Käyn pitkässä, kuumassa, hyvältä tuoksuvassa kylvyssä, ajelen kaikki karvat pois ja rasvaan vartalon ihon pehmeäksi. Laitan vähän hajuvettä ja kampaan pitkät hiukseni. Vedän vaaleat verhot ikkunan eteen ja laitan mukavaa musiikkia soimaan. Tanssahtelen alasti hieman peilin edessä musiikin tahdissa ja sivelen karvatonta, sileää, kosteana odottavaa alapäätäni. Tiedän jo mitä ihanaa on tulossa. Otan laatikosta esiin kaksi sauvaa. Toinen on iso, paksu musta muovinen sauva. Toinen on läpikuultavan sininen pieni helmisauva. Asetun sängylle selälleni ja laitan isomman sauvan päälle. Surina jää musiikin alle. Ikkuna on auki ja kevyt ilmavirta löyhyttelee verhoja. Alhaalta kuuluu ihmisten ääniä, heillä ei ole aavistustakaan mitä puuhailen.
Kuvittelen kaksi miestä huoneeseen kanssani. Kuvittelen itseni ottamassa toiselta suihin kontallani, sillä aikaa toinen hyväilee selkääni ja takapuoltani. Sivelen käsilläni rintojani ja nännini jäykistyvät. Olisipa ihanaa tuntea niillä oikean miehen kuuma suu ja kieli. Hivelen masuani pitkin alaspäin sauvalla. Levitän toisen käden sormilla pilluni täysin auki. Tärisevä tekokyrpä lähestyy pilluani ja pyörittelen sitä ympyrässä reisilläni ja häpyhuulilla. Olen jo ihan märkä.
Otan käsipeilin ja asetan sen jalkojeni väliin nojaamaan paksuun tyynyyn. Katselen kiiltelevää pilluani peilistä ja kuvittelen mitä kaikkea miehet tekisivät minulle...alan olla jo niin kiimassa että on vaikeaa odotella...Pyörittelen sauvan päätä klitoriksella ja sitten hitaasti työnnän sen sisääni katsoen samalla peilistä. Näyttääpä ihanalta. Voihkin hiljaa. Kunpa olisikin nyt oikea mies tyydyttämässä minua...Sauva surisee hiljaa sisälläni. Tuntuu ahtaalta. Klitorikseni on ihan turvonnut ja kohonnut. Liikutan sauvaa ihan vähän sisällä ja hyväilen sormella klittaa...uuh, alan olla jo äärirajoilla...Otan toisen sauvan ja nuolaisen sitä, sitten työnnän sen varovasti peppuuni. Katson peilistä miten kaksi sauvaa töröttää alapäässäni. Onpa makea näky...kuvittelen miten miehet panevat minua hitaasti ja syvälle molempiin reikiin, liikutan hieman sauvaa vasemmalla kädellä sisälläni ja oikean käden sormilla hieron klitorista....aaAAAHHH nyt tulee