Vaimo nussii vierasta miestä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko jollain muulla samasta asiasta kokemuksia.Nainen voi/nauttii vieraan miehen panemisesta.Omaa miestä ei halua mukaan seksiin eikä olevan paikalla jos harrastaa seksiä muiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
aisuri
Ei tuo ole aina naisestakaan kiinni. Vaimolla on vakipano. Syy miksi en pääse mukaan on siinä, ettei hänen panokaverinsa ole kiinnostunut ns. kolmannesta pyörästä. Se on toisaalta aika ymmärrettävääkin. Pari kertaa olen päässyt mukaan aisurina kun vaimolla on ollut yhden illan hoito. Hienoahan se on kun saa vierestä seurata ja lopuksi nuolla pillun puhtaaksi. Kaikkien kimppajuttujen kanssa on se ongelma, että mistä löytyy sopivaa seuraa.
Vaimo kyllä nauttii mun nöyryyttämisestä. Osallistun valmisteluihin, kun hän lähdössä panolle : Sheivaan pillun, kiilloitan kengät, lakkaan kynnet varpaankynsiä unohtamatta, silitän hameen ja lopuksi näprään sukkanauhaliivit jalkaan hänelle.
 
vaimon lainaaja
Minä olen kuskina vaimolleni kun hän käy vieraissa tai tässä tapauksessa naimisissa olevan miehen luona naimassa. Nämä vaimoni puuhat paljastui n. kolme vuotta sitten, jäivät niin sanotusti rysän päältä kiinni, ei minun toimesta vaan miehen vaimo oli yllättänyt heidät ja soitti minulle. Oli aika hässäkkä selvitellessä ja udellessa kuinka pitkään heidän puuha oli jatkunut, paljastui vuosituhannen alussa olivat alkaneet salassa naimaan. Ajattelin että antaa olla, jatkakoot, sovimme vaimoni kanssa saa käydä. Eihän tuosta ole haittaa ollut, päin vastoi, meidän seksielämämme voi paremmin kuin koskaan, emmekä sen takia ala omaisuuden jakoon. Ajatelkaapa esimerkiksi kuinka kiihoittavaa minusta on kun nainen saapuu miehen luota ja laittaa vasta autossa pikkarit takaisin jalkaansa ja pyyhkii jalkojen välistä vieraan miehen herkkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Ei tuo ole aina naisestakaan kiinni. Vaimolla on vakipano. Syy miksi en pääse mukaan on siinä, ettei hänen panokaverinsa ole kiinnostunut ns. kolmannesta pyörästä. Se on toisaalta aika ymmärrettävääkin. Pari kertaa olen päässyt mukaan aisurina kun vaimolla on ollut yhden illan hoito. Hienoahan se on kun saa vierestä seurata ja lopuksi nuolla pillun puhtaaksi. Kaikkien kimppajuttujen kanssa on se ongelma, että mistä löytyy sopivaa seuraa.
Vaimo kyllä nauttii mun nöyryyttämisestä. Osallistun valmisteluihin, kun hän lähdössä panolle : Sheivaan pillun, kiilloitan kengät, lakkaan kynnet varpaankynsiä unohtamatta, silitän hameen ja lopuksi näprään sukkanauhaliivit jalkaan hänelle.
Erittäin kiihottavaa tuo nöyryyttäminen, kun tietää, että kohta vaimo antaa pillua vieraalle. Itse saan odottaa ja kärsiä. Ihanaa.
 
vierailija
Minun vaimoni haluaa aina välillä saada vierasta munaa. Koska olen hieman aisuri luonteeltani, olen luvannut hänelle, että hän saa tuoda vieraan miehen kotiimme piristämään meidän molempien seksielämää. Vaimoni siis valitsee mieleisensä miehen yleensä ravintolaillan päätteeksi ja tuo hänet kotiimme. Vaimo aina kertoo vieraalle, että hänen mies on kotona ja haluaa osallistua seksiin. Miehille tämä on aina käynyt. Yleensä olemme sitten harrastaneet kolmen kimppaa kaikilla variaatioilla, mutta toisinaan vieraalla ei kuitenkaan seiso minun läsnä ollessa. Tällöin olen poistunut toiseen huoneeseen ja antanut heidän yrittää kaksistaan. Tämä on melkein aina auttanutkin viimeistään suihin ottamalla ja vaimoni on sitten saanut vierasta munaa yllin kyllin. Vieraan lppetettua olen palannut huoneeseen ja vuorostani rakastellut vaimon kiimapimppiä. Joskus vieras on tästä vielä innostunut ja vuorostaan päässyt liukkaille. Näiden kertojen jälkeen vaimoni hyrisee pitkään tyytyväisenä ja kiittelee ymmärtäväistä miestään kun antaa vaimonsa nauttia elämästä täysin rinnoin. Ja palkitsee minut antamalla pimppiään niin usein kuin haluan!
 
vierailija
(1)
Hyvin muistan sen hetken, vaimoni ilmeen eteisen peilin ääressä vartaloaan tutkien, rintojaan nostellen, yllättäen kysyen mitä mieltä olisin, jos avaisimme tätä meidän suhdetta.

Jos olisi mukana kolmas, vaimo jatkoi. Kokeiltaisiin yhteisrakastelua.

Naisen mukaantulo ei vaimoa kiinnostunut, mutta mies, siinä olisi jotakin?

Olimme neljättä vuotta naimisissa, olleet juuri viikon verran mökillä. Vaimolla oli kesäehkäisynä minipillerit.

(2)
Ensimmäinen kohtaaminen oli satamakahvilassa, nurkkapöydässä, J, vaimo ja minä. J oli kolmekymppinen pelastuslaitoksen harjoittelija, kurssilla, hakeutumassa uuteen ammattiin, yksin vieraalla paikkakunnalla.

Juteltiin, juotiin kahvit, syötiin jäätelöt. Vaimolla oli lyhyt kesämekko. Jossain vaiheessa hän kääntyi mieheen päin, hymyili ja nosti hameen helmaa. Asia oli päätetty.

(3)
Vaimo halusi trimmata tummaa kähärää karvoitustaan, jättää raon ympärille, kummun laelle söpön houkuttelevan tupsun. Hän peilaili sitä eteisessä, oli tyytyväinen.

Pitkin kevättä hänelle on ollut tällainen haave, vaimo jutteli lepyttävästi. Se ei tarkoita, kuulemma, etten riittäisi, mutta ihmisellä on välillä niin energinen olo.

(4)
Ennen ensimmäistä tapaamista vaimo sanoi hankkineensa ehkäisypuikkoja. Ei ehkäisyä varten eikä tauteja ehkäisemään, mutta olihan sillä suojaava vaikutus.

Minulta vaimo halusi varmistaa, haittaisiko, jos he vieraan kanssa yhtyisivät paljaaltaan. Minä olin jo asian kanssa sinut, suorastaan huumaantunut, joten sanoin, että sehän syventäisi tunnelmaa.

Vaimoni on muodokas, kaunis kuin koru, ja vielä enemmän tunsin häntä kohtaan nyt. Olisi synti pitää tällainen aarre yksin itsellään. Olin valmis jakamaan kokemusta toisen miehen kanssa. J olisi minun puolestani tervetullut.

Näin naiseksi hän ei ole itseään tuntenut pitkään aikaan, vaimo sanoi kun käytiin nukkumaan, mutta ei antanut minun koskea itseensä. Säästetään se huomisiltaan, hän sanoi.

(5)
Koitti sitten huomisilta. Vaimolla oli kevyt, lyhyt kesämekko, ja kun hän sipaisi sen yltään, alla ei ollut mitään. Me miehet seurasimme esimerkkiä, vaimon heitellessä säteileviä hymyjään. Hän istui sängyn laidalla, ja kun vieras oli riisunut bokserinsa, vaimon silmät liimautuivat tämän paljaaseen elimeen. Se sojotti puolijäykkänä miehen seisoessa, vaihtaessa painoa jalalta toiselle tietämättä mitä tehdä.

Vaimo ratkaisu sen nousemalla seisomaan, kietomalla kätensä miehen niskan taakse ja suutelemalla tätä kaulaan. Miehellä oli voimakkaasti kaartuva selkä, lihaksikkaat pakarat, panin merkille. Hän hyväili vaimon selkää, pakaroita, ja vaimo katsoi hänen olkansa yli minuun, piti yhteyttä mikä lämmitti mieltä.

Kun mies vei kätensä pillulle, vaimo voihkaisi. Ensi kertaa sormukset sormessaan vaimo koki siellä vieraan käden. Kasvojen punehtuminen kertoi siitä kaiken.

(6)
"Hae paperia", vaimo naurahti ja nosti päätään, katsoi minuun.

He olivat kellahtaneet sängylle, vaimo nojautuneen miehen kylkeen, käsi hellästi tämän kyrvällä.

En heti ymmärtänyt, että tarvittiin paperinenäliinoja. Ehkäisypuikko, jonka vaimo oli sujauttanut emättimeen, oli sulanut ja alkanut valua. Vaimo pyyhki pillunsa ja ojensi paperitollon minulle.

Froteepyyhe oli laskostettuna tuotu varalle, ja se levitettiin. Vieras auttoi, vilkuili uteliaana minuun. Tässä se tapahtuisi, ajattelin, siemennys. Olihan nämä ainutkertaisia, unohtumattomia hetkiä.

(7)
Vaimo asettautui pyyhkeen päälle, haki keskeltä oikean kohdan ja levitti reitensä. Hävyn aukko karvojen keskellä, tupsun alla, oli liukkaaksi turvonnut, vieraalle säästetty. Moneen päivään vaimo ei antanut minun siihen koskea, mutta tyydyin järjestykseen. Sitä herkempiä olisivat vaimon tuntemukset. Punoitus oli leviämässä kaulaan.

Miehellä oli voimakkaasti kaartuva selkä, sanoinkos jo, lihaksikkaat pakarat. Kalu oli juuresta paksu, terska piukea. Siemenraosta roikkui hekumatippa. Niin minullakin.

Kun mies työntyi, rauhallisesti, tuuma tuumalta syvemmälle, vaimo katsoi minuun, haki yhteyttä. Silmät olivat tummuneet, suu avautunut ammolleen. Mies täytti hänet, kiimainen liha venytti kiimaista lihaa.

Sitten alkoi nainti.
 
Onko jollain muulla samasta asiasta kokemuksia.Nainen voi/nauttii vieraan miehen panemisesta.Omaa miestä ei halua mukaan seksiin eikä olevan paikalla jos harrastaa seksiä muiden kanssa.
Mieni lähtee kesämökille ja jään yksin....minulle on tulossa juhannuksen ajaksi vieras mies asunnolle.
ja harrastamme seksiä eli yhdyntä on se mikä kuuluu vieraan miehen saada...ja yhteistä oleskelua...hän on luonani lauantai iltaan asti, yhdyntää on luvassa onkein viiden vuoden edestä...
 
vierailija
Erittäin kiihottavaa tuo nöyryyttäminen, kun tietää, että kohta vaimo antaa pillua vieraalle. Itse saan odottaa ja kärsiä. Ihanaa.
Kyllä, vaimolla oli rakastaja aika lähellä meitä. Välillä ilmoitti illalla käyvänsä vähän kävelyllä!
Oli kiihoiittavaa odottaa kun vaimo sitten tuli iloisena ja kuumana kotiin:
- hei kulta, kävin antamassa pillua, haluatko tulla liukkaille?
 

Yhteistyössä