rivointa mitä

• Viestiketjun aloittaja olet tehnyt?
  • Ensimmäinen viesti
olet tehnyt?
mä nussin poikaystävänikaa keittiössä ja menin jääkaapille ja otin siltä kurkun ja aloin keitttiön pöydällä selälläni runkata itteni sillä toisen silmien alla. sitten kävin kontalleni ja runkkasin kurkulla lisää kun poikaystväni nussi mua perseeseen. oli pitkän aikaa sen jälkeen todella pantu olo..kyllä hävetti jälkeen päin mutta jollain oudolla tapaa olin kuitenkin itsestäni ylpeä siinä mielessä että toimin niin hetken mielijohteesta kiimoissani.

Panin kerran
Siosarpuoltani jota en ollut nähnyt kuin pikkutyttönä viimeiksi. Tapasin hänet jurrissa kadulla kun olin himaan menossa. Hän oli juuri täyttänyt 17 v ja minä olin yli kolmekymppinen. Hän pyysi päästä luokseni yöksi, kun satuin asumaan siinä aivan lähellä. Olin itekkin päissäni, ja niin sitten menimme samaan sänkyyn ja naimme monta kertaa. Vielä aamulla herätessämme rakasteltiin oikein kunnolla. Vähän hävetti kun nähtiin seuraavalla kerralla.

Olet tehnyt?
Sit mies pani mua perseeseen sillä kurkulla ja mä panin sitä perseeseen sillä kurkulla! Illalla ystävä pariskunnalle tarjottiin kurkkuvoileipää,jotenki kiihotti ...!

napukka
Meidän leikeistä on mennyt jo muutama vuosikymmen. Silloin se oli uteliaitten lasten leikkejä, mutta nykylainsäädännön mukaan täyttyisi vähintäänkin seksuaalisen teon tunnusmerkit. Puhumattakaan siitä, että vahvemmat painostivat heikompia.

Onnistuva mies.
Minkä ikäisiä silloin olitte?
Entä ymmärsittekö sen leikin olevan seksuaalista?
Jospa vanhemmat vaan kannusti leikkiin mukaan.
Eikö sekin ole hyväasia, kun on saanut tyydytettyä sen uteliaisuuden.
Onko sekään oikein, jos niitä lääkärileikkejä ei saa tehdä?

Ehkä nämä kysymykset on väärässä ketjussa, koska rivoja nuo leikit ei ainakaan ole.

napukka
Lääkärileikit me aloitettiin serkkutytön kanssa hyvin pieninä. Alle kouluikäisenä. Kiinnikin jäätiin ja vanhemmat vaati lopettamaan. Pidettiin taukoa ja taas jatkettiin. Ei siinä mitään seksuaalista ollut, mutta tosi jännää. Kenellekään ei kerrottu ja aina oltiin kaksistaan.

Tämä kyseinen "huijaus" tapahtui vanhempana. Oltiin molemmat kakstoista vuotiaita. Ei varmaan pariin vuoteen oltu lääkäriä leikitty. Vanhemmat oli koko illan pois. Teatterissa ja syömässä. Tytöt vaan muka yhtäkkiä keksi lääkärileikin. Ensi he saisivat tutkia mua ja sitten minä heidät. Siinä oli jo jotain seksuaalista, koska jokainen tiesi jo jotain. Itse asiassa suostuin, koska serkun vuotta vanhemmalla kaverilla oli jo tissit kasvaneet.

Onnistuva mies.
Mikä oli tutkimuksen tulos, ja vastasiko obotuksia?
Minulle ei lääkärileikit ole osunut kohdalleen, kun ei ollut kenen kanssa leikkisi.
Kyllähän siitä joskus haaveili, ja mietti miltä tuntuisi olla lääkäri, tai potilaana.

napukka
Olisin toki ollut itse mieluusti lääkärinä ja käskenyt tyttöjä riisuuntumaan vastaanotolle.
Suostuin kuitenkin olemaan eka potilas, koska oletin pääseväni näkemään vieraan tytön pikkutisut. Hän oli vuotta vanhempi ja seiskalla yläasteella.
Serkku kertoi vuosien kuluttua jälkeenpäin, että he olivat suunnitelleet lääkärileikkiä etukäteen. Katsoneet lääkärikirjasta mahdollisimman paljon tietoa miesten/ poikien anatomiasta.
Serkun huone toimi vastaanottotilana ja työpöydän lukulamppu käännettiin valaisemaan sänky. Minun käskettiin riisuuntumaan vessassa ja tulemaan sitten tutkittavaksi. Peittelin itseäni vielä päästyäni alastomana sängylle selälleen. Tytöt siirsivät käteni syrjään. Makasin silmät kiinni, kuin kipua peläten.
Tytöt olivat hirmu pettyneitä, koska he olivat odottaneet näkevänsä munat, eikä pippeliä.

Onnistuva mies.
Vai on samoin käynyt teillekin, että lääkärinä oleminen on vielä haaveissa.
En minäkään ole vieläkään lääkäriksi päässyt.
Mutta ehkä vielä joskus.

Piiskattu poika
Minä sain selkääni kun äitini ei uskonut minua. Minä päätin kostaa sille sen ylimääräisen piiskaukseni. Ja kun meille tuli vieraita ja mun piti heitä passata. Minä menin sen ukon eten ja sanoin sille kiitos poikasi puolesta ja näytin sille mun
piiskatun takapuoleni kunnolla. Eli takapuoleni siihen päin ja housuni kintuistani pois sekä heitin paitani perään eli olin syntymä asussani heidän edessä.
Ja minä kerroin mitä oli hänen poikansa tehnyt ja minut palkittiin siintä.
Se ukko kyseli tarkistus kysymyksiä multa ja lupas kuulustella poikansa.
Äitiäni hävetti mun käytökseni mutta kun se ukko uskoi että olen syytön oli äitinikin uskottava sitä ukkoa silloin.

Yhteistyössä