Femoston Conti 0,5/2,5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aloitanko hormonit vai en? Tätä kyselyn itseltäni ja myös teiltä, jotka olette ovat kyseistä valmistetta käyttäneet. Resepti on saatu, olen kuitenkin epävarma. Pahin oire on runsas yöhikoilu ja katkonainen uni. Tätä on ollut vuoden verran. Ja töissäkin pitäisi jaksaa entistä kiivaammassa tahdissa. Rintasyöpää on ollut lähisuvussa.

Olisin ikionnellinen, jos kertoisitte femoston-kokemuksianne; hyviä ja huonoja.

Muutaman päivän mietittyäni päätin olla aloittamatta hormonit. Luin pakkausselosteen huolella alusta loppuun: ei tuntunut hyvältä. Suurentunut kohtu- ja rintasyöpäriski, veritulppa, migreeni, lihominen. Lähisuvussa molempiä syöpiä. Nyt pitää keksiä jotain muuta.

Aloitanko hormonit vai en? Tätä kyselyn itseltäni ja myös teiltä, jotka olette ovat kyseistä valmistetta käyttäneet. Resepti on saatu, olen kuitenkin epävarma. Pahin oire on runsas yöhikoilu ja katkonainen uni. Tätä on ollut vuoden verran. Ja töissäkin pitäisi jaksaa entistä kiivaammassa tahdissa. Rintasyöpää on ollut lähisuvussa.

Olen käyttänyt kolmekuukautta ja parin viikon sisällä yöhikolut hävisivät ja saan nukuttua.
Mielialakin tasoittui ,ei mene enään vuoristorataa pitkin. Painoa tullut pari kilo, tissit pyöristtyneet. Olen tyytyväinen olo tilaan. Teet niinkuin parhaaksi näet. Hyvää iloista syksyä.

Viimeksi muokattu:
Täällä kysellään hormonit kourassa samaa asiaa? On kuin itsemurhaa aikoisi, kun lukee haittavaikutukset!!!! Haluan elää, siis olen olemassa, enkä aloita.Terv.Inkku

Viimeksi muokattu:
haittavaikutuslista lääkkeen pakkausselosteessa ei merkitse sitä, että saat ne kaikki eikä edes sitä, että koet niistä joitakin.

haittavaikutuslistaan laitetaan kaikki mihin on edes teoreettinen mahdollisuus.

Lääkäri lääkettä määrätessään sitten pohtii onko tällä potilaalla korostunut riski saada jotain tiettyä haittavaikutusta ja meittii onko riski pienempi kuin lääkkeestä saatava hyöty.

Jos haittavaikutukset pellottavat, tai joku niistä, pitäisi ottaa uudestaan yhteys lääkäriin ja kertoa, että pelkään tätä ja tätä haittavaikutusta. Lääkri voi sitten miettiä olisiko tarpeen tehdä jotain lisätutkimuksia asian eteen tai voiko potilas turvallisin mielin ottaa lääkettä.

Parasta tietysti olisi, jos lääkäri muistaisi puhua näistä aina ennen reseptin kirjoittamista ettei potilas sitten ala truhan takai hysterisoimaan jotain, johon hänellä ei edes olisi riskiä.

minulta lopetettiin aikoinaan e-pillerit aurallisen migreenin vuoksi ja tänä päivänä en hormonaalista ehkäisyä käyttäisikään. Vaihdevuosioireisiin en ota mitään lääkitystä, sen tiedän jo etukäteen, koska on oletettavaa, että minulla ne ovat yhtä helpot kuin äidilläni. Aion siis kärsiä sen puoli vuotta "pahimipia" oireita. ellen aio skipata kokonaan niiden yli hormonikierukan avulla.

Paras luontaistuote vaihdevuosiin - https://nuvialab.com Helpotti alkavia vaihdevuosi oireita,mm. kuumia aaltoja yöllä ja hikoilua päivisin. Vaikutti myös mielialaan myönteisesti. Lieneekö tuotteen ansiota että olen pysynyt terveenä koko talven vaikka lähipiirissä ollut flunssaa. Olen erittäin tyytyväinen! Suosittelen!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä