita sanoa!
 
vierailija
Ilmeisesti kirjoitat taas minusta.

Rauhoitu nyt hyvänen aika.
En ole juossut missään vieraissa eikä lasteni isä ole mikään uuvatti, en seurustele uuvattien kanssa - en edes harrasta seksiä uuvattien kanssa.

Jos suutuit siitä kun annoin sinulle pakit niin voidaan keskustella asiasta, näin ei jää huono mieli?
En tiedä kenelle olet antanut pakit. Et minulle, mutta varmaan antaisit. Ehkä sille headlesille sitten? Ja jos et antanut pakkeja, niin sittehän olet juossut vieraissa? Häh?
 
vierailija
EHkä pidänkin taukoa ja palaan uudestaan rekisteröitymään, sitten paljastan totuuden. Joudun sen varmaan tiputtelemaan vähän pienissä paloissa, koska muuten ei menis läpi. Mutta odottaapa vaan, sen aika tulee vielä. Ehkäpä joululahjaksi :) Voipi olla, että muutamalla on siinä Joululahjassa nieltävää... eli semmoinen joku yleensä nielee ja monelta saattaakin yhtäkkiä kokea oksennusreaktion.
Mielenterveyden häiriöt ovat vakava asia. Itse varmasti tunnet oman terveydentilasi parhaiten, mutta ota tästä kuitenkin koppi ja tarkkaile vähän mihin suuntaan omat ajatuksesi kehittyvät. Jos ei diagnoosia ole aikaisemmin tehty ja asia on uusi, niin googleta nyt alkuun vaikka mania ja mieti voisiko se olla puhkeamassa.
 
vierailija
Mielenterveyden häiriöt ovat vakava asia. Itse varmasti tunnet oman terveydentilasi parhaiten, mutta ota tästä kuitenkin koppi ja tarkkaile vähän mihin suuntaan omat ajatuksesi kehittyvät. Jos ei diagnoosia ole aikaisemmin tehty ja asia on uusi, niin googleta nyt alkuun vaikka mania ja mieti voisiko se olla puhkeamassa.
Kuule hei, mä oon yli 40v, joten tiedän kyllä maniat sun muut. Tää yksi vastauksissaan kiertelevä huorintekijähän täällä täyttää kaikki ketjut paskanjauhannallaan. Ja lisäksi on useamman toisen naisen miehen vikitellyt. Et kellähän on mania ja varmaan nymfo-sellainen
 

Yhteistyössä