kiinnostus nuorempiin miehiin

  • Viestiketjun aloittaja FAIRYTAR
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Vau
Monet naiset panettavat itseään nuorilla pojilla, toiset maksaaakin että saavat. Olen kokeillut vähän liiankin nuorta mutta kannatti kun suostu naimaan kun halusin.

Olen vanhempi nainen ja saanut 17v miestä. Kyllä teki hyvää, sen kaveritkin on käynyt kylässä. Ei hävetä olleenkaan kun kerran tulevat uudestaan. Vaihtelu virkistää kummasti vanhoilla päivillä.
 
Viimeksi muokattu:
55+
nuorta poikaa/ miestä olet ajatellut. Miten koet itsesi ja mitä kaikkea haluaist vielä kokea. Seksin suhteen itse pidän siitä että saa olla saavana ja myös antavana osapuolena. Uusia asioita on ihana saada ja myös tehdä. seksin suhteen olen vapaamielinen ja pidän siitä paljon. :)

Olen vapaamielinen asiossa ja olen harrastanut nuoren kanssa vähän kaikkea mistä jäi paitsi nuorempana. Kyllä ilmeisesti kelpaan vielä kun poika haluu tulla luokseni jatkuvasti. On tehty kaikkea mitä tässä ei viitsi kirjoitta. Kannatta nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
Nuori mies
Olen päälle parikymppinen nuori mies. Fantasioin usein siitä että joku 50-vuotias nainen ottaisi veitikkani syvälle suuhun ja imisi kunnolla. Haluaisin kokeilla myös monenlaista seksiä kokeneemman naisen kanssa.
 
Laeidi 57v
Onko näitä "Poikia" tarjolla yli viiskymppiselle? Olis kiinnostava kokeilla mitä rahalla saa tehdä. Suostuuko pojat kun maksaa?
Kyllä meikäläiselle ikäneidolle on tulluksi tavaksasi kun hakee kaljaa tai viiniä, tulee luokseni ja saa kun maksaa vähäsen niin saa kyllä mitä haluaakin. Toiset suostuvat vaikka mihin kun vähän antaa rahaa. Joskus kun tekee kunnolla "mieli"olen ollut kahden pojan välissä samaan aikaan. Kyllä on kiinnostavaa joskus olla tosi nuoren pojan kanssa ja (opettaa) nauttia kun saa pienestä summasta joka paikkaan (kumpaakin) nautiskella pitkään.
 
Viimeksi muokattu:
Parhaat päältä
Kyllä meikäläiselle ikäneidolle on tulluksi tavaksasi kun hakee kaljaa tai viiniä, tulee luokseni ja saa kun maksaa vähäsen niin saa kyllä mitä haluaakin. Toiset suostuvat vaikka mihin kun vähän antaa rahaa. Joskus kun tekee kunnolla "mieli"olen ollut kahden pojan välissä samaan aikaan. Kyllä on kiinnostavaa joskus olla tosi nuoren pojan kanssa ja (opettaa) nauttia kun saa pienestä summasta joka paikkaan (kumpaakin) nautiskella pitkään.
Olen joskus kun (panettaa) tekee mieli käynyt puskissa katselemassa kun sielä on nuoria poikia runkkaamassa. Kun antaa pari kymppiä näyttelevat toiset reilusti muniaan. Jos on sopivan kokoinen vien kotiin ja saan kunnolla seksiä vaikka maksankin siitä. Ei ainakaan pyöri nurkissa ennenkuin haluttaa nautiskella nuoren pojan kiinteästä vartalosta. Nykyään olen halunnut välillä päivittäin kun tietää mistä hakea. Pelkkä kirjoittaminen saa mielikuvituksn kiihkoon että mitä halun nuoren tekevän mulle. Yllättävän paljon nuoria on mitkä antaa vanhemmankin eukon tehdä mitä milloinkin halutta.
 
Viimeksi muokattu:
No just.
Kas kummaa, vanhemmat miehet haluu nuorta naista, ja vanhemmat naiset haluu nuorta miestä, poikia. Aika jännä juttu. Nämä nykyiset vanhatkin ovat olleet joskus nuoria, ja kaikki on ollut auvoista. Nyt ei enää ole, vanha ei kelpaa kummallekaan vanhalle.
Kyllä nuori, raikas, se on jotain, no, nuori ja raikas.
Kaikki vaan tuppaa vanhenee ja rapistumaan.
 
50
Olen vapaamielinen asiossa ja olen harrastanut nuoren kanssa vähän kaikkea mistä jäi paitsi nuorempana. Kyllä ilmeisesti kelpaan vielä kun poika haluu tulla luokseni jatkuvasti. On tehty kaikkea mitä tässä ei viitsi kirjoitta. Kannatta nauttia.
Työpaikaalani oli kesäharjottelia, menin vessaan ja oli housut auki ja hiero seisovaa munaansa. Illalla juteltiin ja sain viedä sen poikuuden. Ollan oltu kolme vuotta ja täyttää kohta 18v , ollaan yhdessä sängyssä kun keritään. Turha tulla selittelemään ikäeroista jos haluu ja toimii.
 
Viimeksi muokattu:
furillo
Työpaikaalani oli kesäharjottelia, menin vessaan ja oli housut auki ja hiero seisovaa munaansa. Illalla juteltiin ja sain viedä sen poikuuden. Ollan oltu kolme vuotta ja täyttää kohta 18v , ollaan yhdessä sängyssä kun keritään. Turha tulla selittelemään ikäeroista jos haluu ja toimii.

Rikoslain 20 luvun 6 §:n 1 momentin mukaan lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä on mm. jos on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
tr
Rikoslain 20 luvun 6 §:n 1 momentin mukaan lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä on mm. jos on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa.

niin se että tikka saharassa on oudompaa kuin nakuttamassa suomalaisessa luonnossa
normaali jos vaikka tuomittavissa niin ollessaan toisen tahtoa loukkaamatonta
ja huomioon ottavaa vastuullisuudessaan tuskin tuomitaan
rikos laista sen verran kun puheeksi lähti että valtion kirkon asemassa ei
ole hyväksyttävää syrjintä joka on tuomittavaa rikoslaissa
se jos jäsenten oikeuksia syrjivästi rajoitetaan
olisi erottava valtion kirkon asemasta
 
Viimeksi muokattu:
Vähällä saa
Onko näitä "Poikia" tarjolla yli viiskymppiselle? Olis kiinnostava kokeilla mitä rahalla saa tehdä. Suostuuko pojat kun maksaa?

Kyllä on nuoriakin rattopoikiakin, jos vähän enemmän maksaa saa puristellä ja teettää mihin reikään haluaa. Kyllä sitä vähän maaksaa että saa mieluista seksiä vanhana, kiihottaa kun "poika" pussailee haarat ja tyydyttää kunnolla. Kyllä 16v tai jotain on poveria tehdä, kun kerran suostuvat tekemään.
 
Viimeksi muokattu:
nuoripoika
Täällä olisi 20- vuotias sivistynyt, sporttinen ja hyvin pukeutuva nuori mies joka kaipaisi vanhemman naisen opastusta ja seuraa. Pakko myöntää, että se "poikuus" on tallella ja minulla on ollut 15 vuotiaasta asti sellainen unelma, että saan menettää poikuuteni jollekkin vahemmalle ja varttuneemmalle naiselle.

Olisin jopa päässyt poikuudestani eroon, mutta olen säästellyt sitä, että joku vanhempi ja kokeneempi nainen voisi viedä sen minulta pois. Tämä on suurin unelmani / fantasiani, nyt pyydänkin voisiko joku ystävällisesti auttaa minua tässä asiassa? Arvostan naisia todella paljon ja kohtelen heitä myös todella hyvin ja tästä syystä minusta tulisikin oiva "oppipoika". Asustelen Pohjois- Savossa. Olisi kiva jos joku kiinnostuisi niin voitaisiin jatkaa keskustelua.
 
Eki
Täällä olisi 20- vuotias sivistynyt, sporttinen ja hyvin pukeutuva nuori mies joka kaipaisi vanhemman naisen opastusta ja seuraa. Pakko myöntää, että se "poikuus" on tallella ja minulla on ollut 15 vuotiaasta asti sellainen unelma, että saan menettää poikuuteni jollekkin vahemmalle ja varttuneemmalle naiselle.

Olisin jopa päässyt poikuudestani eroon, mutta olen säästellyt sitä, että joku vanhempi ja kokeneempi nainen voisi viedä sen minulta pois. Tämä on suurin unelmani / fantasiani, nyt pyydänkin voisiko joku ystävällisesti auttaa minua tässä asiassa? Arvostan naisia todella paljon ja kohtelen heitä myös todella hyvin ja tästä syystä minusta tulisikin oiva "oppipoika". Asustelen Pohjois- Savossa. Olisi kiva jos joku kiinnostuisi niin voitaisiin jatkaa keskustelua.
Minä olen kiinnostunut nuorista miehistä kun eukkoni on haluton. Olen joskus päässyt "opettamaan" paria poikaa samaan aikaan kun halusivat kokeilla. Siinä sai itsekkin nuorta peppuun kunnolla kun pojat innostuivat kokeilemaan miltä tuntu takapuoli.
 
Viimeksi muokattu:
vanha ope
Olen katsellun nuoria ja ne ovat katsoneet mun isoja rintoja. Mentiin sänkyyn eikä haitannut kun laukes heti kättelyssä. Sitten opetin ja pysy pystyssä pitkääääään ja oppi tyydyttämään minua kunnolla kun opastin nuolemaan ja kakkoseen kun halusin. Kannatta opettaa itselleen nieluinen oppilas.

Millainen on itselleen nieluinen oppilas? En ole koskaan kuullutkaan. Mitäs sit, jos sattuukin kohdalle oppilas, jolla nielurisat... Voikos se olla ihan nieluinen,vai laitatkos sen erityisopetukseen?
 
Viimeksi muokattu:
uulav
Olen yli 50v nainen, ja vireä sellainen!
Mutta...miksi samanikäiset miehet ovat niin kovin "vanhoja"...
Olemus, vaatetus ja yleensä pukeutuminen.
Käytös ja askelmus.
Mielipiteet esihistoriallisia, nainen kuuluu lieden ääreen, mies tekee aloitteen seksiin,
nainen tottelee miestä...
Siirrynkö siis nuorempiin ja viriileihin?
Nuoret miehet ovat kokeilun haluisia ja aktiivisia...

Siirry pois. Mua ei ainakaan kiinnosta ja tuskin paljon muitakaan; semminkin kun nimimerkin pohjana on pesuaine...
 
Viimeksi muokattu:
marako
Piti ihan kirjautua sissään ja turista omia... Oispa joskus mukava kokeilla,miltä tuntuis jotain +40 vuotiasta pamputtaa. Oman ikäiset ovat jo ajettu ja koettu,mut hiukka vanhempi malli ajamatta. Mistähän niitä savosta löytäis? Hiukka oon yrittänyt ettiä,mut eipä oo tärpännyt. Nyt kesäaikaan ois niin helppo pikaiset ainakin vetästä;)

Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
 
Pari
Onko näitä "Poikia" tarjolla yli viiskymppiselle? Olis kiinnostava 18kokeilla mitä rahalla saa tehdä. Suostuuko pojat kun maksaa?
Vaimoni halus kolmen kimppa kun meillä on kipinä vanhemmiten hiipunut, halus nuorenpaa petiin. Olin itse käynyt yhden 18v miehen luona joskus naimassa ja kysyin siltä haluisko tulla akan ja mun väliin, eukko ei tiennyt että olen nainut sitä ennenkin. Sanoin eukolle että minäkin halun jos sekin saa, eukko tykästy kovasti kun sai nuorta. Sitten olin pojan kanssa ja eukko ei sanonut mitään kun vuorostani nain poikaa. On käynyt useinkin ja näköjään kaikille sopii meidän järjestely. Käy usein eukkoa naimassa kun olen mökilläkin, tiedämpähän mitä saa.
 
Viimeksi muokattu:
Alina
Olen vapaamielinen asiossa ja olen harrastanut nuoren kanssa vähän kaikkea mistä jäi paitsi nuorempana. Kyllä ilmeisesti kelpaan vielä kun poika haluu tulla luokseni jatkuvasti. On tehty kaikkea mitä tässä ei viitsi kirjoitta. Kannatta nauttia.

Kävin tätini saattelemassa hotellilla pussiin lentokentälle, jäin sinne paukulle kun vanhempi herrasmies tarjos ja rupes ehdottelemaan että varais huoneen jos lähden hän maksaa. Olrn 19v ja vieraasta rupes kiinnostamaan vaikka oli vanhempi.Huoneessa sain kunnolla mikä kiihotti, lähti jan s ano että huone on käytössä seuraavaan päivään kahteentoista asti. Jätti rahha pöydälle ja meni. Menin alas baarin vähän hämmentyneenä, sitten heti tuli kaksi miestä tarjoamaan ja haaveissa ollut olla naitavana kahdelle. Sitten mentiin ja haaveet toteutu vaikka olivatkin vanhempia. Paarissa myöhemmin tapasin vielä neljä eri miestä jotka toiset luulivat että olen huora kun maksovat pikapanon jälkeen. Sain vierasta kunnolla ja aamupalalla yksi herrasmies ehdotteli ja sanoin mikä ettei, kyllä vanhemmaksi jakso pitkään. Nyt olen mielenkiinnosta halunnut vierasta, yleens' vanhempaa kun haluavat heti s'nkyynsä kyselemättä.
 
Viimeksi muokattu:
kANNATTI KOKEILLA
minulle itselleni kelpaisi hyvinkin hieman kokeneempi nainen :)
kymppinen
Minulla tuttu naapuri jokasöpö poika on kakskyppinen söpö poika, pyysin siltä kantoapua kun menin eukkojen (ryyppyiltaan). Meitä oli kuusi eukkoo paikalla ja tarjottiin pojallekkin. Loppuillasta istuin sen sylissä ja huomasin kun seiso, vein kaverini makkariin ja sain nuorta kovaa. Sitten piti lähteä ukon luokse. Kuulema loput viisi eukkoa oli kokeillut sitä yön aikana useimmingin. Kiva poika kun käy joskus vaikka meillä on naiset välillä vaihtunut ja naisten määrä. Parempi yksi monelle kun ei mitään, eipä varmaan eukot kerro meidän harrastuksesta miehilleen kenellä on sohvaperuna.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeiltu on
kymppinen
Minulla tuttu naapuri jokasöpö poika on kakskyppinen söpö poika, pyysin siltä kantoapua kun menin eukkojen (ryyppyiltaan). Meitä oli kuusi eukkoo paikalla ja tarjottiin pojallekkin. Loppuillasta istuin sen sylissä ja huomasin kun seiso, vein kaverini makkariin ja sain nuorta kovaa. Sitten piti lähteä ukon luokse. Kuulema loput viisi eukkoa oli kokeillut sitä yön aikana useimmingin. Kiva poika kun käy joskus vaikka meillä on naiset välillä vaihtunut ja naisten määrä. Parempi yksi monelle kun ei mitään, eipä varmaan eukot kerro meidän harrastuksesta miehilleen kenellä on sohvaperuna.
Vaikka olen vanhempi eukko mutta halut pelaa maksan vaikka että joku rattopoika on yötä. Saa ainakin naida niin kun itseään haluttaa ja saa välillä omia erikoisuuksiakin tyydyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeillut 100.
Kumma kun ikäiseni kuuskyppiset akat ei uskalla kertoa että niitä haluttaa nuori mies tai poika. Itse olen kokeillut monia ja jos en muuten saanut maksananut. Ei tarvii olla yksin kun halutttaa sitä nuoren jäykkää patukkaa, jota saa sitten välillä kunnolla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä