pili
mikä mittanen on ollut pienin kyrpä jota olet nainut? toimiko se? miltä tuntu? onko isompi parempi?
Isoin: ______________________________________________________________
pienin: ___________________________
No tähän yhtyisin kyllä kumpaankin ja mieluummin isompaan jos panna sais...Yhdyn tohon pienempään!
Koko ois mulle yks hailee mut oon rakastunut mieheen joka kai jotenki häpee munaansa eikä anna mun katsella tai kosketella ollenkaan. Tosi turhauttavaa. Haaveilen hänestä ja kiihotun haaveistani, enempää en kai koskaan tule saamaan?Yhdyn tohon pienempään!
Minulla on mittava lemmen-nuija joka sylkee sangen sikiävää hörpöttiä,,,eikä mitään aprillivelliä.. Nimim: / lapsen isä
Mitalli tälle miehelleHiukan pitempi kuin peukun ensimmäinen nivel, mutta pikkuisen paksumpi. Voi se olla, että se olisi jo ollut liian pieni yksistään, mutta mies oli muuten ihanan aktiivinen ja kiihkeä... se taisi yhdyntäkin mennä niin, että hän vain liikutteli elintään vaon päällä ja klitoriksen päällä ja siis varsinaista yhdyntää ei juuri ollut. Mutta kukapa ei siitä juuri pitäisi, että mies tekee kaikkensa, jotta naisen on hyvä ja keskittyy yhdyntään kaikista vähiten!
Yhden illan juttu kuitenkin, mutta ihan positiviinen sellainen.
Tää viimeine oli paras )))