A
Anoppiin rakastunut
Vieras
Tuntuu, että aina kun olen läsnä anoppilassa. Anoppi tekee minulle tukalat paikat. Hymyilee tuijottaa. Kehuu hirveasti muidenkin kuullen. Lisää vettä myllyyn. Tiputtelee muovimukeja että voisi pyllistellä. Hyvin säilynyt kuuskymppinen ja tosi hyvä peppu eli en pane hanttiin. Ilolla sitä tuijottelen päästä varpaisiin. Pelataan korttia anopin ja appiukon kanssa niin pöydän alla jalkapeliä. Joskus taputtelee pepulle. Kännissä hieroo ja pussailee. Kehuu vaan minkä kerkiää. Tietysti oon urheilullinen ja ihan hyvän näkönen poika omasta mielestäni. Mutta ei kai nyt anoppi halua viedä tätä uudelle tasolle? Tyttären miehen kanssa? Tuntuu kuin hän yrittäisi saada minut tekemään jonkun peli-liikkeen.. Saunaankin änkee aina samaan aikaan. Joskus kanki rupeaa toimiin kun tsiigailen muotoja.. Hyväkuntonen pakkaushan se on... Tuntuu kuin avaimet olisi minulla. En ole vaan varma pitäisikö niitä laittaa reikään. Saunassa ollaan oltu kahdestaan ja kerran pesin hänen selän hänen toiveesta. Silloin piru puhui jo pään sisällä. Tiedän että tämä ei ole viimeinen tilaisuus. Maistuisihan se kokenut nainen... Appia ei edes varmaan haittaisi. Anoppi on kertonut ettei rakasta appiukkoa.