seksiblogi

• Viestiketjun aloittaja knikka
  • Ensimmäinen viesti
Seksistä syyllistäminen
Kylläpä on aikamoista tuo Jehovan Todistajien komitea, jolle täytyy raportoida omasta seksielämästään. Joku jehovalainen 17-vuotias tyttö, joka oli ilmeisesti ollut ensimmäistä kertaa miehen kanssa ja oli mennyt kertomaan siitä omille vanhemmilleen jotka patistivat hänet sitten sen
jehovalaisten komitean eteen kuulusteltavaksi !
Minä itse olin ensimmäistä kertaa 18-vuotiaana oman poikaystävän kanssa, enkä kertonut siitä omille vanhemmilleni, ei tullut mieleenikään kertoa. 18-vuotias on jo täysi-ikäinen ja minulla on aina
ollut oma, hyvin yksityinen rakkaus ja intiimielämä, joka ei kuulu muille.
Tämä jehovalainen komitea oli kysellyt 17-vuotiaalta, juuri neitsyytensä menettäneeltä tytöltä hyvin
yksityiskohtaisia tietoja tapahtuneesta moraalittomuudesta, kuten komitea oli asian ilmaissut. Vaikka
17-18 vuotias tietäisi seksistä ja miehen anatomiasta sen, mitä on biologian ja terveysopin tunnilla opetettu, on tuollainen hyvin yksityiskohtainen kysely jonkun seksin harrastamisesta ja miehen erektiosta todella kummalliselta ja sairaalta.
Komitean tarkoituksena oli varmaan syyllistää 17-vuotiasta tyttöä lisää niillä kysymyksillään, nauttiko tämä seksistä ja saiko peräti orgasmin. Suurin osa nuorista varmaan jännittää ensimmäistä
kertaansa ainakin selvin päin sen verran, ettei siitä seksistä niin paljon nauti saatikka sitten, että
saisi peräti orgasmin. Vain todella harva nainen saa ensimmäisellä kerralla orgasmia, näin ainakin luulen.
Toivottavasti Jehovan todistajat lopettavat tuollaiset sairaat komiteat ja ihmisten turhan syyllistämisen.

Yhteistyössä