Suihku kivaa

• Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti
Mia
Tulin juuri suihkusta,koin siellä jotain uskomatonta.Työntelin tapani mukaan suihkua sisääni pienellä paineella.Suljin silmäni, ja survaisin suihkun kaksin käsin koko suihkun sisääni.Orgasmi oli valtava,kirkaisin kivusta&nautinnosta.Istuin hiljaa suihku sisälläni nauttien sen luomasta tunteesta.Yht'äkkiä kuulin naisen hennon ja viettelevän äänen ""Taisi olla ihana orkku kun noin huudat.Saanhan mäkin kokeilla?""Avasin silmäni se oli kämppikseni Mira joka seisoi alasti edessäni.Hän veti suihkun ulos työnsi sen itseesä,ja alkoi nuolla lemmenpesääni.Työnsin suihkun syvälle Miran pilluun,ja väänsin veden täysille.Hän laukesi vielä kovempaa kuin minä,hänen pillunsa supisteli niin että suihku tuli melkein ulos,mutta upposi takaisin Miraan.Otin suihkun ulos ja menin hänen päälleen 69:n.Aloimme nuolla ja sormettaa toisiamme.Huoneen täytti litinä ja voihkinta.Laukesimme yht'aikaa,ja nuolimme toisemme puhtaaksi.Suutelimme ja menimme huoneisiimme.Tuosta on vartti,taidan mennä Miran luokse naimaan...Kirjoitan siitä ehkä;)

TARA
voih..haluaisin kokea saman.
jäätköhän nukkumaan Miran viereen?yöllä heräät sitten siihen,että ihana pimppa tuoksuu ihan kasvojesi edessä ja suloinen kieli pyörii oman pimppasi huulilla hitaasti...

iitu
Nyt vien minä oman pilluni suihkuun!!!Kuka tulee pesemään???Kuka sitten tuleekin,saa ensin pestä pilluni putipuhtaaksi ja sitten ""sotkea"" sen kalullaan ja eritteillään...

Mia
Emme halua kolmatta pyörää,ainakaan vielä.Tänä yönä omistaudun Miralle.Kertokaa omia kokemuksia.Ikävä kyllä en kerkiä kirjoittamaan kuin vasta huomen illalla,silloin kerron mitä teimme.

Naapuri
Nyt paljastuit! Olenkin pitkään ihmetellyt, miksi naapurissa lasketaan vettä aina niin pitkään. Vai että sellaisia puuhia... niin ja tiedoksi muuten kaikille, että Mira on kultainen noutaja.

Hanna
Joo. Taidat olla mies joka työnsi suihkun perseeseensä.

Tiedoksi vaan että ensi kerralla osaat olla vakuuttavampi: naiset eivät työnnä suihkua pilluunsa, vaan suihkuttavat sillä klitoristaan ja saavat siten orkun.

Friikki
Voi ei... työntää koko suihkun kahva sisään ja vääntää suihkun täysille!!! Hei haloo...!!! Miettikää pari kertaa et mahtaisko tehdä kutaa, lähinnä tuskaa tai sitten täytyy olla joku sairas friikki..

Ihmisillä on jotenkin vääristynyt käsitys siitä, mikä oikeasti tuntuu hyvältä ja mikä ero on fantasialla ja realismilla.

sari.riuttanen@luukku.com
Äly hoi älä jätä. Suihku kokonaan sisään. Tais olla päineen päivineen? Onkohan nyt tainut tyydyttäjältä mennä panohommat aika pitkälle. Täytyis varmaan kokeilla itekkin. Kuinkahan hyvää se tekis? Varmasti hankala laittaa sisään ensin varovasti kuitenkin. Pidesuihkulla se kait onnistuisi varmemmin. Koska silloin pystyy säätämään paremmin suihkun paineen.

Susamuru
Mulla oli semmonen pienipäinen suihku ja kylvyssä kundi ujutti sen mun sisään ja alko laskemaan sopivan lämpöstä vettä kasvattaen painetta. Se luuli että se hierois mua kivasti. Oikeastaan se tuntu vaan isolta sisällä kun vesi tuli paineella mun sisääni ja tuli ulos musta. Tuntu kun olis ollu jotain tosi isoa emättimessä muttei sen kummemmalta kun ei siel liikkunu mitään eestaas. Ei se ees hieronu mua sen kummemmin. Iso paineen tunne. Paljon paremmalta se tuntu klitan luona kun otettiin se ulos.

Seuraavana aamuna maha tuntu kipeeltä ihan kun olis menkat ollu tulossa. Ei ollu ja menin sit gynelle kattoo missä vika. Oli ilmeisesti vettä päässy emättimen kautta vähän kohtuun asti, sano se. Sano et ei pidä huolestua liikaa, olo menee ohi eikä se ole vaarallista vaan epämukavaa. En suosittele suihkun laittamista emättimeen kun sinne voi mennä ilmakuplia ja ne voi päästä verenkiertoonkin ja olla sit vaarallisia. Samaa sano gyne mulle enkä ole enää kokeillu. Paljon kivempiakin asioita sinne voi laittaa.

Onnistuva mies.
Mulla oli semmonen pienipäinen suihku ja kylvyssä kundi ujutti sen mun sisään ja alko laskemaan sopivan lämpöstä vettä kasvattaen painetta. Se luuli että se hierois mua kivasti. Oikeastaan se tuntu vaan isolta sisällä kun vesi tuli paineella mun sisääni ja tuli ulos musta. Tuntu kun olis ollu jotain tosi isoa emättimessä muttei sen kummemmalta kun ei siel liikkunu mitään eestaas. Ei se ees hieronu mua sen kummemmin. Iso paineen tunne. Paljon paremmalta se tuntu klitan luona kun otettiin se ulos.

Seuraavana aamuna maha tuntu kipeeltä ihan kun olis menkat ollu tulossa. Ei ollu ja menin sit gynelle kattoo missä vika. Oli ilmeisesti vettä päässy emättimen kautta vähän kohtuun asti, sano se. Sano et ei pidä huolestua liikaa, olo menee ohi eikä se ole vaarallista vaan epämukavaa. En suosittele suihkun laittamista emättimeen kun sinne voi mennä ilmakuplia ja ne voi päästä verenkiertoonkin ja olla sit vaarallisia. Samaa sano gyne mulle enkä ole enää kokeillu. Paljon kivempiakin asioita sinne voi laittaa.
Niin ja liiallinenpaine voi voi aiheuttaa repeämiä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä