vierailija
Ei se ole pettämistä jos kaikki osapuolet tietävät mitä tulee tapahtumaan ja homma sekä säännöt on sovittu valmiiksi.. Eikä noi kaikki kirjoitukset varmasti ole satuilua..Itse olemme kohta 10 v olleet naimisissa ja kolmenkimpat ovat melkein aina olleet kuvioissa.. säännöt ovat sen sijaan vuosien saatossa heitetty romukoppaan..tärkeintä noissa hommissa on rehellisyys ja se että molemmat luottaa toisiinsa 100%!Moraalinen näkökulma varmaan jokaiselle on omanlaisensa, se että itse pitää jostakin ei luonnollisestikaan tarkoita sitä että myös muut ovat samaa mieltä.
Itse aiheeseen sen verran että oma mieheni ehdotti minulle n 13 vuotta sitten rakastelua ulkomaalaisen (hollantilainen) tuttunsa kanssa.
Ensireaktio oli toki torjuva mutta siihenhän se sitten loppuillasta meni ja ihan oikeasti, mies pani minua TODELLA hyvin.
Miehille kalun koko tuntuu olevan iso tekijä ja kiihotuksen aihe, omalla kullallani ei ole mikään ihan pieni mutta tällä miehellä oli jos mahdollista vielä suurempi !
Minä kuten tuskin kovin moni muukaan sisko tykkää olla jonkun hevosenkalun "höylättävänä", tämä eka kerta osoitti kyllä että isokaluinen mieskin voi olla huomaavainen ja täyttää naisen kaikki tarpeet.
Senpä jälkeen olen ollut (harvoin toki mut aina joskus) muutamia kertoja vieraiden (ja vähän tutumpienkien) ihanien miesten kanssa, viimeksi viime vkonloppuna laivalla (kaksi ihanaa nuorempaa kundia).
Pettämistäkö ? Ehkä joo, mutta koska oma mies tykkää tästä mun villistä puolesta niin en koe sitä sillä lailla, seksi oman kullankin kanssa on parempaa kun joskus on vaihtelua.
Tuomitkaa kuka tahtoo mutta tällainen sopii meille (ja mulle), suukkoja, Johanna
Viimeksi muokattu: