olin pukenut päälleni korsetin, liivisukat,pitsipöksyt ja korkokengät.niinkuin ainaennenkin yksinollessani.
katselin netistä farkkupeppukuvia,ovat nimittäin heikkouteni.teinitytöt tiukoissa farkuissaan luonnossakin saavat kyrpäni heräämään.no niin ,olin siis naisten alusvaatteet päälläni ja kaluni kovettui ja nousi ylöspäin pöksyjen välistä.yhtäkkiä ovi kävi ja ennenkuin ehdin mitään tehdä,oli 19v.tytärpuoleni vieressäni, minulla kova kalu kädessäni, korsetti ja nylonit päälläni,kysyen mitä sä oikein teet.
Niinkuin näät,mä runkkaan.Ei se mitään, sanoi hän.taidat tykätä tiukoista farkkuperseistä.joo,vastasin hieman häpeillen.Onks mulla tiukkapeba,hän kysyi ja kääntyi minuun päin.Saat runkata mällit mun farkuille jos saan imee sun isoa kaluasi, ei kerrota kellekään.Oon mä ennenkin nähny sut korsetissa runkkaamassa.OK, vastasin.Tyttö otti kaluni neitseellisten huuliensa väliin, imi ja imi,kunnes sanoin, että nyt lähtee lasti.Hän kääntyi selin minuun,pyllisti tiukoissa farkuissaan, minä runkkasin ja sitten lähti.Ensimmäinen suihku lensi hänen pitkille vaaleille hiuksilleen ja seuraavat ihanalle tiukalle farkkupyllylleen.Farkut olivat aivan spermassa, kun ihana teinityttö kääntyi ja nuoli loput tipat kalustani.
Oloni oli aivan taivaallinen.Hän sanoi,että olipas ihanaa, otetaan joskus uusiksi.sitä ei enään koskaan tapahtunut, koska hän lähti opiskelemaan Ouluun ja jäi sille tielleen.mutta on mahtava muistella sitä.