APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
En tiedä vielä yhtään, olenko raskaana. Olen 16-vuotias tyttö (tiedän, vielä lapsi itsekin) ja epäilen raskautta. Minulla on kuukautiset myöhässä jo n. 2 viikkoa. Välillä on tullut ruskehtavaa vuotoa, joskus jopa (esim tänään) punertavaa vuotoa. Mutta sitä ei ole tullut esimerkiksi vessassa ollessani, mitä yleensä tulee kuukautisten aikana. Pahoinvointia on ollut, en tiedä onko pahoinvointi liian aikaista, mutta silti. Myös väsymystä, tissien/nännien arkuutta ja mielialojen vaihtelua. (Tiedän, osa viittaa myös kuukautisiin) Ajattelin ostaa raskaustestin, mutta sitten aloin miettimään, alkaako minulla oikeasti kuukautiset nyt. Edelleen vessassa asioidessani vuotoa ei ole yhtään. TARVITSEN APUA JA ASIAANKUULUVIA JA ASIALLISIA KOMMENTTEJA!

Vuotoa voi olla niukasti myös jos on raskaana, mutta mahdoton tietää ilman raskaustestiä.

Teehän testi ja mikäli se on positiivinen, soita neuvolaan.

Myös mikäli se on negatiivinen, soita neuvolaan. Joistain sukupuolitaudeista voi olla myös niukkaa vuotoa.

Onnea! Vaikka olet nuori, ei raskauden tarvitse olla "maailmanloppu" vaikka haastavassa tilanteessa oletkin.

Olehan reippaasti yhteydessä neuvolaan, siellä on oman kokemukseni mukavia ja auttavia ihmisiä ja he auttavat sinua eteenpäin.

Onnea! Vaikka olet nuori, ei raskauden tarvitse olla "maailmanloppu" vaikka haastavassa tilanteessa oletkin.

Olehan reippaasti yhteydessä neuvolaan, siellä on oman kokemukseni mukavia ja auttavia ihmisiä ja he auttavat sinua eteenpäin.

Kiitos paljon. :) Joo, pitäisi sinne neuvolaan mennä ja onneksi minulla on poikaystävä tukena tässä kaikessa. Ja kunhan saan sanottua vielä äidille asiasta niin hyvin kaikki menee!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä