Tositarina: masturboitteko miehen nukkuessa?

• Viestiketjun aloittaja Asterix
  • Ensimmäinen viesti
Asterix
Olin kaverin luona iltaa viettämässä ja menin veskiin yöllä. Liikuin hiljaa etten herättäisi ketään ja mennessäni kaverin ja sen vaimon makkarin ohi kuulin raskasta hengitystä ja peitto heilui. Ajattelin tietenkin että ovat hommissa enkä kiinnittänyt asiaan huomiota.

Sitten iski pieni piru kun tulin takaisin. Ovi oli sen verran avoinna että saranapuolen raosta pystyi kurkkimaaan. Hämmästyin kun huomasin, että kaverini nukkuu sängyn toisella laidalla syvää unta ja tämä (varsin pantavannäköinen muuten) daami makaa selällään jalat levällään ja runkkaa itteään. Harmittelin kun peitto oli "edessä" mutta pimppa lätisi ja litisi vauhdikkaasta runkaamisesta niin että vedin samantien käpälääni. Hän sai orgasmin hengityksestä päätelleen kaksi kertaa (siis siinä kun minä katsoin, sitä en tiedä kauanko oli jatkanut ennen sitä) ja toisella kertaa teki panoliikkeitä lantiollaan ennen kuin rävähti veltoksi. Ihme ettei kaveri herännyt kun sänkykin tärisi.

Toki tiedän naisten tyydyttävän hyvissäkin parisuhteissa, niinhän mekin teemme, mutta onko TÄMÄ yleistä teillä naiset vai meneekö tuo sen illan aikana juodun boolin piikkiin..?

Sarianne90
Olin kaverin luona iltaa viettämässä ja menin veskiin yöllä. Liikuin hiljaa etten herättäisi ketään ja mennessäni kaverin ja sen vaimon makkarin ohi kuulin raskasta hengitystä ja peitto heilui. Ajattelin tietenkin että ovat hommissa enkä kiinnittänyt asiaan huomiota.

Sitten iski pieni piru kun tulin takaisin. Ovi oli sen verran avoinna että saranapuolen raosta pystyi kurkkimaaan. Hämmästyin kun huomasin, että kaverini nukkuu sängyn toisella laidalla syvää unta ja tämä (varsin pantavannäköinen muuten) daami makaa selällään jalat levällään ja runkkaa itteään. Harmittelin kun peitto oli "edessä" mutta pimppa lätisi ja litisi vauhdikkaasta runkaamisesta niin että vedin samantien käpälääni. Hän sai orgasmin hengityksestä päätelleen kaksi kertaa (siis siinä kun minä katsoin, sitä en tiedä kauanko oli jatkanut ennen sitä) ja toisella kertaa teki panoliikkeitä lantiollaan ennen kuin rävähti veltoksi. Ihme ettei kaveri herännyt kun sänkykin tärisi.

Toki tiedän naisten tyydyttävän hyvissäkin parisuhteissa, niinhän mekin teemme, mutta onko TÄMÄ yleistä teillä naiset vai meneekö tuo sen illan aikana juodun boolin piikkiin..?
Tulee kyllä tehtyä - joskus. Mutta vain sormilla. Äijä on kerran pari herännytkin mutten ole halunnut päästää enää mukaan vaan jatkanut loppuun saakka. Kerran sitten kimpassakin touhuttiin samaa mutta siis joo, jos äijä sammuu siihen ja mua panettaa niin hoidan pimppani ite.. ; D

Viimeksi muokattu:
Super-Anne
No jos tää on joku galluppi nii kyllähän tuota joskus, en uskalla kyllä kuin ihan vaivihkaa jos on sellainen olo et haluu tyydytyksen muttei välitä panna jos se herää kun hieron.

Eli KYLLÄ mut sänky ei meillä tärise (tai sitten saatan käydä myös "veskissä"..)

Äsken just
Äsken just tein itelleni kivaa kun se vaan nukkuu ja alapää märkä ja turvonnut. Jos teen sitä samassa sängyssä nii aina kyljellään, pikkusen jalkaa auki ja painelemalla. Pelkään että se herää jos alan silleen runkata joten yritän oll hiljaa. Lantiota en uskaltais nostella ellen olis VARMA että se ei herää.

Niinpä
Useinkin teen juurikin näin. En viitsi anella seksiä, niin hoitelen sitten itse itseni. Ihan sama herääkö ukko siihen. Minua panettaa kuitenkin useimmin kuin ukkoa. Ja meillä myös niin, että olen hyvinkin pantavan näköinen. Ukko sitä vaan ei tunnu tajuavan...

Mies tosin
Kyllä pillu on litissyt ja hanska vaimolla käynyt kun olen herännyt huohotukseen tai yninään. Olen ollut nukkuviNANI kun olen halunnut kuulla loppuun saakka, milloin tirskahtaa vähäsen. Jos jatkaa pitempään niin menee sormetkin sisään ja läähättää kuin koira. Ei omien sanojensa mukaan "harrasta".. ; D

Ja tää siis, VAIKKA naidaan 3-4 krt. viikossa..

Todennut
Aamuisin joskus olen (kuten just äsken) huomannut että tyttöystäväni käsi käy siellä. Luulee että nukun tai sitten ei välitä. Ongelma on vaan se, et hän on melkoisen pidättyväinen seksin suhteen, mutta masturboidessa varhaisin aamulla pillu saa kunnolla kyytiä ja koko daami tärisee.

Kysymykseni onkin, onko nasille runkkaamalla helpompi saada kunnon menoa vai onko vika miehessä..?

Lars Lestadius
Meillä vaimo hoitelee itsensä pari kertaa viikossa omatoimisesti. Yleensä sillon kun nukun. Joskus taas ihan vaikka kesken saunomisen on tehnyt sormettanut itsensä. Saan myös katsoa ihan lähietäisyydeltä saunan alalauteelta miten homma etenee. Voin sanoa että tulee itsellekkin parempi mieli kun päsee katsomaan erilaisia orkkuja ihan lähietäisyydeltä. Klitoris orkkuja ja G-piste orkkuja ja sitten siihen päälle ejakulointi kun nestettä lentää pimpistä.

Ei tämä nyt mitään jokapäiväistä ole mutta hyvää herkkua toisinaan.

• Rakkaus
Reactions: servantes
Niinpä
Aamuisin joskus olen (kuten just äsken) huomannut että tyttöystäväni käsi käy siellä. Luulee että nukun tai sitten ei välitä. Ongelma on vaan se, et hän on melkoisen pidättyväinen seksin suhteen, mutta masturboidessa varhaisin aamulla pillu saa kunnolla kyytiä ja koko daami tärisee.

Kysymykseni onkin, onko nasille runkkaamalla helpompi saada kunnon menoa vai onko vika miehessä..?

Meillä ainakin kyse siitä, että saan liian vähän seksiä ja siksi hoitelen itseäni. Vaihtaisin sen kyllä ilomielin ihan panoon.

Viimeksi muokattu:
Latino rakastaja
Telkkarista tuli tänä syksynä erittäin mielenkiintoinen ohjelma eteläamerikkalaisista siivooja naisista, jotka olivat työssä seksihotellissa. Eli sellaisessa hotellissa, jossa miehet ja naiset
kävivät harrastamassa seksiä haluamansa ajan. Kaikkein kiinnostavinta tässä ohjelmassa oli
kuitenkin yhden etelä-amerikkalais naisen kertoma tarina hänen ja hänen miehensä rakkausa
ja seksuaalisesta kehityksestään. Tämä nainen oli ollut vasta 16-vuotias mennessään ensimmäistä kertaa naimisiin miehensä kanssa. Nainen oli ollut silloin nuorena niin ujo ja estynyt
että hän riisui itsensä alastomaksi vain pimeässä. Latino mieskään ei silloin nuorena aluksi tiennyt, kuinka naista tulisi hellävaraisesti käsitellä rakastellessaan, tämä latino mies oli aluksi
ollut kuin elukka sängyssä. Tämä pariskunta oli 8 vuotta naimisissa ja sitten he erosivat ja vaimo
murehti tätä eroa kovasti ja salaa rukoili ja toivoi, että saisi miehensä vielä takaisin, koska rakasti häntä edelleen. Ja vaikka mies oli asunut jo toisen naisen kanssa avoliitossa, niin eräänä
päivänä hän palasi takaisin. Tällävälin tämä etelä-amerikkalainen latinomiehen siivoojavaimo oli
keksinyt perhtyä oikein kunnolla seksin saloihin omalla työpaikallaan seksihotellissa. Hotellissa
oli tietenkin paljon erilaisia seksivideoita, joista tämä nainen huomasi ja ymmärsi, että miehet
pitävät aktiivisista naisista ja varsinkin sellaisista, jotka haluavat antaa suuseksi miehelleen.
Kun he olivat palanneet yhteen, niin latinomies oikein ihmetteli, kuinka muuttunut hänen vaimonsa oli eroottisessa ja seksuaalisessa mielessä. Vaimo oli muuttunut halukkaaksi ja innokkaaksi ja jopa estottamaksi naiseksi seksin harrastamisen suhteen. Mutta mieskin oli
kypsynyt ja muuttunut ja hän tiesi, kuinka naista tulee käsitellä hellävaroin ja miten tärkeitä
esileikit ovatkaan. Tässä oli erään pariskunnan seksuaalisen kehityksen tarina.

vierailija
hyvä juttu muttei uskottava, yritä uudelleen

Viimeksi muokattu:
Karita

Joo totta helvetissä sillon kun tiedän et se VARMASTI nukkuu eikä herää. Ja mitä sit vaiks heräiskii.. ; D Sauvaa en kuiteskaa käytä jos äijä vieressä, ihan vaan sormilla ja kyljellään ollen

Viimeksi muokattu:
M40
Joo totta helvetissä sillon kun tiedän et se VARMASTI nukkuu eikä herää. Ja mitä sit vaiks heräiskii.. ; D Sauvaa en kuiteskaa käytä jos äijä vieressä, ihan vaan sormilla ja kyljellään ollen

Onko tuohon kyljellään olemiseen, kun joku muukin sen mainitsi, joku muu syy kuin se että ap sanoi naisen olevan about jalat levällään itseään tyydyttessään? Eli tuntuu paremmalta tms?

Viimeksi muokattu:
Karita
Onko tuohon kyljellään olemiseen, kun joku muukin sen mainitsi, joku muu syy kuin se että ap sanoi naisen olevan about jalat levällään itseään tyydyttessään? Eli tuntuu paremmalta tms?

No joo ja ei, mut opin ton, typerää sanoa ääneen mut Madonnan jostakin kirjasta.. Sillä lailla voi duunata orkun ilman et mies huomaa jos haluu vaan runkata, eikä siis naida ; )

Viimeksi muokattu:
M40
No joo ja ei, mut opin ton, typerää sanoa ääneen mut Madonnan jostakin kirjasta.. Sillä lailla voi duunata orkun ilman et mies huomaa jos haluu vaan runkata, eikä siis naida ; )
Miksi se on niin hyvä?

Auta minua nainen, eli mitä.. Siis jos haluan tehdä hyvää puolisolleni niin hänen pitäisi olla jalat yhdessä ja kylellään..

Viimeksi muokattu:
vierailija

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
En saa orgasmia miehen kanssa joten oma käsi on ainut tapa. Tulee monesti tehtyä kun seksin jälkeen mies nukahtaa, on turhauttavaa jäädä ilman niin hoidan sitten itseni loppuun. En halua loukata niin siksi vasta kun nukkuu.

Yhteistyössä