Sanos muuta. Itse olen löytänyt nuoren rattopojan jota käytän kun meen tassimaan, pari tuntia naintia ja lähden jos jää odottamaan kun tulen tansseista niin saan kunnolla nussia koko yön. Kyllä nuoriin tulee himo kun niitä on kuitenkin tarjolla vanhallekkin ja saa kunnon seksiä miten itse haluaa Pitääkin tilata täysihoito illaksi ja nauttia.Kumma kun ikäiseni kuuskyppiset akat ei uskalla kertoa että niitä haluttaa nuori mies tai poika. Itse olen kokeillut monia ja jos en muuten saanut maksananut. Ei tarvii olla yksin kun halutttaa sitä nuoren jäykkää patukkaa, jota saa sitten välillä kunnolla.
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...
Vaan päästä tuntemaan ja näkemään jotain ei vaan parempaa...parastamonet nuoret miehetkin haluaisivat päästä maistamaan itsevarmaa ja kypsää naista.
Katsele hyvä mies jostakin itsellesi osaava opettaja. Varmasti löydät ihanan kypsän naisen.Moi 50 v
Missä te olette , olisin milloin tahansa valmis seksiin kanssasi. Ikäiseni tytöt ovat kokemattomia ja seksi kokeneen naisen kanssa olisi märkä unelma.
Olen ollut vain yhden naisen kanssa yhdynnässä ja silloinkin laukesin heti sisään laitossa se oli tosi noloa. Lisäksi kyseinen tyttö nauroi makeasti asialle ja en sen jälkeen ole uskaltanut lähestyä naisia. Jos kokeneempi nainen osaisi käsitellä herkästi laukeavaa miestä paremmin , niin missä te olette ?
Tulee kyllä himo. Mieheni on onneksi suurimman osan pohjosessa mökillä. Aluksi oli kolmekyppisiä miehiä pedissä, sitten halutti vielä nuorempia kun tuntu löytyvän vanhallekkin naiselle. Nyt on ollut alle parikyppisiä, vähän liiankin nuoria välillä. Minkäs mahtaa kun haluavat "harjotella" niin siitä vaan. Pari vakkari hoitoo on mut välillä on pakko saada uusi nuori kokemus, siihen jää jotenkin koukkuun kun saa nuorta mikä jaksaa.Sanos muuta. Itse olen löytänyt nuoren rattopojan jota käytän kun meen tassimaan, pari tuntia naintia ja lähden jos jää odottamaan kun tulen tansseista niin saan kunnolla nussia koko yön. Kyllä nuoriin tulee himo kun niitä on kuitenkin tarjolla vanhallekkin ja saa kunnon seksiä miten itse haluaa Pitääkin tilata täysihoito illaksi ja nauttia.
Pienessä sievässä saatiin nuori alaston mies(poika) ystävättären kanssa väliimme. Sillähän rupes seisoo vaikka olimme vanhempia. Siinä vain kokeiltiin vuoronperään kun oli kovana kokoajan. Soitteli mulle ja käynytkin usein kun asuu lähellä, sitä ei haittaa vaik on iso ikäero. Halukas ainakin on mikä mulle sopii.Kiinnostukseni nuoriin miehiin alkoi kuin vahingossa ystävättäreni luona. Terassi-illan jälkeen lähdimme kävellen kotia kohti kun ystävätär vinkkaili ravintolan edessä jollekin tutulle kaverille ja eikös mitä kaveri lähti kyyditsemään meitä. Autossa ystävätär sanoi että eihän me nyt minnekään kotia mennä kun olemmehan saaneet kuskin, ajetaan kesähuvilalle. Sinne sitten, sauna päälle ja viinit esille. Nuori kuljettaja saatiin myös jäämään seuraksemme. Uitiin saunottiin ja välillä kaksi viinin innoittamaa aikuista naista nuoren miehen kainalossa.
Mikäs siinä jos nuori suostuu, itse olen nykyään ollut monenkin 16-18v kanssa ja hyvin luistanut kun panee liukkaria et molemmat nauttii.Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä sai;11474435:Pienessä sievässä saatiin nuori alaston mies(poika) ystävättären kanssa väliimme. Sillähän rupes seisoo vaikka olimme vanhempia. Siinä vain kokeiltiin vuoronperään kun oli kovana kokoajan. Soitteli mulle ja käynytkin usein kun asuu lähellä, sitä ei haittaa vaik on iso ikäero. Halukas ainakin on mikä mulle sopii.
Kuuno se jaksaa Kuunoilla?!Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä sai;11474435:Pienessä sievässä saatiin nuori alaston mies(poika) ystävättären kanssa väliimme. Sillähän rupes seisoo vaikka olimme vanhempia. Siinä vain kokeiltiin vuoronperään kun oli kovana kokoajan. Soitteli mulle ja käynytkin usein kun asuu lähellä, sitä ei haittaa vaik on iso ikäero. Halukas ainakin on mikä mulle sopii.
Kysymys kuuluukin, että naiko ne KUNNOLLA?Joskus oikein hävettää kun tulee vietyä nuoria poikia asunnolleni naitavaksi. Siihen on jäänyt jotenkin koukkuun kiintestä vartakosta ja kunnolla seisovasta munasta. Joskus on ollut vähän liiankin nuori poika kun ei kunnolla karvat kasvanut munissa, mutta kuitenkin isolla kullilla teki miehen työn koko yön. On se jännä kun nuoretkin haluu nelkyt vuotta vanhempaa naida, minua ei haittaa.
Minulla oli seksisuhde 10 vuotta nuoreen lespo naisen kanssa, ennekuin petti ja jätti mut. Nyt on työpaikaltani sala suhde nuoren pojan kanssa, tietää et olen lespo mutta haluu silti. Aina en kullia halu mutta suostuu kun lantio dildolla takaa nain sen piukkaan pyllyyn. Joskus kun innostun pitämään mun naisena niin muistelen mun pettävää ex sää, pidän poikaa huorana mikä petti. Vaikka valittaakin välillä on nuoren pojan peppua kiva katsella.Onhan ne alle kolmekymppisten miesten halukkaat katseet ihania. Haksahdin kerran yhden söpöläisen kanssa sänkyyn ja meno oli upeaa. Katselin sitä kovaa munaa tippa silmässä, kun minua himoittiin noin paljon. Oma mies kun ei enää ole ollut kiinnostunut. Tuon kerran jälkeen olenkin ollut monta kertaa nuorten miesten kanssa, enkä enää kestä pitkään ilman nuorta himokasta rakastajaa.
Vaikka onkin fetissi nuoriin poikiin, niin kun lähtee mukaan ei haittaa. Kun ei kysy ikää niin ei tiedä tekevänsä väärinkään, oli karvaton tai vähä karvoja. Jos kuitenkin molemmat saavat mitä haluu niin hyvä on. Kai vanhakin kun nuorikin haluuaa erillaisia kokemuksia seksistä iästä riippumasta. Mulla kyllä himo nuoren kalun päälle, sitä en tiedä miksi (nuorilla) seisoo kun MAMMA nai kunnolla?Joskus oikein hävettää kun tulee vietyä nuoria poikia asunnolleni naitavaksi. Siihen on jäänyt jotenkin koukkuun kiintestä vartakosta ja kunnolla seisovasta munasta. Joskus on ollut vähän liiankin nuori poika kun ei kunnolla karvat kasvanut munissa, mutta kuitenkin isolla kullilla teki miehen työn koko yön. On se jännä kun nuoretkin haluu nelkyt vuotta vanhempaa naida, minua ei haittaa.