Pakko avautua tästä jonnekin.
Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee.
Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.
Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?