Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
saas nähä
Morjens... Mä itse pyrin täys paineisiin suht nopeesti ja pidän täydessä sen noin 10min.. Välillä on vähän kärsineen näkönen mutta kipuja ei oo... Kohta vuosi takana BM ja rehellisesti sanottuna kasvu jäissä!!! Se reilun sentin pituuskasvu edelleen sama ja ympärysmittakin ei lisääntynyt enään... Oon miettinyt harjotteiden muuttamista jne... Vähän homma polkee paikallaan!! Mutta tietty kun puhutaan millien kasvuista ni ei sitä huomaakaan ebnennkun sitä tullut muutama milli!! Tero sulla ko vaan kasvu jatkuu??? En tiiä mikä täällä mättää nyt!! Mä pidän vko 1 välipäivän ainakin ja muuten about 2x 10 min BM päivässä...
 
tero
Morjens... Mä itse pyrin täys paineisiin suht nopeesti ja pidän täydessä sen noin 10min.. Välillä on vähän kärsineen näkönen mutta kipuja ei oo... Kohta vuosi takana BM ja rehellisesti sanottuna kasvu jäissä!!! Se reilun sentin pituuskasvu edelleen sama ja ympärysmittakin ei lisääntynyt enään... Oon miettinyt harjotteiden muuttamista jne... Vähän homma polkee paikallaan!! Mutta tietty kun puhutaan millien kasvuista ni ei sitä huomaakaan ebnennkun sitä tullut muutama milli!! Tero sulla ko vaan kasvu jatkuu??? En tiiä mikä täällä mättää nyt!! Mä pidän vko 1 välipäivän ainakin ja muuten about 2x 10 min BM päivässä...

Moro,

Joo, kyllähän toi massa on tossa pysynyt ja vielä vähän kasvanutkin.
Mulla on aina ollut tämä sama treenitapa, niitä on varmaan
monia, joku sopii jollekin ja joku toinen toiselle.
Luulen, että homman ydin on paisuvaiskudoksen määrä, joka lienee yksilöllistä, samoin kun esinahan venyminen. Muuten kaikki on kai vaan enemmän tai vähemmän "rääkkäämistä".

t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
testaaja
Ostin Bathmate Herculeksen ja oon käyttäny nyt pari viikkoa. Heppi on isompi löysänä ja lievä käyryys on alkanut suoristumaan mikä on erittäin positiivinen yllätys! Pituus ja leveys on myös kasvaneet näinkin vähällä käytöllä, harmi kun en mitannut ennen käytön aloittamista. Teen 15min päivässä jaettuna 3x5min osiin joiden välissä teen aina yhden pumppauksen kunhan ei tunnu kipua muuten päästän painetta ulos. Yksi päivä viikossa taukoa. Aloitan rauhallisesti niin ei tule tummumia tms. Ajattelin jatkaa käyttöä säännöllisesti vaikka loppuelämän pitää ainakin mieskuntoa yllä vaikkei ehkä tulekaan kuin jossain sivustolla joku lääkäri lupasi parin sentin kasvua minkä kudos antaa periksi.
 
tero
Ostin Bathmate Herculeksen ja oon käyttäny nyt pari viikkoa. Heppi on isompi löysänä ja lievä käyryys on alkanut suoristumaan mikä on erittäin positiivinen yllätys! Pituus ja leveys on myös kasvaneet näinkin vähällä käytöllä, harmi kun en mitannut ennen käytön aloittamista. Teen 15min päivässä jaettuna 3x5min osiin joiden välissä teen aina yhden pumppauksen kunhan ei tunnu kipua muuten päästän painetta ulos. Yksi päivä viikossa taukoa. Aloitan rauhallisesti niin ei tule tummumia tms. Ajattelin jatkaa käyttöä säännöllisesti vaikka loppuelämän pitää ainakin mieskuntoa yllä vaikkei ehkä tulekaan kuin jossain sivustolla joku lääkäri lupasi parin sentin kasvua minkä kudos antaa periksi.
Moi,

Testaaja on ihan oikeassa. Mulla kun on pitkä löysä esinahka se on antanut myöten ja samoin paisuvaiskudokset. Nämähän ovat ihan yksilöllisiä ja kehitys voi olla kiinni siitä, miten nää joustaa.
t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
bathmate
ite koittanut tätä laitetta kans. Ja kyllä vähä pituutta ja paksuutta ajan kans tullut. Nuo pinta verisuonet on tullu esille myös ja koko niissä kasvanut. Voikoha niihin pitkällä käytöllä tai kovalla paineilla tulla vahinkoa, esimerkiksi suonikohjuja ?? Nyt en ole uskaltanut pumppailla niin aktiivisesti.. Ennen verisuonet noin selvästi vehkees näkyneet, niin uskalsi enemmän treenata.
 
outlet periodista
Joo. Toi on vaan hyvä asia, että verisuonet tulee pinnalle. Ne pumppaa paremman stondiksen eikä siitä mitään haittaa ole. Mulla on aina ollut isot verisuonet aika pinnalla varsinkin kyrvässä. Ei varmaan ole mitään suonikohjupelkoa.

t.Tero




ite koittanut tätä laitetta kans. Ja kyllä vähä pituutta ja paksuutta ajan kans tullut. Nuo pinta verisuonet on tullu esille myös ja koko niissä kasvanut. Voikoha niihin pitkällä käytöllä tai kovalla paineilla tulla vahinkoa, esimerkiksi suonikohjuja ?? Nyt en ole uskaltanut pumppailla niin aktiivisesti.. Ennen verisuonet noin selvästi vehkees näkyneet, niin uskalsi enemmän treenata.
 
Viimeksi muokattu:
testaaja
Muutin treenityyliä kun tuntu että vehje on kokoajan ylirasittunut ja ei kunnolla seisonut eli lämpimässä suihkussa ensin, sitten 3x5minuutin treeni aina 5min välein pippeli ulos bathmatesta ja hieromista että veri kiertää kunnolla ja sitten uutta 5min satsia. Kokemuksestani 15min putkeen bmatessa on liikaa! Peli on kyllä alkanut kasvaa yllättävän paljon, en mittaile mutta silmämääräsesti tulosta kyllä tulee! Varoituksen sanan halusin jakaa.
 
Vilho
Nyt olis 8kk täynnä ja seuraava tärkee pointti on taas todettu!! Elikkfcdä taukopäivät... Vedin tossa 2kk lähes 100 harjotetta ja sitten pakon sanelemana vko taukoo, noh kylläpä se kasvaa, vko tauon aikana pituus 0,4 cm. Eli tais mulla mennä harjoitukset uusiksi.. Eli nyt joka toinen vko 3 päivän täys tauko!! Nyt on saavutettu 18cm pituus... Ja lähinnä viime kk on tullut paksuutta, renkaan kanssa melkein 14cm ympärysmitta!! Eli 8kk tulos mulla on 1.5cm pituutta ja 1.6cm ympärysmitta... Mutta täytyy myös sanoa että mä oon kanssa treenannu, periaatteessa 2 treenii per päivä.. BM ja jelking... Vähän tilanteen mukaan... Mutta alku tilanteeseen nähden on tapahtunut suuri muutos ja se myös näkyy ja tuntuu!!! Zemppii kaikille!!!!
Mulla on kanssa noin 8kk takana. Taukojen merkitystä ei huomaa ennen kuin tulee pakosta sellaisia. Yli viikon tauot tekee todella hyvää. Alkuun treenaa liikaa ja tulee stoppi tai lähes takapakkia.
Jelking on myös tosi tärkeä. Varsinkin välipäivinä. Mulla on x40. Hercules jäi pieneksi ja taukoa oli pari vuotta. Kiinnostus vain lopahti, osittain ajan-ja paikan puutteesta ja goliath näytti liian isolta ja kalliilta. Onneksi tuli tämä x40. Se jää pieneksi varmaankin tänä vuonna. Sitten siirrytään x50-sarjaan ja pumpulla. Hyviä vehkeitä kun sovittaa mallin kalun mukaan ja on kärsivällinen ja kuuntelee ja katselee omaa kullia. Ei kannata treenata hullunkiilto silmissä. Tuloksia tulee varmasti. Itse olen aloittanut treenaamisen jo 2000-luvun alkupuolella. Ensin halpoja ja huonoja. Sitten taukoa ja taas viisatuneena vähän parempia. Vasta BM oli hankinta joka löi ällikällä. Mutta kuten todettua, treenaaminen vaatii pitkäjännitteisyyttä. Reissuhommissa treenaaminen hieman haasteellista ja aika ajoin on treenaaminen jäänyt kokonaan.
Alkuun oli jotain 17cm, paksuutta en koskaan mitannut. Nyt tosiaankin x40 tulee jäämään pieneksi, ainakin paksuuden puolesta. Pituuden puolesta muutama sentti vielä varaa. Lähestytään jo suoran osuuden loppua, joka on noin 23cm. Mukavan kovat ja pitkät erektiot. Myös poikavuosien tahattomat seisokit vaikkapa kauppareissuilla on oikeastaan ihan vain treenamisen ansiota. Alkuun vaimo karsasti, mutta juurta jaksaen selostettuani perimmäisen tarkoituksen, eli potkimisen ikääntymistä vastaan persiille, niin ymmärtää ja kyllähän se tykkää kun seisoo kunnolla, kovaa ja kauan.
Suosittelen kaikille treenaamista.
Muistahan ajaa karvat ja käyttää liukastetta. Ihan toimiva ja halpa on perinteinen vaseliini.
Vilho 50v.
 
Viimeksi muokattu:
saas nähä
Vuos olis nyt takana!!! Sanon vaan plussat koska miinuksia ei oikeastaan edes ole! (Ja viimeinen vinkki multa vielä. Tää on noin 1-5v projekti... Ei vko tai kk... Toistan vuosien työ!!!! Eli ne plussat.. Parempi itsetunto (ja sille ei voi laittaa hintaa) paljon kovempi kalu, suonikkaampi 1v jälkeen 1.2cm pitempi, sekä 1.5cm ympäryysmittaa lisää!! Terska kasvanut huomattavasti, nahka löysstyny mukavaksi, ja ehkä suurin tulos on löysänä pituudessa ja paksuudesta... Olen saanut 1v 2.5cm pituutta lepotilassa!!! Sekä ympäydmittaan ainakin 1.5cm. Mulla on hyvin aktiivinen seksi elämä vaikken oo suhteessa.. Ja oon ehtinyt reenaa naimista 25v. Ja nyt isommalla kovemmalla ja paremmalla itsetunnolle varustettuna on helv hyvä olla!!! :) mä en oo mikään pumppufirman agentti tää on mun tarina pähkinänkuoressa.. Ja noille plussille ei voi laitaa hintaa mutta tässä tapauksessa se oli noin 90e joten salli mun nauraa :) pump hard Boys... Varovasti ei hätiköiden.. Pitkä tie edessä..älä hajota itseäsi!! Kiitos kaikille vinkeistä jne
 
tero
Vuos olis nyt takana!!! Sanon vaan plussat koska miinuksia ei oikeastaan edes ole! (Ja viimeinen vinkki multa vielä. Tää on noin 1-5v projekti... Ei vko tai kk... Toistan vuosien työ!!!! Eli ne plussat.. Parempi itsetunto (ja sille ei voi laittaa hintaa) paljon kovempi kalu, suonikkaampi 1v jälkeen 1.2cm pitempi, sekä 1.5cm ympäryysmittaa lisää!! Terska kasvanut huomattavasti, nahka löysstyny mukavaksi, ja ehkä suurin tulos on löysänä pituudessa ja paksuudesta... Olen saanut 1v 2.5cm pituutta lepotilassa!!! Sekä ympäydmittaan ainakin 1.5cm. Mulla on hyvin aktiivinen seksi elämä vaikken oo suhteessa.. Ja oon ehtinyt reenaa naimista 25v. Ja nyt isommalla kovemmalla ja paremmalla itsetunnolle varustettuna on helv hyvä olla!!! :) mä en oo mikään pumppufirman agentti tää on mun tarina pähkinänkuoressa.. Ja noille plussille ei voi laitaa hintaa mutta tässä tapauksessa se oli noin 90e joten salli mun nauraa :) pump hard Boys... Varovasti ei hätiköiden.. Pitkä tie edessä..älä hajota itseäsi!! Kiitos kaikille vinkeistä jne
 
Viimeksi muokattu:
tero
Moi,

Hyvä raportti. Olen kyllä kaikista asioista ihan samaa mieltä. Ei muuta, kun myönteistä jatkoa. Meikä poika jatkaa vielä treenausta ja ohella runkkausta. En tiedä, missä vaiheessa olisi järkevää lopettaa, mutta se jää nähtäväksi. t. Tero
 
Viimeksi muokattu:
ohukainen
Moi,

Itse hommasin eilen ensimmäisen pumpun. Malli Hydromax X30. Pitäisi saada ohueen varteen lisää paksuutta. Toivottavasti tällä saisi edes jonkinlaisia tuloksia.

2 päivää testanneena huomasin, että tosiaan esinahka turposi hulluna, mutta tän palstan ohjeiden mukaan toisella kertaa ongelma lieveni. Lisäksi toisella kerralla ajelin karvat pois, kun aiemmin ei meinannut paineet pysyä pumpussa -> parani.

Huonoa tuossa X30:ssa on, kun siinä ei ole käsipumppua lainkaan, vaan pitää haitarilla pumpata painetta. Siinä touhussa meinaa mennä järki, kun aina varmaan 5 yritystä, ennen hyvää lopputulosta. Varmaan tekniikan kehittyessä ongelma poistuu; vai saako tuohon lisättyä jotenkin käsipumpun?

Innolla odotellen tuloksia. Ainakin huomiot on, että pumppauksen jälkeen mittaa tulee lisää ja sekin on edes jotain vaikkei pidempikestoista tulosta saisikaan aikaan.
 
saas nähä
Moi,

Itse hommasin eilen ensimmäisen pumpun. Malli Hydromax X30. Pitäisi saada ohueen varteen lisää paksuutta. Toivottavasti tällä saisi edes jonkinlaisia tuloksia.

2 päivää testanneena huomasin, että tosiaan esinahka turposi hulluna, mutta tän palstan ohjeiden mukaan toisella kertaa ongelma lieveni. Lisäksi toisella kerralla ajelin karvat pois, kun aiemmin ei meinannut paineet pysyä pumpussa -> parani.

Huonoa tuossa X30:ssa on, kun siinä ei ole käsipumppua lainkaan, vaan pitää haitarilla pumpata painetta. Siinä touhussa meinaa mennä järki, kun aina varmaan 5 yritystä, ennen hyvää lopputulosta. Varmaan tekniikan kehittyessä ongelma poistuu; vai saako tuohon lisättyä jotenkin käsipumpun?

Innolla odotellen tuloksia. Ainakin huomiot on, että pumppauksen jälkeen mittaa tulee lisää ja sekin on edes jotain vaikkei pidempikestoista tulosta saisikaan aikaan.
Joo kyllä sä paksuutta saat varmasti sen tää laite antaa varmasti nyt vaan tärkeetä ettet kiirehdi ja ylirasita penistäs ja harjottelet laittaa laitteen oikein ja 5min settejä 2 se on täydellinen alotus ja muista pitää ainakin 1 päivä vko taukoo!!! Ja tietenkin sen mukaan miten menee että ei ihan sinisenä oo koko ajan!! 3kk ni varmasti huomaat paksuutta saaneesi itse vuoden käyttänyt ja edelleen usein käytön 5min settejä koska heti kun mennään yli ni nestettä kertyy esinahanalle ja se merkki siitä että liian pitkään sanoin punaiset pisteet jotka hävisi yhdessä yössä max 2 päivää jos oikein pahat tulee... Maltti on valttia vaikka se alkuun vaikeeta onkin :) erittäin hyvä on 4 päivää treenii 1 tauko... 2-3 kertaa 5min hyvällä alku verryttelyllä ja 3-5min väli vettyttely pumppaamusen välillä.
 
Viimeksi muokattu:
ohukainen
Hyvä kampe kertakaikkiaan. Paksuutta ja massaa on tullut, vaikka käyttö satunnaista.. Ensimmäistä kertaa tunsin, että pystyin täyttämään partnerinikin pimperon :) Pitää jatkaa treenejä..
 
Juhani
Olen nyt pumpannut pari kuukautta
Alku tilanne oli
Ympärys mitta 13
Pituus 13
Nyt parin kuukauden jälkeen
Ympärys mitta 13.5
Pituus 14.5
Joka päivä pumpannut ensin noin 8min ja sitten pieni tauko että palleissa kiertää veri ja sitten toiset 8 min.
Olen todella tyytyväinen ostokseeni.
 
Jempa
Minulla on ilmeisesti sen mallin penis ettei se kasva . En ole huomannut muuta muutosta kuin että erektio on jämäkämpi. Olen käyttänyt bathmatea jo kauan ja olen vaihdellut treeni pituuksia ja määriä mutta ei mitään vaikutusta.
Nyt kysyn että olisiko testoteronikorvaushoidolla + bathmatella mitään positiivista vaikutus kasvuun?
Olen jo jonkin aikaa ajatellut meneväni testo testeihin kun ei oikein paneta enää nykyään kunnolla, väsyttää, tuntuu että partakaan ei enää kasva kuin pari vuotta sitten.. jne..
Vähä sekavaa mutta jos jollain oisi jotain kokemusta..
 
saas nähä
15kk takana... 12kk kohdalla polki homma ns paikallaan mutta kasvu niin pientä ja hidasta että välillä tuntuu ettei tapahdu moneen kk mitään... Mutta taas se vaan yllättää ku lähes yhtäkkiä ne tutut rajat rikotaan ja pituuttakin tulee hitaasti mutta varmasti milli kerrallaan.. Motivaatio just nyt 10 :) ja mulle herculeksesa edelleen tilaa ja kuulemma hyvä vaan jos laite sopivan tiukka!! Ns punaiset pisteet vaivaa muassa aina ja ainoastaan väli päivän jälkeen kun penis ehtinyt lepää kunnolla niin pisteet tulee liiallisesta venytyksrstä ja pienet verisuonet hajoo eli välipäivien jälkeen kannattaa 1 päivä pumppaa pienemmillä paineilla jos samaa ongelmaa kun mulla... Joka poistuu tunneissa /päivässä parissa max!!! Lepo pituuden kasvu on suorastaan naurettavaa... 9cm sijaan se roikkuu lähes 13cm ihan normina... Ja suonet on isot!!! Ja tytöt kyllä tykkää kovasti sehän on pääasia ja oma itsetunto Lol...
 
Uusi
Minulla on ilmeisesti sen mallin penis ettei se kasva . En ole huomannut muuta muutosta kuin että erektio on jämäkämpi. Olen käyttänyt bathmatea jo kauan ja olen vaihdellut treeni pituuksia ja määriä mutta ei mitään vaikutusta.
Nyt kysyn että olisiko testoteronikorvaushoidolla + bathmatella mitään positiivista vaikutus kasvuun?
Olen jo jonkin aikaa ajatellut meneväni testo testeihin kun ei oikein paneta enää nykyään kunnolla, väsyttää, tuntuu että partakaan ei enää kasva kuin pari vuotta sitten.. jne..
Vähä sekavaa mutta jos jollain oisi jotain kokemusta..

Ei testo vaikuta munan kasvuun ainakaan aikuisiällä, murrosiästä en osaa sanoa, miten se siihen silloin vakuttaa. Mut panetukseen ja yleiseen jaksamiseen taas vaikuttaa positiivisesti. Kannattaa käydä testeissä, ja samalla miettiä onko elämän/arjen muut asiat kunnossa. Ruoka, uni, stressi, yms. Kaikki vähä vaikuttaa, jaksamisee arjessa ja sängyssä myös.
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Ei testo vaikuta munan kasvuun ainakaan aikuisiällä, murrosiästä en osaa sanoa, miten se siihen silloin vakuttaa. Mut panetukseen ja yleiseen jaksamiseen taas vaikuttaa positiivisesti. Kannattaa käydä testeissä, ja samalla miettiä onko elämän/arjen muut asiat kunnossa. Ruoka, uni, stressi, yms. Kaikki vähä vaikuttaa, jaksamisee arjessa ja sängyssä myös.
Tero tässä pitkästä aikaa. Meikä on jatkanut tasaista tahtia ja kyllä kyrpä on nyt näitten vuosien jälkeen jo enemmän kuin iso. Suosittelen kaikille vaan kärsivällisyyttä ja tietty varovaisuutta. Se etukäteisrunkkaus kannattaa muistaa. En tiedä testosteronihoidoista, mutta uskon itsekin, että murrosiässä voi auttaa, tuskin enää, jos yli 20 v. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Luottavainen
Morjens! Käytin joskus 7 vuotta sitten muutaman kk herculesii. Paksuus oli jo tulloin hieman jämpti jolloin tuli varteen kivat punaiset raidat kun meni haitarin väliin. Sitten kiireiden takia jäi pumppaamiset. Ja koko pumppu katosi muuton yhteydessä. Ostin x40 viimevuoden puolella mutta kiireiden takia taas jäi pumppaamiset vähemmälle. Nyt päätin että teen sen ajan vaikka sitten aikaisemmin heräämällä ja olen siinä onnistunut Kk pumppaukset kohta takana. Olen luottavainen kyseiseen laitteeseen kun olen parin otteeseen saanut pelkkää plussaa vaikkei vielä ole kasvua ole varsinaisesti tullutkaan. Tero sanoit että sulla oli hieman kireä esari. Mulla sama ongelma ja vielä ehkä hieman ylipitkä. Oletko kokeillut jotain venytyslaitetta kasvun nopeuttamiseksi? Saisi paisuvaiset kasvamaan pituutta jolloin tuo ylipituus esarista poistuisi. En pysty androa käyttää mutta töissä pystyisi esim painoja kun on seisomatyö.
 
bm-kasvattaja
Liitytäänpä keskusteluun tuoreena pumppailijana, tänne saa kätevästi omat mitatkin tilastoitua. Tilaisuus tekee niin sanotusti varkaan, eli nyt on mahdollisuus melkein puoli vuotta "omistautua" tälle hommalle, joten onhan sitä kokeiltava.

Oma kyrpä on kuin malliesimerkki growerista, eli stondikseen pituus helposti kaksinkertaistuu. Löysänä tuo myös toki elää vahvasti omaa elämäänsä, ja kylmissään vartta ei ole nimeksikään, vaan pahimmillaan näytillä on käytännössä vain terskaa. Itsetuntoa kohentaisikin saada vähän pysyvämpää mittaa nimenomaan "lepotilaan".
Seksin kannalta en oikeastaan kovan kyrvän pituuteen tai ympärysmittaankaan kaipaa suurta muutosta. Sentti tai kaksi voisi ainakin omassa mielessä tuoda kuitenkin visuaalista näyttävyyttä, joka itseä kiihottaa.
Olen aloittanut nyt pumppailemalla 3x n.5min päivittäin, pitäen välipäivän joka neljäs päivä. Tällä hetkellä takana vasta ensimmäinen kolmen päivän satsi. Kohta jo houkuttelisi tehdä pidempiä sessioita, kuten monet täällä raportoivat. Tässä aloitusmitat:
lp = 8,5
ly = 10,5
ep = 16
ey = 14
(lp= löysä pituus, ly= löysä ympärysmitta jne.)
Sanottakoon vielä, että pumpussa kyrpä on tuntunut pääsevän mukavasti 16 sentin holleille ja vähän yli. Nyt viimeisimmällä kerralla pumppasin viimeisessä sarjassa sen kuitenkin 17:ään ongelmitta.
 
Tero
Morjens! Käytin joskus 7 vuotta sitten muutaman kk herculesii. Paksuus oli jo tulloin hieman jämpti jolloin tuli varteen kivat punaiset raidat kun meni haitarin väliin. Sitten kiireiden takia jäi pumppaamiset. Ja koko pumppu katosi muuton yhteydessä. Ostin x40 viimevuoden puolella mutta kiireiden takia taas jäi pumppaamiset vähemmälle. Nyt päätin että teen sen ajan vaikka sitten aikaisemmin heräämällä ja olen siinä onnistunut Kk pumppaukset kohta takana. Olen luottavainen kyseiseen laitteeseen kun olen parin otteeseen saanut pelkkää plussaa vaikkei vielä ole kasvua ole varsinaisesti tullutkaan. Tero sanoit että sulla oli hieman kireä esari. Mulla sama ongelma ja vielä ehkä hieman ylipitkä. Oletko kokeillut jotain venytyslaitetta kasvun nopeuttamiseksi? Saisi paisuvaiset kasvamaan pituutta jolloin tuo ylipituus esarista poistuisi. En pysty androa käyttää mutta töissä pystyisi esim painoja kun on seisomatyö.
Moi,
Mulla oli kireä esinahka, mutta niillä venytysrenkailla terskan ja esarin väliin ihan yön yli ongelma ratkesi. Mulla on kanssa pitkä esari, eli menee täydessä stondiksessakin terskan yli kunnolla. En ole kyllä sen kummempaa venytyslaitetta käyttänyt. Hyvä rasvaaminen runkun yhteydessä jeesaa kyllä myös tohon kireään esariin, jos se on sulle ongelma. Kokeile ohuita muovirenkaita (vähän kuin pienet tiukat kuminauhat) esarin alle vaikka yöksi ja vedä nahka kunnolla yli. Ei ehkä kovin miellyttävää, mutta kyllä viikossa auttaa. Muista kuitenkin peseytyminen. t.Tero
 
Viimeksi muokattu:
Tero
Liitytäänpä keskusteluun tuoreena pumppailijana, tänne saa kätevästi omat mitatkin tilastoitua. Tilaisuus tekee niin sanotusti varkaan, eli nyt on mahdollisuus melkein puoli vuotta "omistautua" tälle hommalle, joten onhan sitä kokeiltava.

Oma kyrpä on kuin malliesimerkki growerista, eli stondikseen pituus helposti kaksinkertaistuu. Löysänä tuo myös toki elää vahvasti omaa elämäänsä, ja kylmissään vartta ei ole nimeksikään, vaan pahimmillaan näytillä on käytännössä vain terskaa. Itsetuntoa kohentaisikin saada vähän pysyvämpää mittaa nimenomaan "lepotilaan".
Seksin kannalta en oikeastaan kovan kyrvän pituuteen tai ympärysmittaankaan kaipaa suurta muutosta. Sentti tai kaksi voisi ainakin omassa mielessä tuoda kuitenkin visuaalista näyttävyyttä, joka itseä kiihottaa.
Olen aloittanut nyt pumppailemalla 3x n.5min päivittäin, pitäen välipäivän joka neljäs päivä. Tällä hetkellä takana vasta ensimmäinen kolmen päivän satsi. Kohta jo houkuttelisi tehdä pidempiä sessioita, kuten monet täällä raportoivat. Tässä aloitusmitat:
lp = 8,5
ly = 10,5
ep = 16
ey = 14
(lp= löysä pituus, ly= löysä ympärysmitta jne.)
Sanottakoon vielä, että pumpussa kyrpä on tuntunut pääsevän mukavasti 16 sentin holleille ja vähän yli. Nyt viimeisimmällä kerralla pumppasin viimeisessä sarjassa sen kuitenkin 17:ään ongelmitta.
Moi,

Hyvät mitat sulla. Tsemppiä vaan jatkoon. Kyllä se etenee. Ja sun ey alkaa olla jo miehen mittaa. t. Tero
 
Viimeksi muokattu:
Luottavainen
Moi,
Mulla oli kireä esinahka, mutta niillä venytysrenkailla terskan ja esarin väliin ihan yön yli ongelma ratkesi. Mulla on kanssa pitkä esari, eli menee täydessä stondiksessakin terskan yli kunnolla. En ole kyllä sen kummempaa venytyslaitetta käyttänyt. Hyvä rasvaaminen runkun yhteydessä jeesaa kyllä myös tohon kireään esariin, jos se on sulle ongelma. Kokeile ohuita muovirenkaita (vähän kuin pienet tiukat kuminauhat) esarin alle vaikka yöksi ja vedä nahka kunnolla yli. Ei ehkä kovin miellyttävää, mutta kyllä viikossa auttaa. Muista kuitenkin peseytyminen. t.Tero
Moi,
Mulla enemmänkin esarissa sellainen kiristävä rengas jonka ansiosta esarista tulee pelastusrengas terskan taakse. Olen sitä rengasta sormin venytellyt. Mutta tuota muovista rengasta voisin yrittää pitää öisin, jos nopeammin helpottais kun on sitten pidemmän aikaa venytyksessä. Mistä tuollaisen venytys renkaan voi hankkia?
t.Luottavainen
 
Viimeksi muokattu:
bm-kasvattaja
Ensimmäistä mittauspäivitystä nyt jo reilun parin viikon jälkeen, seuraavaa kenties vasta pidemmän välin jälkeen. Jatkanut samaan malliin kolmen päivän satseissa ja pitänyt neljännen aina "lepoa". Jonkinlaista tulosta tuntuu ehkä tulleen jo näinkin lyhyessä ajassa. Pumpussa maksimipituus tuntuu nousseen jo parillakin sentillä, osin luultavasti ihan sen paremmasta asettelusta nyt - alunperin 16cm on nyt noussut 18:n senttiin. 17cm alkaa olla se normaali, jossa pystyy pitämään koko pumppauksen ilman mitään tuntemuksia.
Mitat nyt:
lp = 8,5 // 9,5
ly = 10,5 // 11
ep = 16 // 16
ey = 14 // 14,5
Löysänä mitat jonkin verran elää, eli en välttämättä sanois, että pituudessa esimerkiksi olisi vielä tapahtunut mitään kehitystä, mutta erektio tuntuu aidosti kasvattaneen paksuutta. Ei ehkä se mitta, johon kaipasin kehitystä, mutta sopiihan tuokin...
 

Yhteistyössä