Kunnon pano on sellainen että mies on raju, kova, hellä ja kestävä!! Hän haluaa antaa nautinnon myös kumppanilleen.Kunnon pano kestää enemmän kuin "viis sormea ja vilahdus", eli nautintoa puolin sun toisin kauan.Alkuperäinen kirjoittaja Nina:Mikä on "kunnon pano" naisnäkökulmasta?
Entä miehisestä?
Tätä se on. Kokemuksella...Alkuperäinen kirjoittaja Ohikulkija:Kunnon pano on sellainen, että tunnelman intensiteetti säilyy alusta loppuun, tai pikemminkin kasvaa koko ajan. Ei ole merkitystä sillä kauanko itse yhdyntä kestää, eikä asentojen lukumäärän lisääminen tuo lisää nautintoa. Päinvastoin voi olla, että jos yhdyntä kestää ja kestää, on jo pakko vaihtaa asentoa kun tunto menee. Ja silloin itse yhdyntä alkaa olla vähän päästä vain yhdentekevää pumppaamista.
Yksi asento riittää aivan hyvin, jos sitä ennen on ollut sopivasti lämmittelyä.
Kuullostat aivan haaveuneltani. Mistä mahtaisin sinut löytää? Ainakin olisimme toisillemme vertaisia panokavereita!!! Multa löytyy painoa yli 120 kiloa, pituuttakin on, mutten viitsi ihan tarkkaan kertoa, ettei voi niin helposti jäljittää...Alkuperäinen kirjoittaja Merkku:Olen ns BBW. Mittaa on 185 / 85 ja D-kuppi. Persettakin on kuulemma kuin seitsemänleivän uuni.
Noh, olen mikä olen.
Mielestäni kunnon pano on raju. Vaadin ison miehen, koska pienet ei pysy satulassa silloin kun mennään kovaa ja korkealla. Usein käy niin, että joudun potkimaan miehiin vauhtia ja kertomaan että en hajoa kovemmassakaan käsittelyssä. Säälittävintä on se, jos mies yrittää oikein muka hellästi ja hiljaa naida. Ehei, vauhtia ja vaarallisa tilanteita olla pitää.
P.S. Kokemuksesta viisastuneena olen hankkinut rautasängyn.
entä kunnon takaa kyyti?Mikä on "kunnon pano" naisnäkökulmasta?
Entä miehisestä?
entä kunnon takaa kyyti?
Mikä on "kunnon pano" naisnäkökulmasta?
Entä miehisestä?
Entä miehisestä?
Entä miehisestä?
Minusta parhaita ovat kiimaiset pikapanot kun molempien halut on huipussaan. Siinä on jotakin rietasta ja rajua menoa. Vielä jos se tapahtuu kielletyissä merkeissä .Mikä on "kunnon pano" naisnäkökulmasta?
Entä miehisestä?
Olikohan Rouvva tullut yövuorosta,mikähän oli ei vaan 2004 tai niillä mainSellaisen olen kokenut "reissutyössä" kymenlaaksolaisessa hotellissa? Alkoi 15.01 Klo05.00 päättyi
16.01 Klo 17.00 noin Molemmat väsyneitä ja onnellisesti saaneita. Että näin rouvatkin herkuttelee?
Sellaisen olen kokenut "reissutyössä" kymenlaaksolaisessa hotellissa? Alkoi 15.01 Klo05.00 päättyi
16.01 Klo 17.00 noin Molemmat väsyneitä ja onnellisesti saaneita. Että näin rouvatkin herkuttelee?[/QUOTE
Jos Rouvaa pääsit "panemaan"teit miehen työn,sitä ne joskus on vailla?Kiva