jänkäjoonas1943
Joko ensimmäiset luontolättäröintien kannattajat ovat ottaneet tuntumaa kevään tuloon?
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11645362:Joko ensimmäiset luontolättäröintien kannattajat ovat ottaneet tuntumaa kevään tuloon?
Olen sen jättänyt jo nuoremmille. Arvostan tässä iässä kunnon joustinpatjaa ja tukevaa sänkyä.Valitettavasti en vielä ole ehtinyt. Porvarin ikeessä on pitänyt sen verran kiirettä että "ihmeellinen luonto" on jäänyt tältä keväältä vielä kokematta. Kesää kohti ja toiveet korkealla. Oletkos Kiveliön Kuningas itse ehtinyt jo harrastamaan luontojumppaa rahkasammalpedillä?
Oikein nätti kuvailujenne perusteella.
Mukava olisi katsella ja ihastella.
Mikä parasta, kun se tuntuu tykkäävän miehisestä sormen kosketuksesta.
Sormella tutkien ne kaikki salaisuudet selviää.
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11707766:On siitä oksat pois kun kuuttakymppiä lähestyvä nainen pistää itsensä täysillä peliin naimahommissa. Naisystäväni kävi kylässä kesäpaikassani. Kaikki laitettiin viimeisen päälle. Sitä ei ihan kaikki heteromiehet usko miten mahtavia orgasmeja nainen saa anukseen panon yhteydessä. Pikku huili välillä ja taas! Toisella kierroksella jopa kovemmat kuin ekaksi! Ajatelkaas ystävät, 5 vuorokauden aikana 87,5 orkkua,joista suurin osa huudon kera! Miksi puolikas? Meni rätinki sekaisin yhesti.
Varmaan on pojilla syytäkin kehua! Aina mieltä lämmittää kun lukee toisten onnistuneista seksitreffeistä enkä tarkoita pikapanoja vaan nimenomaan parisuhteessa tai pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa elävien henkilöiden estotonta nautintoa. Sellaisesta nautin itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja Kylpä;11708789:Poijjaat ny kehhuupi.
en tiä. jäit vain mieleeni kumpa löytyisi toinen uhkea vanhempi nainen...Varmaan on pojilla syytäkin kehua! Aina mieltä lämmittää kun lukee toisten onnistuneista seksitreffeistä enkä tarkoita pikapanoja vaan nimenomaan parisuhteessa tai pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa elävien henkilöiden estotonta nautintoa. Sellaisesta nautin itsekin.
Orkkujen lukumäärässä emme pääse em. mainittujen herrojen ja daamien tasolle mutta hekumallista seksiä olen - ja olemme saaneet nauttia jo useamman vuoden.
Oletteko samaa mieltä että lämpö lisää haluja? Tällä säällä mielestämme paras paikka on kuitenkin suihkussa. Tai tarpeeksi viileässä talossa mutta sellaisia on harvassa - ainakin vielä.
Joonas varmaan saa slaagin kun kuulee että meidän gourmet-ateriamme tällä säällä sisältää vain punkkua ja perunalastuja! Ei tartte lämmittää mitään!
Kaikkihan ovat pannulla munia paistaneet, harvempi van tunnustaa nuolleensa pannunLappalainen mututieteilijä. G-piste on Bartholinin rauhanen, miehen lantiossa taas eturauhanen. Että älä tule minule sanomaan, että ei olisi G-piste jollain naisella. Klitoris on muuten kaikilla naisilla häpyluun päällä. Mutta jollain se on lisäksi häpyluun reunalla ihan reiän vieressä. Silloin se on ihan sama, mistä asennosta nai, aina nainen nautti.
Ei ole totta. Mistä tuollaisen naisen voisi löytää . Kaipaisen kyllä juuri tuollaisen NAISEN. Se on niin ihanaa, kun saa nuolla ja sormittaa ja naida...aaah.. naiset heittäkää viestiä jarolaaa@hotmail.com näässissä nähään vai.? Tehkää minut hulluksiAinakin yksi tuollainen löytyy. Ystävättäreni ihanaa pimppiä saa näplätä, nuolla ja naida milloin vain ja muuten pitää siitä. Jos hän pitkään joutuu odottamaan niin muistuttaa asiasta.
On se ihana kun joku panee naista tuolla tavalla minulla kostea pillu sinne täytys saada munaa olen hyvin kiimainen minun pillu sykkii klitoris paisuu saan kovia orgasmejaOn siitä oksat pois kun kuuttakymppiä lähestyvä nainen pistää itsensä täysillä peliin naimahommissa. Naisystäväni kävi kylässä kesäpaikassani. Kaikki laitettiin viimeisen päälle. Sitä ei ihan kaikki heteromiehet usko miten mahtavia orgasmeja nainen saa anukseen panon yhteydessä. Pikku huili välillä ja taas! Toisella kierroksella jopa kovemmat kuin ekaksi! Ajatelkaas ystävät, 5 vuorokauden aikana 87,5 orkkua,joista suurin osa huudon kera! Miksi puolikas? Meni rätinki sekaisin yhesti.