gost
Niin luulen, että kenellä on pienempi lepokoko eivät ainakaan niin paljon tuo sitä esille esim. nopea suihku, vaatteet nopeasti päälle pukkarissa.Eivät 'esittele'?! Kyllähän Suomessa ollaan aina saunassa täysin alasti vai tarkoitatko että kaikki huonommin varustellut eivät joko näissä paikoissa käy tai menevät aina treenaamisen jälkeen suihkussa käymättä kotiinsa (käyvät kyllä varmaan sitten siellä suihkussa)?
Niin, ja lisäksi vielä tuli aikoinaan armeijassa (luonnollisesti) käytyä saunassa/yhteissuihkussa aika suuren joukon kanssa nuoria miehiä ja itse asiassa olen kaikkiaan nähnyt pieniä, alle 10 sentin lepomittaisia siittimiä vain kolmella miehellä. Ja kuten aiemmin todettua, sekään ei siis välttämättä tarkoita lyhyttä erektiomittaa.
Toinen aiemmin kertomistani amerikkalaistutkimuksista oli samalla mitannut siittimien paksuudet ja raportoi sitten nekin: Keskipaksuus oli 4,2 cm ja 3,5 senttinen tai ohuempi oli 27 %:lla tutkituista - itse asiassa yllättävänkin paksuja siittimiä, kun useimmat seksikauppojen myymät dildot ovat paksuudeltaan alle 4 cm: eräskin suosituimmista malleista 'vain' 3,4 cm!
Kenellä on todella pieni lepokoko eivät välttämättä edes käy yleisissä saunoissa ollenkaan kun voi olla henkisesti kovakin paikka. Vaikka tosiaan pieni lepokoko ei kerro aina pienestä erektiopituudesta. Nämä vain omia mietteitä.
Piti itse käyttää paksuudesta sanaa ympärysmitta kun se on oikeampi/tarkempi mitta.
Vähän paha sanoa mitkä tutkimukset ovat oikeassa mutta kuten aiemmin sanoin niin uskon,
että ainakin erektiomitta on hieman suurempi mitä yleesä näissä tutkimuksissa on kerrottu.
Kannattaa itse maksimoida peniksen pituus sillä, että pitää kropan rasvaprosentin alhaisena sillä isolla rasvaprosentilla myös peniksen juureen kerääntyy rasvaa jolloin peniskin näyttää hieman lyhyemmältä.
Viimeksi muokattu: