Bathmate Hydromax X30 Peniksensuurennin

• Viestiketjun aloittaja Mutorhed
  • Ensimmäinen viesti
Androbotti
Muistellaampa mitä Sinä haukuit. KAKARA, VÄHÄMIELINEN ILLE NÄINHÄN SE MENI. Jos minä arvostelin kokemuksella myymiäsi pumppuja niin Sinulta pinna paloi ja syyllistyit haukkumaan ihmistä. Sekä arvostelemaan kirjoitustyyliä ohi aiheen. Pumpuistahan täällä piti auheen mukaan keskustella, eikä alkaa pilkkua nussimaan. Sinähän et voi tunnustaa, että myymissäsi pumpuissakin voisi olla vikoja.
Rasisti haukkuu ihmistä ja eri rotuja. Haavoja, rakkoja, nirhamia, hiertymiä. Lapsella on monta nimeä ja ne aiheuttaa se pumppuosan kumihaitari, jota ei ole suojattu. Androbath pumpussa se on suojattu ja patentoitu. Tutki itse, kun Sinulla on molemmat pumput. Siitä on kerrottu kyllä keskustelupalstoilla ja monella. Niin tuo arvaus paskapaperi ei osunut kyllä oikeaan.
Joo, kirjoitusasusi oli juurikin mainitun kaltainen. Kyllähän sen voi jokainen todeta.
Ei multa ole pinna palanut, päinvastoin lähinnä naurattaa.
En ole tunnustanut myyväni yhtään mitään pumppua, joten miksi minun pitäisi tunnustaa mitään keksimiäsi vikojakaan. Jos pumpussasi on vikaa niin lähetä se myyjällesi, pumpun valmistaja Ultramax takaa 1 vuoden takuun... senhän sinä tietysti tiesit koska olet pumpun muka omistanut. Siellä paketissa on takuukuitti josta asia käy ilmi niille joilla pumppu on.

Vai että rasisti haukuu ihmisiä ja rotuja, oletko sinä siis rasisti kun haukut ihmisiä? Ja mitähän rotua sinä itse kenties edustat?

Tiedän kyllä ettei kumihaitarin sisällä ole suojaputkea, mutta ei sillä silti mitään haavoja saa eikä rakkuloita aikaiseksi. Jälkiä (pieniä painaumia) sillä voi jäädä, jotka häipyvät vähintään parissa tunnissa. Toisekseen mikäli haitarikumi tekee jälkiä niin se kertoo siitä että pumppu on liian pieni ja silloin kannattaa hankkia se isompi malli tai olla käyttämättä laitetta, ei kukaan käske tunkea mulkkuaan liian pieneen rakoon.
Mistään patentista en löytänyt tietoa Androbathin kohdalla, Bathmaten systeemi sen sijaan on patentoitu kansainvälisesti, mutta ainahan nuo patentit kierretään.
keskustelupalstat on luettu ja kukaan muu kuin sinä ei ole väittänyt saaneensa haavoja.
Jos tarkoitat rakkuloilla sitä kun penikseen esinahan alueelle kertyy nestettä kudosten venymisen johdosta niin sehän todistaa ainostaan sitä että pumppu todellakin toimii (vaikkakin sitä on siinä vaiheessa käytetty liikaa). Sama ilmiö tapahtuu kaikilla tehokkailla pumpuilla liikakäytössä... rakkulathan poistuu itsestään noin vuorokaudessa. Järjen käyttö on sallittua, jopa suotavaa.
En väitä että Bathmate olisi mitenkään täydellinen, eikä taida olla Androbath myöskään, johtuen siitä että se suojaputki ei ole kovin leveä ja vähänkään paksumpi kulli pumppauksessa jumittaa siihen. Mutta sehän on yksillöllistä mikä pumppu kellekin sopii, eiköhän nuo molemmat ole ihan toimivia kapistuksia.
Ei sellaista tuotetta olekaan mitä joku ei haukkuisi jos sitä on myyty miljoonia maailmassa, mutta paskaa ei pidä alkaa jauhaan jostakin haavoista.
Tai voit helposti julkaista sen "lääkärintodistuksesi" väitteittesi tueksi... peität vaan tietosi, otat kuvan ja linkität kuvapalvelusta niin olet tämän väittelyn kiistaton voittaja.
Harrastamasi mustaamaalaus on mautonta ja lisäksi hieman laitonta.

En arvannut paskapaperia, vaan totesin että se on ainoa mitä käytän päivittäin.

Viimeksi muokattu:
xx
Höpöhöpö. Olen käyttänyt Androbathia monia viikkoja ja se on muuten ok mutta sylinterin ja pumpun väliin jää herkkää ihoa helposti ja se sattuu ihan sikana. Kokeile itse jos et muuten usko.

miestenmies? ei sellanen mitään pippelipumppua tarvi, sillähän seisoo 20cm meisseliä ihan huvikseen.
Sormeenkin sattuu kun sen jättää oven väliin, kokeile vaikka.

Viimeksi muokattu:
miestenmies
miestenmies? ei sellanen mitään pippelipumppua tarvi, sillähän seisoo 20cm meisseliä ihan huvikseen.
Sormeenkin sattuu kun sen jättää oven väliin, kokeile vaikka.
En mä oikeesti sitä tarviikaan, kunhan leikin, mutta tunnetaanks me - kun tiesit mun meisselin koon ihan oikein? Ja kiitos ensimmäisestä mukavasta kommestista tässä jankutusketjussa ;)

Viimeksi muokattu:
TeeMe
Mulla tulee kans rakkuloita, tosin Herculeksesta. Ei tuu enää, laitan "Dolce Ami" penisrenkaan juureen johon rakkulat (ja raidat) tulee. Kattokaa googlesta "dolce ami", se on tollanen liila leveä penisrengas. Se on hankala laittaa juureen ja vielä hankalampi ottaa pumppauksen jälkeen pois. Sais olla vähän isompi halkaisija. Mutta toimii eli estää rakkulat. Varsinaisena penisrenkaana sillä ei ole mitään virkaa...

Epäilen että tosta juuresta jää jotenkin haitarin väliin niin tiiviisti että vetää rakkulalle. Paranee kyllä parissa päivässä mutta on ikäviä.

Goljattia en aio ostaa, Hercules riittää pituuden puolesta vieläkin. Saiskohan Goljattia vähän lyhennettyä... Vuoden verran oon pumpannut hyvin satunnaisesti, lähtö normi 14cm nyt 16-17cm. Pumpussa joskus 18cm. Voi olla että toi lähtöpituus oli hiukka enemmän, en varmaan alussa painanut mittaa tarpeeksi nivusiin.

Täs nyt tulee vähän muutakin juttua...

Tossa Bathmatessa on hyvä kun ei vedä pusseja sisään ja saa lämmintä vettä sisälle. Lämpö varmaan auttaa kans venytyksessä. Itsellä on myös perinteinen pumppu, siinä kun joutuu käyttään liukkaria niin tahtoo pussit kans haluta putkeen. Ei hyvä.

Mulla tuli aika äkkiä BM:llä paksuutta ja lepopituus kasvoi ihan selkeesti. Tää oli itsetunnolle mukava asia. Joskus nuorempana kun muijat kyseli että kummassa lahkeessa pidät niin olin tavallaan aina nolona koska lepopituus oli naurettava. Ei ollut kummassakaan lahkeessa. Erektio on jämähtänyt tuohon 16-17cm paikkeille, vähän enemmän (18-19) oisin halunnut. Ehkä treenaus auttaa vielä pikkuhiljaa.

Joskus ennen emännän kans touhuumista pumppaan vain 10 min, sillä saa mukavasti jöpötystä aikaiseksi. 20 min vetää sit jo kudosnestettä (?) liikaa esinahkaan.

