ana
Moro! Mulla seisoo usein saunassa kun katselen vaimoa ja onhan se usein johtanut seksiin. Kerran oli tuttava pariskunta saunomassa ja alkoi seisomaan, se kyllä nolotti.
hieno juttu. toisilla on ihania kokemuksia. kertokaapa naiset mitä ootte miehille tehneet saunoissa.Minulla on aina ollut seisokki herkässä esimerkiksi opiskeluaikoina juhlisessa, kun menimme kimppasaunaan niin heti naisen nähtyäni oli tykytystä alapäässä. Siitä tuli oikein yleinen vitsi tyttöjen kesken, kiusoitella minua.
Nuorempana Saksassa ollessani työmatkalla kävin paikallisella punttisalilla ja sen jälkeen menin saunaan tietämättä sen olevan kummallekkin sukupuolelle (saksassa saunotaan alasti) ja siellä oli kaksi tyttöä höpöttämässä ylä ja keskilauteilla, toinen makaamassa ja toinen seinää vasten istumassa. tulin ovesta sisään ja huomasin, että ei ollut oikein mahkuja peruuttaa ja istuin tyttöjen väliin ylälauteille. Moikkaamisen jälkeen toinen kysyi mistä olin kotoisin ja oikein innostuivat, kun kuulivat suomalaisuudestani. siinä kyselyjen lomassa en voinnut olla tuijottamatta tyttöjen haaraväliin, joista toinen oli metrin etäisyydellä. Vielä, kun tyttöjen pimpit oli ajeltu alaosasta paljaaksi, joka oli silloin suomessa harvinaista. Siitä lähti minulle tuskaisen hävettävä tilanne, kun mulkku lähti kovettuun ja pyrkimään jalkojen välistä näkyviin. Tytöt jutteli välillä englanniksi minun kanssa ja toisilleen saksaksi ilmeisesti huomattuaan tilanteen ja
rupesiva mukamas venyttelemään liiotellen pimpin näyttämistä. Itsellä oli tuskainen tilanne, kun en oikein voinnut lähteä ja ei ollut tytöilläkään kiire. Toinen alempana istuva häpeämättä katseli minua hymyillen ja sanoi, että ei sinulla ole mitään hävettävää... ja minua hävetti. Sitten onneksi he lähtivät pesulle tervehtien ja tirskahdellen ja pääsin piinastani. Ei liittynyt tähän seksiä, kuin minulle visuaalisesti ja siitä jäi kivä muisto sen sijaan nolouden tunne oli tilanteessa suuri.
Ei mitään hätää, Minä olen usein äitini, vaimoni, anopin tai jonkun muun kanssa saunassa, ja minulla alkaa aika usein seisomaan, yksi syy mun seisokkiin on varmasti se että ihmiset sanovat toisilleen, meneekö 1 tai 2 minuuttia kun pojalla seisoo taas. Ei mitään väliä minkä ikäinen olen silloin. Muistaakseni olin 10 vuotias ensimmäisellä kerrallani, Ja nytten olen hyvän matkaa yli 50 vuotias. Ja mulla seisoo melkein joka kerta.Tää nyt ei ehkä ihan tälle palstalle kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa keksinyt.
Olin saunomassa poikaystäväni kanssa ja hänen kalunsa alkoi seistä. Ei tuntunut poikaystävääni tilanne mitenkään häiritsevän, ei ainakaan mitenkään yrittänyt peitellä tilannetta. Onko yleistä, että miehellä alkaa seisomaan saunassa? Ja kannattaako olla niinkuin ei olisi huomannut koko asiaa?
Oliko mamma vielä lämmin vai jo kylmennyt?[/ Melkein saman lainen kokemus myöskin mullakin, Olin naisten kanssa saunassa, mukana oli myöskin äitini, ja hänen sisko sekä joku 60-70 vuotias muija, Minä olin silloin 14-15 vuotias poika, ( kultainen 70 luvulla). Vanha muija sanoi mulle että täti pesee pojan, en kerinnyt laittaa vastaan kun oli mussa kiinni, ja rupesi pesemään mun muniani heti, äitini ja hänen siskonsa vain nauroivat minulle kun yritin pistää hanttiin sille, se muija sanoi tulkaas tytöt pitämään kiinni pojasta niin pääsen pesemään sen munat, Ja tytöt tulivat pitivät tiukasti kiinni mun käsistäni, Ja mä laukesin ainaskin 4 tai 5 kertaan sille muijalle. Illalla se yritti monta kertaa viedä mut muualle että sais runkata tai naida minua, Ainoa keino päästä eroon siintä kiimapillusta oli että menin sen ukkonsa luokse( jota se vihas). Ja rupesin veljeilemään sen kanssa, Ukko vei minut monta kertaan saunan puolelle ja riisui minut sekä pesi munani, se sanoi että on ihme että ei seiso noin isolla pojalla vieläkään. (en sanonut sille että sen vaimo on tyhjentänyt minut).
Minä tykkään siintä että muut katsovat kun pojalla seisoo mela. Ja aina yritän saada jonkun runkkaamaan minua, Minä tykkään kun minua runkataan, Ei mitään väliä kuka runkkaa, Pää asija on että runkkaavat minua.Ei mitään hätää, Minä olen usein äitini, vaimoni, anopin tai jonkun muun kanssa saunassa, ja minulla alkaa aika usein seisomaan, yksi syy mun seisokkiin on varmasti se että ihmiset sanovat toisilleen, meneekö 1 tai 2 minuuttia kun pojalla seisoo taas. Ei mitään väliä minkä ikäinen olen silloin. Muistaakseni olin 10 vuotias ensimmäisellä kerrallani, Ja nytten olen hyvän matkaa yli 50 vuotias. Ja mulla seisoo melkein joka kerta.
Sama mullakin, Jos haluat pillua sinun on vain pakko mennä toisten mukaan ja antaa jokaisen runkata sinua. Ja jos käy SÄKÄ pillua irtoaa.Muistan kun ensi kerran menin saunaan erään tutun naisen kanssa. Hän sanoi minulle suoraan, että mielellään olisi ottanut vastaan kun muna on pystyssä kaverilla. Ei rohjennut sanoa vaikka muita ei ollutkaan läsnä, että mitä hän todellisuudessa ajatteli näystä joka näkyi ja tuntui. Muut kerrat olivat kuin mitään ikinä ei olisi ollutkaan! Mielenkiintoinen ja samalla kiusallinen kokemus. Ensimmäisellä kerralla tuntui puoliksi normaalilta ja puoliksi ujolta mutta jos oli kokeilla niin oli mentävä, että toistekkin pääsisi ja niinkuin pääsikin arkailematta seuraavilla kerroilla.
Aika helvetin mahtava tarina ku Johanna muuttu Jonnaksi sen lopussa..?tapahtui viime kesänä maalla.
olimme tulleet uuden vaimokkeeni 20v.tyttönsä kanssa maalle etukäteen.
Vaimokkeeni tulisi myöhemmin ja olimme sopineet,että siivoamme mökin ja lämmitämme saunan, ennen hänen tuloaan.
olin lämmittämässä saunaa ja olin pelkissä sortseissa kun sisään tuli ihana, vaaleatukkainen, Johanna bikineissään, kysymään,onko hänen äitinsä jo tullut.Vastasin,että, parin tunnin päästä tulee bussi.
O.K, sanoi Jonna ja oli jo lähdössä pois,kun hän käännähti ja kysyi, voisiko hän jo saunoa.Sanoin, tottakai, otetaan vaan koelöylyt,tietenkin uikkarit päällä.Juttelimme niitä,näitä,kunnes Jonna kysyi,voisinko pestä hänen selkänsä.Tietty,vastasin.Siirryimme pesuhuoneeseen ja saippuoin pehmeän sienen ja ryhdyin hommiin. Johanna seisoi ensin selkä suorana ja minä pesin,tietenkin ilman mitään taka-ajatuksia.Vahingossa osuin bikinien solmukohtaan ja bikinien yläosa tippui lattialle.Jonna naurahti vain ja sanoi, jatka, tuntuu hyvältä.samalla hetkellä kaluni ponnahti täyteen juhlakuntoon löysissä shortseissa ja siirryin hieman eteenpäin kohti Jonnaa.Kaluni osui Jonnan pakaroihin,ensin vahingossa ja sitten jo tahallaan.Jonna huomasi asian,mutta ei sanonut mitään,pyysi vain minua jatkamaan.Hieroin sienellä hänen selkäänsä ja vedin housuni pois jaloistani.Johanna kumartui penkille etukumaraan ja olin jo valmiina tulemaan.Vatkasin kaluani tytön haaraväliin,Jonna sanoi,älä vaan lopeta! Pujotin hänen pienet bikininsä lattialle ja työnsin turpean kaluni hänen tiukkaan,märkään pilluunsa.Aloin naimaan häntä todenteolla,tyttö uikutti,onpa sulla iso kalu,anna Jonnalla kunnolla kyrpää.Tunsin, että nyt tulee,vedin kaluni pois Johannan pillusta,Jonna kääntyi, otti kaluni huuliensa väliin,imi,imi ja imi.Sitten tulin,eka satsi lähti suoraan hänen pitkille vaaleille hiuksille, sitten otsalle, suuhun,kaikkialle ja myös pienille rinnoille.Jonna oli aivan kiimoissaan ja sai myös orkun.Lopuksi hän sanoi,ettei ole koskaan ottanut keltään suihin ja saanut suihkua,siis spermasuihkua.Kiitos, ihanaa, lähdetään uimaan.Siinä se.
Et sitten idiootti tajunnut tehdä mitään muutakuin ihmetellä tilannetta??? Toivottavasti mies tajus potkasta sut ulos.Onhan se poikaystävän erektio ihan mukavan näköinen, kyllä todellakin pidän silloin näkemästäni.
Kyllä.Joo elikkäs olin arzien kanssa saunassa ja sillä oli ihan hervottoman kokoiset hevospallit mitkä kiilteli hiestä, olenko homo?
Olin 18v kun kävimme tyttöysstävän kotona pohjoisessa.Minä saunon kaksikymmentäkolme vuotta vanhemman naisen kanssa, ei seurustella vaan saunotaan silloin tällöin naisen kesäpaikassa tai sitten hänen asunnolla. Jokikinen kerta kun istumme lauteilla minun vehje alka pullistelun, no nainen jo osaa odotella sitä, ottaa sen käteen hieroo ja puristaa tyvestä. Sanoo että nythän tämä on helpompi taas pestä. Siinä seison, nainen istuu hajareisin edessä minun vehkeet kädessä pestävänä. Lopuksi haluu maistaa tuliko puhdasta. Sitten on minun vuoro pestä naisen huulet ja vako. Hetki vilvoitellaan ja sitten rakstellaan. Session jälkeen jutellaan kauankohan tämä meillä jatkuu, ei hullumpi juttu.
692TOlin 18v kun kävimme tyttöysstävän kotona pohjoisessa.
Siellä lämmitettiin sauna ja lähdin tyttökaverin kanssa saunaan.
Vähän ajan kuluttua tuli tyttöystävän sisko äiti isä sekä veli.
Olin hämmästynyt kun siellä kaikki meni yhtä aikaa saunaan.
Meinasi pakokauhu iskeä.
Huomasin joku aika sitten että poikaystävän kyrpä alkaa saunassa seisomaan jos kusen pesuhuoneeseen. Teen sitä kyl aika usein.