Edelleen dpo 15-16 haaleaa viivaa pregcheckillä...

  • Viestiketjun aloittaja Momma25
  • Ensimmäinen viesti
Momma25
Onko tässä vaiheessa jo realistista olettaa, että kyseessä on joko kemiallinen tai alkujaan keskeytynyt raskaus? :(

Raskausoireina ainoastaan arat rinnat ja menkka jomotukset.

Ensimmäisen selkeän punertavan plussan (mutta selvästi kontrolliviivaa haaleamman) sain dpo 11 (apteekin oma, herkkyys 10).

Seuraavana päivänä (dpo 12) testasin pregcheckillä (herkkyys 25), ja myös selkeä plussa, joskin jälleen reilusti vaaleampi kuin kontrolliviiva.

Dpo 14 eli virallisena testipäivänä cb digitaliin "raskaana 1-2 vkoa".

Tästä lähtien (dpo 11-16) oon päivittäin testaillut pregcheckeillä, ja tuota testiriviä kuivuneina katsoessani en juuri mitään eroa testiviivojen vahvuuksissa erota..
Kaikki ovat selkeitä plussia, ja "tuoreena" olleet punertavia, mutta sitten kuitenkin 1/3 kontrolliviivaa haaleampia.

Oon menossa maanantaina hcg-kontrolliin joten silloinpa viimeistään ollaan viisaampia, mutta ois kiva kuulla/nähdä minkälaisia kokemuksia muilla plussailijoilla on näillä päivillä...
 
Onko tässä vaiheessa jo realistista olettaa, että kyseessä on joko kemiallinen tai alkujaan keskeytynyt raskaus?

Raskausoireina ainoastaan arat rinnat ja menkka jomotukset.

Ensimmäisen selkeän punertavan plussan (mutta selvästi kontrolliviivaa haaleamman) sain dpo 11 (apteekin oma, herkkyys 10).

Seuraavana päivänä (dpo 12) testasin pregcheckillä (herkkyys 25), ja myös selkeä plussa, joskin jälleen reilusti vaaleampi kuin kontrolliviiva.

Dpo 14 eli virallisena testipäivänä cb digitaliin "raskaana 1-2 vkoa".

Tästä lähtien (dpo 11-16) oon päivittäin testaillut pregcheckeillä, ja tuota testiriviä kuivuneina katsoessani en juuri mitään eroa testiviivojen vahvuuksissa erota..
Kaikki ovat selkeitä plussia, ja "tuoreena" olleet punertavia, mutta sitten kuitenkin 1/3 kontrolliviivaa haaleampia.

Oon menossa maanantaina hcg-kontrolliin joten silloinpa viimeistään ollaan viisaampia, mutta ois kiva kuulla/nähdä minkälaisia kokemuksia muilla plussailijoilla on näillä päivillä...
Onko nyt siis paljon menkat myöhässä? En oo tästä toisesta niin paljon testaillut mutta esikoisesta sain vahvemman viivan vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä. Sitä ennen oli haalea viiva. Ihanhan tuossa on hyvät mahdollisuudet raskauteen! :) Vaikuttaa paljon myös mihin aikaan otat testin ja kuinka kauan virtsa on ollut rakossa. Itse meinasin seota silloin kun en hyvillä viikoilla meinannut saada digiin millään sitä raskaana 3+ näytölle. Sain sen siihen vasta päivävirtsasta ja tästä toisesta raskaudesta en oo edes halunnu testata millään digillä kun se on niin stressaavaa :D
 
Momma25
Onko nyt siis paljon menkat myöhässä? En oo tästä toisesta niin paljon testaillut mutta esikoisesta sain vahvemman viivan vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä. Sitä ennen oli haalea viiva. Ihanhan tuossa on hyvät mahdollisuudet raskauteen! Vaikuttaa paljon myös mihin aikaan otat testin ja kuinka kauan virtsa on ollut rakossa. Itse meinasin seota silloin kun en hyvillä viikoilla meinannut saada digiin millään sitä raskaana 3+ näytölle. Sain sen siihen vasta päivävirtsasta ja tästä toisesta raskaudesta en oo edes halunnu testata millään digillä kun se on niin stressaavaa

Tänään on dpo 17 ja viikot 4+3, eli nyt 3 päivää myöhässä..
Ovulaation ajankohta tiedetään tarkkaan folli ultran sekä pregnylin vuoksi..
Oireet (rintojen arkuus) on sen verran voimakkaana, että oikeastaan ainoa mikä stressaa on nuo testiviivojen heikkoudet vs kontrolliviivan... :(
 
Tänään on dpo 17 ja viikot 4+3, eli nyt 3 päivää myöhässä..
Ovulaation ajankohta tiedetään tarkkaan folli ultran sekä pregnylin vuoksi..
Oireet (rintojen arkuus) on sen verran voimakkaana, että oikeastaan ainoa mikä stressaa on nuo testiviivojen heikkoudet vs kontrolliviivan...
En menisi vielä luovuttamaan raskauden suhteen. Mulla oli tosiaan sen viikonkin aika hailakka. Tsemppiä sinne! :)
 

Yhteistyössä