Kuinkahan monella naisella on sauva?

• Viestiketjun aloittaja Pekka
  • Ensimmäinen viesti
Pekka
Itse huomasin, että vaimollahan on sauva vaatekaapissaan. Luulenpa että yksin ollessaan käyttelee sitä aina joskus. Näin kun jälkikäteen mietin on tullut joskus ihmeteltyä kun jo sänkyleikkien alkaessa pillu on kuin panemisen jäljiltä. On se varmaan naisen vaikeampi tunnustaa tällainen mielestäni ihana harrastus kumppanilleen. Itse olen kertonut kyllä runkkailleeni aikanaan ja vielä nytkin aina joskus parisuhteen aikana. Onko tuttu kuvio muillekkin?

ei ole
tällä rouvalla. Jos tuollaista vehjettä käyttäisin, ei takuulla tule orkkua sitten ukon kanssa, koska on jo halut tyydytetty. Kun ei käytä, niin sitten panettaa ihan aidosti ja hommat hoituu ukon kanssa aivan mahtavasti. Luulenpa että on huonot sänkyhommis nuo ukot, joidenka vaimot tarvii kyseistä vempelettä, ehkä parin minsan hommilla ei vaimo kerkiä mukaan, niin sitten käyttävät sauvaa vaimot.

On sauva
On kyllä sauva ja usempiakin on ollut vuosien varrella. En käytä leluani koskaan yksin vaan aina silloin kun harrastamme seksiä mieheni kanssa.
Mitäpä jos ehdottaisit, että vaimosi ottaisi lelun mukaan perinteiseen rakasteluunne sitten kun hän on valmis vastaanottamaan orgasminsa, joka tulee taatusti jos hallitsee laitteen käytön. Miehillä on kummallinen käsitys koko sauvasta ja sen käytöstä johtunee aikuisviihteen antamasta kuvasta. Sillä ei runkata eikä se ole siittimen korvike vaan toimii stimuloiden klitorista. Vain mauste ja takuu siitä, että nainenkin saa osuutensa. Paras asento on kun mies tulee takaapäin ja nainen voi itse ohjata lelun käyttöänsä. Suosittelen.

ukko
Minä olen ostanut vaimolle sauvan ja yhdessä sitä on käytetty. Ei minua haittaa jos vaimo sitä yksinkin käytää, jos hänen halukkuutensa myös meidän kesken jatkuu.

Aikuinen mies
Jostain uutisesta luin jokin aika takaperin, että suomessa on myyty sauvoja noin kolminkertainen määrä verrattuna siihen kuinka monta naista suomessa on.
Eli kyllä niitä jonkin verran on varmaan käytössä ;)

NNNNNNNNN
Minulla on miehen ostama sauva. Ensin vähän häkellyin kun sain sen, en ollut koskaan käyttänyt. Miehen kanssa on keksitty sillä sitten kaikenlaista, yksin en ole käyttänyt.

Kumma jos naisen pitää piilottaa seksileluja....

mies
on vaimolla kolme erillaista ja kokoista sauvaa. Hän käyttää niitä yksin ja myös yhdessä minun kanssani. Ei sauvalle voi olla mustasukkainen vaik olisi suurempi kuin oma kalu. Nehän ovat luotu hyvää tekemään ja nautintoa antamaan. Siis molemmille. Meistä siis ihan normaali parisuhde juttu.

Asterix
Noi huikeat myyntiluvut vaan ihan kommenttina, selittyy osin myös sillä että homot käyttävät (ja HEILLÄ on kuulemma yhden kaupan myyjän mukaan aikamoinen arsenaali kaikenlaista) niitä myös.

Heh, kerran kuulin pubissa hehkeän nelikymppisen baarityöntekijän juttelevan tunnetulle homolle, että "meillä on näitä motorisoituja malleja". Johon tää homppeli, et "ja minullako sitten EI ole..?" Meni se daami hetkeks hiljaa ; )))

Mutta onhan niitä naisilla. Varmaan yli puolella mitä itsekin tiedän, tosin niitä on tullut vastaan vain pari, joilla enemmän kuin yksi. Tamperelaisessa pokeliikeessä käy hirveä kuhina kun siellä on naismyyjät (ja miehet melkein kokee olevansa väärässä paikassa). Nuoretkin naiset koittelee näitä käteen kommenteilla: "oonkohan mä tarpeeks puutteessa tähän?" tai sitten "Vai oonkohan mä NÄIN puutteessa..?" (Koskettaa sellaista maxilelua)

Että silleen meikäläinen heterona noista. Sen verran väitän tuon kaupan yleistyneen, että naisita on tullut nirsompia, jos ei ihan kybä-äijää tule hoitoon, ravintelista lähdetään himaan sauvailemaan. Tästäkin olen kuullut useammalta.

ihmettelijä
tällä rouvalla. Jos tuollaista vehjettä käyttäisin, ei takuulla tule orkkua sitten ukon kanssa, koska on jo halut tyydytetty. Kun ei käytä, niin sitten panettaa ihan aidosti ja hommat hoituu ukon kanssa aivan mahtavasti. Luulenpa että on huonot sänkyhommis nuo ukot, joidenka vaimot tarvii kyseistä vempelettä, ehkä parin minsan hommilla ei vaimo kerkiä mukaan, niin sitten käyttävät sauvaa vaimot.

On sullakin kyllä ajatusmaailma.... haloo... sauva on mainio apuväline erilaisten asentojen kanssa. Ja sinkku naisille ehdoton, ettei tarvi selibaatissa elää tai hypätä irtosuhteisiin. Voi sun ajattelua...

Viimeksi muokattu:
nymfo

Minä saan entistä useammin ja kovemmin kun on lelujakin mukana tai jos itsekseni käytän. Ejakulointikin alkoi sujua ja orgasmien jälkeen alkoi tulla euforisia itkuja kun tuli hankittua wand :)

Viimeksi muokattu:
haave vain
Minä saan entistä useammin ja kovemmin kun on lelujakin mukana tai jos itsekseni käytän. Ejakulointikin alkoi sujua ja orgasmien jälkeen alkoi tulla euforisia itkuja kun tuli hankittua wand :)

Joo meilläki on mitä vaan sauvoja. Homehtuvat kaapissa käyttämättöminä. Onhan sitä mukava haaveilla, siis vaan haaveilla, että oisipa mukava noilla vaimoa panna. Mutta ku ei.

Viimeksi muokattu:
roosike7
Kyllä minulla niitä löyty,oma yli kymmenen,juuri sen takia,että ei tarvi yhdenyön suhteita harrasta:)),myös tykkän ,jos tulevasella miehellä kuka minut saa,olisi paljon käytöä yhdessä,vaihtelu on kiva.

kipinä
Joo meilläki on mitä vaan sauvoja. Homehtuvat kaapissa käyttämättöminä. Onhan sitä mukava haaveilla, siis vaan haaveilla, että oisipa mukava noilla vaimoa panna. Mutta ku ei.
Onko niitä sauvoja käytetty aikaisemmin vai onko ne jääneet kokeilematta?Eli onko se vaimo vastustanut niiden käyttöä alusta asti ja olet tuonut niitä kotiin hänen mielipidettään kysymättä?Vai oletteko joskus käyttäneet, mutta jostain syystä se on jäänyt siihen.
Monella parilla tuntuu olevan se ongelma, että seksuaaliset tarpeet eivät kohtaa.Pitkä parisuhde on myös aina haaste seksin osalta eli miten säilyttää se kipinä? Sitä ei kannattaisi päästää ihan kokonaan sammumaan vaan aina välillä puhallella henkiin. Jos sitten taas roihahtaisi liekkeihin se hiillos.Molempien osapuolten tulisi osallistua siihen, ettei läheisyys suhteessa pääsisi kokonaan lopahtamaan.
Puoliso, joka kieltäytyy kaikenlaisesta läheisyydestä suhteessa, riskeeraa sen seksiä haluavan etsivän sitä muualta.Ei voi vain sulkea silmiään ja ajatella, että "en halua seksiä ja puolisokin saa luvan olla ilman." Minusta se on itsekästä ja kylmäkiskoista, enkä tuomitse heitä, jotka tällaisessa tapauksessa etsivät sylin lämpöä ja läheisyyttä muualta.
Olisi hyvä, jos voisi nostaa kissan pöydälle ja kysyä siltä haluttomalta osapuolelta, millaisena hän näkee suhteen ja onko tyytyväinen tilanteeseen. Samalla voisi ilmaista, että toivoisi enemmän läheisyyttä.
Tietysti kannattaa aina taistella parisuhteen puolesta, mutta joskus käy niinkin, että ero on se oikea vaihtoehto.

Viimeksi muokattu:
ei ole
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä;11674169:
On sullakin kyllä ajatusmaailma.... haloo... sauva on mainio apuväline erilaisten asentojen kanssa. Ja sinkku naisille ehdoton, ettei tarvi selibaatissa elää tai hypätä irtosuhteisiin. Voi sun ajattelua...

Höh, no kun en tarvi, aito on parempi kun joku kuminen tekokalu. Seksiasentoja on ukon kanssa ihan riittämiin.

vierailija
Itse huomasin, että vaimollahan on sauva vaatekaapissaan. Luulenpa että yksin ollessaan käyttelee sitä aina joskus. Näin kun jälkikäteen mietin on tullut joskus ihmeteltyä kun jo sänkyleikkien alkaessa pillu on kuin panemisen jäljiltä. On se varmaan naisen vaikeampi tunnustaa tällainen mielestäni ihana harrastus kumppanilleen. Itse olen kertonut kyllä runkkailleeni aikanaan ja vielä nytkin aina joskus parisuhteen aikana. Onko tuttu kuvio muillekkin?

Yhteistyössä