Miehen kaverit tyrkyttää

• Viestiketjun aloittaja Jaana-28
  • Ensimmäinen viesti
Jaana-28
Miehen kaverit, yleensä pari kolme kaveria, tulee usein meille saunomaan.
Vähintään kerta viikossa, peli-illan jälkeen tai perjantai-iltana.

Joka kerta samat kuviot, halaavat tullessaan ja puristelevat leikillä perseestä,
eivät väsy yrittämään, aina pyytävät minua mukaan saunomaan, kerran olen mökillä erehtynyt ja toista kertaa en 4 miehen kanssa lähde saunomaan humalassa, ei kuitenkaan panoihin asti edetty vaikka ei se kaukana siitä ollut,

No nykyisin en suostu saunaan, mutta aina joku kavereista tulee saunasta hakemaan olutta tai muuten vain jäähylle,
ja samalla esittelee itseään , oikein pysähtyy juttelemaan eikä yleensä mitään pyyhettä, eilenkin yksi tuli sohvan viereen ja juttua riitti, kulli oli melkein suussani, vastustuskyky on koetuksella.

Eikö oma mies tajua, että noi ns. kaverit yrittävät koko ajan saada minut pettämään.
Olen sanonut monesti et lopettaa noi saunaillat, mutta tuntuu päinvastoin, tahti kiihtyy vain ja kaverit ei ainakaan ole lopettamassa kiusaamista.

jänkäjoonas1943

Joka kerta samat kuviot, halaavat tullessaan ja puristelevat leikillä perseestä,
eivät väsy yrittämään, aina pyytävät minua mukaan saunomaan, kerran olen mökillä erehtynyt ja toista kertaa en 4 miehen kanssa lähde saunomaan humalassa, ei kuitenkaan panoihin asti edetty vaikka ei se kaukana siitä ollut,

No nykyisin en suostu saunaan, mutta aina joku kavereista tulee saunasta hakemaan olutta tai muuten vain jäähylle,
ja samalla esittelee itseään , oikein pysähtyy juttelemaan eikä yleensä mitään pyyhettä, eilenkin yksi tuli sohvan viereen ja juttua riitti, kulli oli melkein suussani, vastustuskyky on koetuksella.

Eikö oma mies tajua, että noi ns. kaverit yrittävät koko ajan saada minut pettämään.
Olen sanonut monesti et lopettaa noi saunaillat, mutta tuntuu päinvastoin, tahti kiihtyy vain ja kaverit ei ainakaan ole lopettamassa kiusaamista.
Lisää löylyä kiukaalle! Ei muuta ko mulk makkosse,ja molo poskheen!

Viimeksi muokattu:
Helppo

Lähdet mukaan peliin. Menet miesten kanssa saunaan ja annat niiden kavereitten puristella ja silitellä itseäsi. Annat suudella ja ei haittaa, vaikka käsi menee jalkoväliin. Annat levittää reisiä ja vaikka hieman sormettaa. Ole muka vastustelevinasi, ettet ole liian tyrkky.

Jos et ole saunassa ja joku kaveri tulee kaljanhakumatkalla viereesi, niin ota sen kulli käteen ja lypsä sille seisokki. Kun kaveri menee takaisin saunaan kulli pystyssä, niin luulisi miehesi viimein tajuavan lopettaa moiset rietasteluillat.

Ellet sitten salaa nauti näistä illoista ?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä