Tämmöinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä mieltä tämmöisestä naisesta. Ensi huoraa kymmenien ellei satojen miesten kanssa. Sitten jonkun uuvatin kanssa tekee pari lasta. Suhteen aikana juoksee vieraissa, välillä jopa pitää väliparisuhteita. Miehet vaihtuu kuin sukat. Että tämmöstä. Hyväksi lapsille HÄH?
 
Mitä mieltä tämmöisestä naisesta. Ensi huoraa kymmenien ellei satojen miesten kanssa. Sitten jonkun uuvatin kanssa tekee pari lasta. Suhteen aikana juoksee vieraissa, välillä jopa pitää väliparisuhteita. Miehet vaihtuu kuin sukat. Että tämmöstä. Hyväksi lapsille HÄH?
Koita nyt rauhoittua vähän.

En erityisemmin arvosta ihmisiä, jotka ovat niin ajastaan jäljessä, että jaksavat vieläkin yrittää häipäistä naisia heidän seksuaalisutensa vuoksi. Minusta naisia on alistettu jo riittävän kauan "siveellisyyden" vaatimisella ja sen aika on yksinkertaisesti ohi.

Toiseksi, on täysin kahden ihmisen asia millainen parisuhde heille sopii ja mitkä ovat sen rajat. Ei vaikuta lapsiin hevonvit*nvertaa. Lapsista kasvaa täyspäisiä, kunhan heitä rakastetaan, heistä välitetään ja heistä ollaan kiinostuneita.

Sä voit nyt ryömiä koloosi toisaikaisine ajatuksinesi.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Koita nyt rauhoittua vähän.

En erityisemmin arvosta ihmisiä, jotka ovat niin ajastaan jäljessä, että jaksavat vieläkin yrittää häipäistä naisia heidän seksuaalisutensa vuoksi. Minusta naisia on alistettu jo riittävän kauan "siveellisyyden" vaatimisella ja sen aika on yksinkertaisesti ohi.

Toiseksi, on täysin kahden ihmisen asia millainen parisuhde heille sopii ja mitkä ovat sen rajat. Ei vaikuta lapsiin hevonvit*nvertaa. Lapsista kasvaa täyspäisiä, kunhan heitä rakastetaan, heistä välitetään ja heistä ollaan kiinostuneita.

Sä voit nyt ryömiä koloosi toisaikaisine ajatuksinesi.
Häh häh. Minä en tule mihinkään koloon ryömimään. Ehei. Minä tulen rekisteröitymään tälle pastalle, että pystyn sitten tekemään röhänauru-hymiöitä. Ne on meinaan NIIN SIISTEJÄ!

Ja tulen jatkamaan taisteluani konservatiivisen ajattelumaailman vaalimiseksi. Ei todellakaan kuulu minun Suomeeni se, että naiset käyttäytyvät kuin h-orat.
 
vierailija
Häh häh. Minä en tule mihinkään koloon ryömimään. Ehei. Minä tulen rekisteröitymään tälle pastalle, että pystyn sitten tekemään röhänauru-hymiöitä. Ne on meinaan NIIN SIISTEJÄ!

Ja tulen jatkamaan taisteluani konservatiivisen ajattelumaailman vaalimiseksi. Ei todellakaan kuulu minun Suomeeni se, että naiset käyttäytyvät kuin h-orat.
Et sinä voi rekisteröityä kun sitten sinun aivopierusi bannattaisiin palstalta pois. Sinun kannattaisi pitää varmaan pari päivää taukoa palstailusta.
 
vierailija
Häh häh. Minä en tule mihinkään koloon ryömimään. Ehei. Minä tulen rekisteröitymään tälle pastalle, että pystyn sitten tekemään röhänauru-hymiöitä. Ne on meinaan NIIN SIISTEJÄ!

Ja tulen jatkamaan taisteluani konservatiivisen ajattelumaailman vaalimiseksi. Ei todellakaan kuulu minun Suomeeni se, että naiset käyttäytyvät kuin h-orat.
Tee se näin

: laugh: tai : ROFLMAO:


Jätä pois välilyönti kaksoispisteen jälkeen vasemmassa laidassa

:LOL: tai :ROFLMAO:
 
vierailija
Et sinä voi rekisteröityä kun sitten sinun aivopierusi bannattaisiin palstalta pois. Sinun kannattaisi pitää varmaan pari päivää taukoa palstailusta.
EHkä pidänkin taukoa ja palaan uudestaan rekisteröitymään, sitten paljastan totuuden. Joudun sen varmaan tiputtelemaan vähän pienissä paloissa, koska muuten ei menis läpi. Mutta odottaapa vaan, sen aika tulee vielä. Ehkäpä joululahjaksi :) Voipi olla, että muutamalla on siinä Joululahjassa nieltävää... eli semmoinen joku yleensä nielee ja monelta saattaakin yhtäkkiä kokea oksennusreaktion.
 
Palstan alkuperäisväestö
no minkäpä sille voi, niin kauan kuin lapset tulee hoidettua. niin kellään ulkopuolisella ei oo nokankoputtamista
Nokankoputtamista voi aina olla. Eikös tällä palstalla ole perinteisesti pilkattuja äitejä jos mistä. Ja vähän isiäkin. Nyt on focus vähän kateissa, perheaiheet jääneet, mutta syyllistäminen pysyy.

Että semmosta!

Oma mielipide: Ei mitään hajua mistä on ees kyse, mutta olen SAMAA MIELTÄ! En vaan tiedä, että kenen kanssa ja mistä.
 
vierailija
Vai ei vaikuta lapsiin, jos isäpuolet vaihtuu kuin paidat. Ei voi elää kuin sika pelossa, jos on mennyt lisääntymään. Silloin on kannettava vastuu ja luotava lapsille vakaa ja turvallinen elinymäristö. Siihen EI kuulu jatkuvalla syötöllä vaihtuvat isäpuolet, vaikka kuinka panettais.
 
vierailija
EHkä pidänkin taukoa ja palaan uudestaan rekisteröitymään, sitten paljastan totuuden. Joudun sen varmaan tiputtelemaan vähän pienissä paloissa, koska muuten ei menis läpi. Mutta odottaapa vaan, sen aika tulee vielä. Ehkäpä joululahjaksi Voipi olla, että muutamalla on siinä Joululahjassa nieltävää... eli semmoinen joku yleensä nielee ja monelta saattaakin yhtäkkiä kokea oksennusreaktion.
Laita harmaana välilyöntejä ja eri merkkejä niin tulee tietyt sanat läpi :)
 
Mitä mieltä tämmöisestä naisesta. Ensi huoraa kymmenien ellei satojen miesten kanssa. Sitten jonkun uuvatin kanssa tekee pari lasta. Suhteen aikana juoksee vieraissa, välillä jopa pitää väliparisuhteita. Miehet vaihtuu kuin sukat. Että tämmöstä. Hyväksi lapsille HÄH?
Ilmeisesti kirjoitat taas minusta.:giggle:

Rauhoitu nyt hyvänen aika.
En ole juossut missään vieraissa eikä lasteni isä ole mikään uuvatti, en seurustele uuvattien kanssa - en edes harrasta seksiä uuvattien kanssa.:cool:

Jos suutuit siitä kun annoin sinulle pakit niin voidaan keskustella asiasta, näin ei jää huono mieli?
 
vierailija
Käännäppä sukupuolet toisinpäin. Kumpiahan on enempi. Naisissa juoksevia petollisia miehiä vai toisin päin?

No joku sanoo, että niitä pitäis olla yhtä paljon. Mutta ei tartte, koska miehet käy kans huorissa jne.
Ei pidä pihtailla, itse kävin sen takia kun ei sitten millään saanut.

Alkoholista tuli ongelma kun otin lohdutukseksi. Onneksi pääsin irti juomista
Sanoin että erotaan, asutaan eri osotteissa nyt
 
vierailija
Ilmeisesti kirjoitat taas minusta.

Rauhoitu nyt hyvänen aika.
En ole juossut missään vieraissa eikä lasteni isä ole mikään uuvatti, en seurustele uuvattien kanssa - en edes harrasta seksiä uuvattien kanssa.

Jos suutuit siitä kun annoin sinulle pakit niin voidaan keskustella asiasta, näin ei jää huono mieli?
Kas kas, se olit sinä ja phuu naa hiilikkooo :eek:
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Siveyden ripuli
Mitä nää viittaukset on punahilkkaan, kuka se on? Kertokaa mulle, olen palstalla pyörinyt vain hetken, kun joku kaveri linkitti jonkun huumoriketjun.
Minä olen käsityksessä, että tämä punahilkka on erään palstalaisen, seksuaalisesti hyvin aktiivisen, naisen profiili AlastonSuomessa. Enempää en tiedä, koska en tuolla sivustolla ole käynyt.
 
Semafori
Jos jollain on kovat seksihalut ja vähän vanhakantainen näkemys, niin vaikeaahan se on. Masturboinnista kasvaa karvat käsiin ja etenkin naiset harvemmin tykkää että omat kädet on karvaiset kuin turkkilaisella pizzamestarilla. Pitäskö tosta sitten vetää johtopäätös turkkilaisten miesten tumputustiheydestä. Tiedä häntä.
 

Yhteistyössä