Seksuaalinen hieronta

• Viestiketjun aloittaja John
  • Ensimmäinen viesti
John
Hei te kaikki ihanat Seksi-palstan nuoret naiset!

Viitaten ketjuun "Opiskelua rahoitetaan seksillä yllättävän paljon" kysyisin suorastaan suorasukaisesti: Olisitko valmis seksuaalisen hieronnan kohteeksi siten, että maksun suorittaisikin hieroja eikä hierottava?

Ajattelin, että Sinä makaisit pelkkä lyhyt paita päälläsi vatsallasi vuoteella ja minä aloittaisin hieronnan varpaistasi. Etenisin hitaasti ylös ja ainoa seksuaalinen asia, joka kohdistuisi Sinuun, Sinä ihana hierottavani, olisi se, että peppuhieronnan aikana Sinä joutuisit paljastamaan genitaalialueesi täydellisesti minulle, keski-ikäiselle herrasmiehelle.

Yst. terv. John

ohikulkijan kommentti
Hei te kaikki ihanat Seksi-palstan nuoret naiset!

Viitaten ketjuun "Opiskelua rahoitetaan seksillä yllättävän paljon" kysyisin suorastaan suorasukaisesti: Olisitko valmis seksuaalisen hieronnan kohteeksi siten, että maksun suorittaisikin hieroja eikä hierottava?

Ajattelin, että Sinä makaisit pelkkä lyhyt paita päälläsi vatsallasi vuoteella ja minä aloittaisin hieronnan varpaistasi. Etenisin hitaasti ylös ja ainoa seksuaalinen asia, joka kohdistuisi Sinuun, Sinä ihana hierottavani, olisi se, että peppuhieronnan aikana Sinä joutuisit paljastamaan genitaalialueesi täydellisesti minulle, keski-ikäiselle herrasmiehelle.

Yst. terv. John

mitä tuo herrasmies tuossa tarkoittaa? Mitä herrasmiesmäistä tuossa on?

Viimeksi muokattu:
John
Hieronnan herrasmiesmäisyys tulee hierottavan reaktioita herkällä korvalla kuuntelevan luotettavan, maksukykyisen ja vaitiolotaitoisen herrasmiehen määrätietoisista, mutta hellistä otteista.

Kun minä olen joutunut tunnustamaan sen tosiasian, että olen parantumaton peppufani, niin ajattelin, että voisin näin osaltani olla auttamassa vähävaraisia opiskelijatyttösiä heidän taloudellisessa ahdingossaan.

Yhteistyössä