Meillä vaimo paljastelee itseään mutta se ei jää pelkäksi paljasteluksi vaan hakee myös panoa itselleen näin ja joskus useampaa samaan aikaan. Me olemme tästä yhdessä sopineet, joskus olen mukana ja joskus katson sekä kuvaan salaa niin että nämä miehet ei tiedä tätä. Meillä tuo vaimon vilauttelu alkoi minun ehdotuksesta kun huomasin miten miehet katseli vaimoa. Minä olin pitkään haaveillut että näkisin kun joku vieras nussisi vaimoo ja kun tästä hänelle viimein rohkenin kerto niin vaimo sanoi että on joskus ennen minua ollut kahden miehen kanssa yhtäaikaa ja haaveillut että pääsee vielä joskus useamman miehen kanssa sänkyyn. Kerran kutsuin kaverini meille kylään ja sovittiin vaimon kanssa että pukeutuu paljastavasti jos vaikka saataisiin kaveri sänkyyn. Vaimo kyllä keimaili ja näytteli avujaan hyvin mutta muka vahingossa. Isruttiin olkkarissa kun vaimo tuli saunasta pyyhe ympärillä niin että rinnoista näky suurin osa ja pakarat ja pillu näkyi hyvin. Me miehet mentiin sit saunaan ja kun tultiin sieltä vaimo oli tehnyt meille uudet paukut. Vaimo kiehnäsi tän kaverin vieressä mutta se ei uskaltanut tehdä mitään kun olin siinä. Kysyin sitten että kelpaisko tuo muija sille niin sano että ilman muuta mutta eipä taida saada. Samassa voimo istui sen syliin ottaen pyyhkeen pius ja tunki rintaa tämän suuhun. Kaveri rohkaistu ja kysti vielä minulta että sopiiko tämä varmasti ja sanoin että sopii. Vaimo nuoli meidän kummankin kullia ja sitten meni makuulle ja kaveri rupes panemaan muijaa ja minä katselin ja sitten työnsin kullin muijan nuoltavaksi. Kaveri ruiski spermat vatsalle. Aamuyöllä heräsin voihkintaan ja kun menin olkkariin niin muija ratsari kaverin päällä tämän repiessä hiuksista. Tästä eivät aamulla mulle maininneet mutta muijalle sanoin että näin, pyysi anteeksi mutta sanoin että saa tehdä tuota kunhan kertoo minulle että voin katsella salaa. Vaimo on tämän jälkeen ollut monen miehen kanssa mutta rajuin tapaus sattui muutama viikko sitten. Olimme baarissa ja vaimo siellä flirttaili miehille, minä istuin sivussa seuraten tilannetta. Yhden maissa pöytään tuli kolme miestä joista yksi tummaihoinen, hetken kuluttua yhden miehen kädet sujahti vaimon mekon alle ja kohta kolmikko lähti taksilla meille. Minä perässä ja hiivin takaovesta hiljaa sisälle. Olivat keittiössä pari hyväili vaimoa ja yksi joi olutta, sitten tämä tummaihoinen käski vaimon pilvilleen ja ottamaan tältä suihin. Ensin vaimo leikki vaikeaa mutta kohta kolmikko oli makuuhuoneessa, oli kiihottavan näköistä katsella kun kolme miestä nussii voimoa pilluun ja suuhun. Mutta sitten kun tämä tumma otti vaimon takaapäin näin että nauttii enemmän kun koskaan kunnes tämä tunkee sormen peppuun josta vaimo ei oikein pidä ja pyytää lopettamaan. Mutta tämä tunkee toisenkin sormen sinne ja ditten asettaa ison kullinsaa peräreijälle ja työntää pikkuhiljaa kyrvän dyvälle perseeseen, vaimo huutaa suoraa huutoa, mutta en tiennyt että kivusta vai nautinnosta sitten yksi tunkee kyrpää suuhun ja kolmas läpsii vaimoo rinnoille ja perseelle huutaen huoraa ja runkkaa samalla. Tumma kun lopettaa persenainninin niin pakottaa vielä muijan ottaan kulli suuhun ja nussii sitä syvälle kurkkuun ja tämä yksi panee pilluun. Kun kaikki on saaneet tarpeekseen niin pukeva ja lähtevät paitsi tämä yksi kaveri jää sängynlaidalle ja kysyy että saisko hänkin panna perseeseen. Vaimo kieltäytyy mutta sopii että egkä joskus toiste. Että meillä näin vilauttelun lisäksi.