Tästä on jo aikaa kun sain ajokortin ,se vapautti nuoren miehen kulkemaan.
Siihen aikaan oli lava tansseja.
Niihin minäkin suuntasin .
Eihän siellä tanssimaan pässyt ,himoiten katselin tyttöjä.
Kerran kuitenki mua haki pikkuisen varttuneempi leidi,joka opasti minua monella tavalla.
45v ja ihan ok näköinen pienet tissit ja hoikka tumma..ja tuoksui hyvälle.. tosin alkoi tuoksua erilaiselta ..jonka tuoksun opin myöhemmin.
Hänen käytös muuttui ,veti itseensä kiinni ja painoi päänsä korvaani ja huokaili.
Kun vein hänet miehensä tykö hän pysähty i ja otti molemmista käsistä ja katsoi minua silmiin ja kysyi haluanko pillua.
No siin koeteltiin nuorta miestä..hänen mies katsoi meitä..ja mietin juoksenko pakoon.
Heräsi todellisuuteen kun hän kysyi uudestaan haluutko pillua.
Entä miehesi? Hän tietää ja saan ottaa jos haluat..hän on hyväksynyt sinut.
Siitä lähettiin minun autolle ja lähettiin etsimään rauhallista paikkaa.
Hän avasi Houdini ja etsi sieltä haluamansa.meinas tulla heti kun hän otti sen huulien väliin ..jaa että tämmöinen.
Hän kertoi että mies ei pysty häntä tyydyttämään sairauden ja pienen koon takia,,saisin tehdä mitä haluan.
Löysimme kovan paikan ja näin eka kerta hänen vartalon..ja nuolemaan piti päästä..hän sanoi että ehkä myöhemmin,mutta en antanut periksi.
Nyt yhdistin tuoksun kun nuolin naisen jalkojen väliä.
Nostin päätäni ja hän hymyili ja kysyi mille maistui? Kuselle ,,mille olis pitänyt? Kiimalle.
Se oli eka kerta ja eka kerta kun sai laskea sisään.
Auto on erittäin huono paikka naimiseen.koko yö siin meni.
Hän kysyi haluaisiko uudestaan..kysyin että tänäänkään,,ei kun vaikka ensi viikolla? Mentäis johonkin parempaan paikkaan...menimme olimme alastomana koko ajan ja naimme kunkanit.
Kuusi vuotta.. välillä hänen mies katsoi kun naimme...koskaan en nähnyt mustasukkaisuutta..kerran hän sanoi että joka tapauksessa vaimo olis pettänyt,,että parempi kun minä hoidan.
Menin naimisiin ja kerroin vaimolle mitä tein nuorena..
Viime keväänä hän kysyi että saisiko hänkin.
Menimme Rukalle. Ja tansseihin..
Ja kas kummaa häntä tuli tanssittamaan nuori mies jolla seisoi tanssin aikana..seuraukset aika raju kimppa.
Vituttamaan se mutta ymmärrän.
Voihki se vaimo mullekin kun pääsin kipeälle isolla..