hysteroskopia yksityisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei! Olen yrittänyt etsiä missä tehtäisiin hysteroskopioita yksityisesti. Julkiseen jonot puoli vuotta. Tietääkö joku? Paljonko maksaa?

En tiedä, missä asut, mutta suurimmat lääkäriasemaketjut tekevät yksityisesti. Terveystalo, Mehiläinen, hinnat löytyvät joko nettisivuilta tai saat tietoosi soittamalla. Jonottaa ei tarvitse, päätät ajankohdan itse ja saat valita haluamasi gynekologin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksityisen käyttäjä;11192154:
En tiedä, missä asut, mutta suurimmat lääkäriasemaketjut tekevät yksityisesti. Terveystalo, Mehiläinen, hinnat löytyvät joko nettisivuilta tai saat tietoosi soittamalla. Jonottaa ei tarvitse, päätät ajankohdan itse ja saat valita haluamasi gynekologin.

Gynekologian hinnasto

Terveystalon gynekologisten leikkausten ja pientoimenpiteiden hinnasto 2012. Hinnoissa on alueellista vaihtelua. Tarkat hintatiedot saat paikkakuntasi Terveystalon toimipisteestä.
Toimenpide Hinta alkaen

Immenkalvon aukaisu 147 €
Kohdunkaulan laajennus / kierukan asettaminen (ei sisällä kierukan hintaa) 147 €
Kohdun poisto 4 264 €
Diagnostinen hysteroskopia (kohdun tähystys) 1 768 €
Endometrioosileikkaus 2 900 €
Sterilisaatio (laparoskooppinen) 1 872 €
Sterilisaation purku 5 928 €
Virtsankarkailuleikkaus, TVT 2 132 €

Hinnat ovat alkaen-hintoja ja niissä on alueellista vaihtelua.Tarkemmat hintatiedot ovat saatavissa toimipaikoistamme. Leikkauksista annetaan tarvittaessa etukäteen tarkka kustannusarvio. Mikäli etsimääsi toimenpidettä ei mainita hinnastossa, voit tiedustella saatavuutta suoraan toimipaikoistamme tai numerosta 030 6000.

Poliklinikkamaksu 13,50 € lisätään laskuun.
terveystalo.com

Yhteistyössä