Käytättekö pillupumppua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jamina 92
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jamina 92

Vieras
Kysymykseni juontuu kun noilla pokesivuilla on aikamoinen määrä naisia, jotka pumppaapimppiään ja masturboi sit siihen. Tai harrastaa seksiä sen JÄLKEEN miehen kaa.

Onko toi kivaa? Niitä on joko klittapumppuja (semmoisia pieniä putkiloita) tai sit koko alueen pumppuja et koko hoito turpoaa.

Kertokaa, eiks tää oo rohkeitten juttujen foorumi..?

Kysymykseni juontuu kun noilla pokesivuilla on aikamoinen määrä naisia, jotka pumppaapimppiään ja masturboi sit siihen. Tai harrastaa seksiä sen JÄLKEEN miehen kaa.

Onko toi kivaa? Niitä on joko klittapumppuja (semmoisia pieniä putkiloita) tai sit koko alueen pumppuja et koko hoito turpoaa.

Joo on kokeiltu erään ystävän suosituksesta. Ostettiin sellanen kuppi mallinen jossa letku ja pumppauspallo. Tuntui ihan kivalta kun ensin oppi käyttään. On aika kranttu kun se pitää saada jokapuolelta täysin ihoa vasten jotta ilma ei pääse raoista pois. Karvat piti ajaa pois kun muuten ne jäi sinne reunusten väliin ja tuli ilmavuotoja eli pimppakarvoista pitää luopua jos haluu pumppailla.

Viimeksi muokattu:

Joo on tullu käytettyä, tota klittapumppua : ) Kiva kun saa kolmen sentin klitoriksen jota sit hyväillä..

Viimeksi muokattu:
No oon kerran kokeillut tuota klittapumppua, kaveri pumppas sen aika turvoksiin. Ihanan iso ja herkkä mutta ei mitenkään kaunis näky kun tursuaa pimppaviivasta.

Olen kokeillut klittapumppua, mutta. Koittakaas pölynimuria sopivalla imuteholla esim. trikoiden läpi (ei pikkareita alla), niin meinaan sillä sellaisella pystysuoralla ja kapeella suuttimella mahtuu säätämään joko klitta-aluetta tai sit koko osastoa TOSI hienosti. KYLLÄ tulee !!!!

Viimeksi muokattu:
Joo en tosin oo koittanut klittapumppua mutta luulisin että vastaava tunne ja lopputulos tulee kun mulla mies imee mun klitorista, ottaa klitan suuhun ja imeä lutkuttaa, tuntuu ihan taivaalliselta. Usein on sitten imemisen jälkeen klitoris aika turvoksissa.

Joo en tosin oo koittanut klittapumppua mutta luulisin että vastaava tunne ja lopputulos tulee kun mulla mies imee mun klitorista, ottaa klitan suuhun ja imeä lutkuttaa, tuntuu ihan taivaalliselta. Usein on sitten imemisen jälkeen klitoris aika turvoksissa.

Joo tuttua on, pumpataan usein pillu turvoksiin pumpulla. On tosi herkkänä sen jälkeen.

Viimeksi muokattu: