Annikki viiskyt vee
Pari vuotta sitten menin sattumalta treffipalstalle ja aloin kirjoittelemaan erään nuoren miehen kanssa. Muutaman kuukauden meilailun jälkeen tapasimme ja noh, siinähän kävi niin että rakastuimme. Nyt vuoden tapailun jälkeen olemme edelleen rakastuneita ja haluan häntä koko ajan... mutta hän ei saa minua rakastellessamme laukeamaan. Mikä kumma siinä on, että en saa tulluksi tämän ihanan miehen kanssa? On kokeiltu kaikkea, suuseksit, lelut, eri asennot. Kun itse surrutan vibralla, ja keskityn niin perusteellisesti, saatan saada, mutta se on jo semmoinen työvoitto, ettei tunnu juuri miltään. Ja ehkä olemme tehneet tästä jo ongelmankin. Vitsailemme asiasta. Silti, rakastelu on ihanaa, mahtavaa ja monipuolista, mutta en vai tule. Ja ongelma ei ole siinä ettenkö olisi koskaan saanut miehen kanssa ollessani, kyllä, mutta en tämän miehen. Hänen vahvuutensa on paneminen, siis kunnolla ja syvälle, on hyvin varusteltu. Mutta suuseksi ja sormipeli ei ole niin näppärää kuin mihin olen aikaisemmin tottunut. Olen kyllä yrittänyt häntä opastaa, sanonut ja äännellyt ja koittanut näyttää. On vaan vähän kömpelöä. Sitten lopulta annan periksi ja saatan joko näytellä tai teen jotain että häneltä tulee ja loppuu se yrittäminen. Turhauttaa. Halua ja himoa on vaikka muille jakaa, mutta miksi se ei riitä?!