Mistä miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
E

elina

Vieras
Haluaisin löytää isomunaisen miehen, jolta saisi hyvää seksiä. Mistä sellaisen löytää? En haluaisi testata 20 huonoa löytääkseni sen mitä etsin. Oikoreittejä?

- Pyydä suosituksia kavereilta

- Mene tarkastelemaan tarjontaa urheilutiloijen miesten suihkutiloihin.

- Kulje aina mittanauha taskussa ja tee pistokokeita vaikka bussipysäkillä, kassajonossa.

- Laita ilmoitus korttelikapakan ilmoitustaululle.

kavereilta kysyminen on kyllä oikeasti hyvä neuvo. Ja vielä fiksumpaa olis koittaa päästä uimahallin siivoojaksi, olis kuitenki pitäny lähtee siivousalalle...

iskuri.net on paikka josta voit etsiä isoa kalua mutta laadun joudut kuitenkin kokeilemaan.

ps. jumppaa lantionpohjalihaksia niin ei tarvitse niin isoa ;)

Haluaisin löytää isomunaisen miehen, jolta saisi hyvää seksiä. Mistä sellaisen löytää? En haluaisi testata 20 huonoa löytääkseni sen mitä etsin. Oikoreittejä?

Esim. Eno, tai Setäsi voi olla etsimäsi. Itse annan Enon hoitaa homman. On vanhempi ja kokenut panomies. Saan mahtimunaa aina tarvittaessa. On ihana panomies ikäisekseen.

Viimeksi muokattu:

Niin.... Minä olen tarjolla! Olen isomunainen ja multa saa täydellistä seksiä! Olen lihaksikas, ja monien naisten mielestä seksikäs! ; ) nii.... Jos siis haluut mut. Aattelin vaan kun näin tän!

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.