Androbathia aion myös kokeilla jossain välissä, pitäis vaan perheellisenä saada ostettua sellaisesta paikasta joka toimittaa matkahuoltoon. AB:n mitat on tosin liki samat kuin Hercules, paksuutta sais olla sentin enemmän.

Uskokaa tai älkää ylläolevaa, se on mulla aivan sama.

miestenmies
Androbath pumpussa on mielestäni suunnitteluvirhe. Sisään laitettavan sylinterin ja varsinaisen pumpun kumiosan väliin jää rako johon herkkä iho jää jumiin ja se sattuu todella inhottavasti ja jättää kipeät jäljet moneksi päiväksi. Selvä suunnittelumoka. En suosittele kenellekään, paitsi vihamiehille. Omani lähtee roskikseen koska en osaa itse viritellä sitä paremmaksi, ja tilaan uuden Bathmaten tai laadukkaan kahvapumpun tilalle.

naisten mies
Androbath pumpussa on mielestäni suunnitteluvirhe. Sisään laitettavan sylinterin ja varsinaisen pumpun kumiosan väliin jää rako johon herkkä iho jää jumiin ja se sattuu todella inhottavasti ja jättää kipeät jäljet moneksi päiväksi. Selvä suunnittelumoka. En suosittele kenellekään, paitsi vihamiehille. Omani lähtee roskikseen koska en osaa itse viritellä sitä paremmaksi, ja tilaan uuden Bathmaten tai laadukkaan kahvapumpun tilalle.
Höpö höpö ja housussa löpö. Eihän siinä mitään suunnitteluvirhettä ole toimii vallan mainiosti. Bathmatehan niitä vikoja aiheuttaaja on siitä kuulu koko Suomenniemen. Lisäksi se on jäänyt jälkeen kehityksestä on nääs vanhanaikainen. Pumppaa kerran ja parantele 2 viikkoo se kuuluu Bathmatelle tyyppivirhe.

Viimeksi muokattu:
xx
Höpö höpö ja housussa löpö. Eihän siinä mitään suunnitteluvirhettä ole toimii vallan mainiosti. Bathmatehan niitä vikoja aiheuttaaja on siitä kuulu koko Suomenniemen. Lisäksi se on jäänyt jälkeen kehityksestä on nääs vanhanaikainen. Pumppaa kerran ja parantele 2 viikkoo se kuuluu Bathmatelle tyyppivirhe.

Vai on bathmate jäänyt kehityksestä jälkeen, sehän on sitten vähän niinkuin sinäkin.

Viimeksi muokattu:
miestenmies
Eihän siinä mitään suunnitteluvirhettä ole toimii vallan mainiosti.
Pumppukauppian potaskaa.... ota asiasta selvää eli testaa Androbath ja sano vasta sitten mielipiteesi. Kuka tahansa voi leukojaan louskuttaa, ja sun kommentista huomaa heti ettet tiedä Androbathista yhtään mitään, koska et selvästikään ole sitä itse kokeillut.

Minä olen testannut sen pumpun kymmeniä kertoja ja ikäviä kokemuksia on ihan liikaa. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun. Lisäksi pumppu on selvästi painvampi kuin Bathmate, ja se on toinen huono puoli. Kolmas huono puoli on epäherkkä ja sormeen terävä venttiili. Bathmatessa tuokin yksityiskohta on paljon paremmin suunniteltu, pumppu on myös mukavan kevyt ja toimii varmasti.

Viimeksi muokattu:
naisten mies
Pumppukauppian potaskaa.... ota asiasta selvää eli testaa Androbath ja sano vasta sitten mielipiteesi. Kuka tahansa voi leukojaan louskuttaa, ja sun kommentista huomaa heti ettet tiedä Androbathista yhtään mitään, koska et selvästikään ole sitä itse kokeillut.

Minä olen testannut sen pumpun kymmeniä kertoja ja ikäviä kokemuksia on ihan liikaa. Tiedän tasan tarkkaan mistä puhun. Lisäksi pumppu on selvästi painvampi kuin Bathmate, ja se on toinen huono puoli. Kolmas huono puoli on epäherkkä ja sormeen terävä venttiili. Bathmatessa tuokin yksityiskohta on paljon paremmin suunniteltu, pumppu on myös mukavan kevyt ja toimii varmasti.

Niin käytössä on ollut tämä androbath pumppu jo pitkään ja en voi mitenkään olla kanssasi samaa mieltä.
Minun pumpussani ei ole mitään rakoja johon iho voisi mennä. Aika outo väite tuo rako. Lisäksi painossa ei ole mitään suuria eroja bathmateen, sisäputki painaa jonkin verran ja sitähän ei bathmatessa ole. Tuo andropath pumpun venttiilin nuppi on tosi kätevä ja helppo käyttää ja venttiili on tietojen mukaan patentilla suojattu ja erilainen kuin bathmatessa. Pistä hanska käteen jos sinua se venttiilin nuppi haittaa. Et kai sinä sitä pumppua housuissasi kantele, kun paino haittaa ?? Keksitkö vielä muita vikoja ??

Minulla on myös nuo bathmate pumput , joten varsin hyvin tunnen ne miten toimivat käytössä. Androbath on laadukas pumppu ja valmistetaan Italiassa hyvistä materiaaleista.

Pumppukauppias en missään nimessä ole , mutta miten on oma laitasi ?

Viimeksi muokattu:
miestenmies
Minun pumpussani ei ole mitään rakoja johon iho voisi mennä.
Höpöhöpö - kuvitteletko että käyttäjät on ihan uunoja? Paljastit kauppias-kytkentäsi ihan oma-lotteisesti. Minulla ei ole mitään bisneksiä tältä alalta, joten siinä mielessä ei ole mitään syytä kehua tai haukkua jotain laitetta. Kerroin vaan omista kokemuksistani. Kyllä käyttäjät huomaa Androbathin puutteet ja puskaradio hoitaa loput. Sun lätinällä ei ole mitään merkistystä.

Viimeksi muokattu:
Androbotti
Niin käytössä on ollut tämä androbath pumppu jo pitkään ja en voi mitenkään olla kanssasi samaa mieltä.
Minun pumpussani ei ole mitään rakoja johon iho voisi mennä. Aika outo väite tuo rako. Lisäksi painossa ei ole mitään suuria eroja bathmateen, sisäputki painaa jonkin verran ja sitähän ei bathmatessa ole. Tuo andropath pumpun venttiilin nuppi on tosi kätevä ja helppo käyttää ja venttiili on tietojen mukaan patentilla suojattu ja erilainen kuin bathmatessa. Pistä hanska käteen jos sinua se venttiilin nuppi haittaa. Et kai sinä sitä pumppua housuissasi kantele, kun paino haittaa ?? Keksitkö vielä muita vikoja ??

Minulla on myös nuo bathmate pumput , joten varsin hyvin tunnen ne miten toimivat käytössä. Androbath on laadukas pumppu ja valmistetaan Italiassa hyvistä materiaaleista.

Pumppukauppias en missään nimessä ole , mutta miten on oma laitasi ?
Täähän lienee taas tämän JORIn ym nimimerkit horinoita... tuon kirjoitusasun tunnistaa yhä vaikka et nyt ISOLLA kirjoitakaan.
Aika jännä että kuvittelet kaikkien olevan pumppujen myyjiä, vaikka sinähän sitä itse kauppaat ja tyhmyyksissäsi kerroit jopa millä sivulla.
MIKAIEROTICS.COM - eiks vaan? veikkaan ettei sitä sieltä kukaan osta, sen verran "nätit" sivut.

Viimeksi muokattu:
kokeilijat kerho
Pistettiin perjantaina pumpputilaus menemään. Päädyttiin tohon androbath pumppuun. Sininen väri oli loppunut tosin tilapäisesti, mutta uusi satsi on kuulemma tulossa kauppiaalle. 8 kpl tilattiin sitä kirkasta pumppua. Tulee postiin tiistaina , kätevästi tilaus kävi puhelimessa, ystävällinen kauppias ja neuvoja saatiin, että päästään alkuun. Pumppaukerholle on nyt henkilökohtaiset välineet tulossa.

Velmu

Niin mäkin huomasin siinä vian ja se on sitten neljäs vika. Kasvattaa kyrpää liikaa.

Viimeksi muokattu:
tuntematon
Olisiko tuollaisella pumpulla mahdollista saada lisää paksuutta penikseen? Paksuutta olis 12cm keskikohasta ja pituutta noin 16-17 joten pituuden puolesta luulis olevan ihan ok, mutta paksuudeltaan vähän uhuehko mulla on omast mielest ainaki.

xx
Pistettiin perjantaina pumpputilaus menemään. Päädyttiin tohon androbath pumppuun. Sininen väri oli loppunut tosin tilapäisesti, mutta uusi satsi on kuulemma tulossa kauppiaalle. 8 kpl tilattiin sitä kirkasta pumppua. Tulee postiin tiistaina , kätevästi tilaus kävi puhelimessa, ystävällinen kauppias ja neuvoja saatiin, että päästään alkuun. Pumppaukerholle on nyt henkilökohtaiset välineet tulossa.
LOL. Että oikein penispumppauskerho. =D
Tilasit itseltäsi pumppuja? Mielikuvitus asiakkaat ei taida paljoa firman tilipussia kasvattaa.

Viimeksi muokattu:
Velmu
Olisiko tuollaisella pumpulla mahdollista saada lisää paksuutta penikseen? Paksuutta olis 12cm keskikohasta ja pituutta noin 16-17 joten pituuden puolesta luulis olevan ihan ok, mutta paksuudeltaan vähän uhuehko mulla on omast mielest ainaki.

Onpa ohut sulla. Veikkaisin, että tuo bathmate sopis sulle parhaiten, arvelin vaan ettei se voi hirttyä sinne haitarin väliin kun on niin ohut. Pituutta ei tuolla pumpulla kyllä saa.

Viimeksi muokattu:
tunnistaja

Minkä vuoksi ilmoitit pippelisi koon? Ei meitä kiinnosta. Kirjoitustyyli paljastaa.

Viimeksi muokattu:
tunnistaja
Viimeksi muokattu:
kokeilijat kerho
Moro. Pumppulähetys saapui sovitusti tiistaina. Pojat pisti heti ne kovaan käyttöön, jotta saadaan kokemuksia. Vielä ei sanota yhtään mitään niiden toiminnasta. Kokeillaan ja kerrotaan sitten, että miten sujuu. Kiitoksia kauppiaalle. Ripeää toimintaa oli.

Viimeksi muokattu:
xx
Mitä pumppukerholle kuuluu? Voisko siihen liittyä? Paljonko jäsenmaksu? Se on varmaan tosi suosittu klubi. Ajattelin ensin vapaamuurareita, mutta toi pumppukerho on paljon hienompaa.

fysik
markkinamiehet kusee housuihinsa naurusta kun yksinkertaiset äijät ostaa penispumppuja, oikein itseäni harmittaa kun en ole bisnesmies, että olisin aikoinaan itse keksinyt tälläisen markkinaraon..
pumpattavan barbarankin ymmärrän tai tekovaginan..ne joilla iso on se on luonnostaan ja ne joilla on pieni se on pieni..
Pientäkin voi venyttää, mutta isoa ei pienennetä paitsi sahalla.

Viimeksi muokattu:
mää
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä