Mitä tehdä lauantai-iltana?

• Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti
Mimmi
Moi!

Kertokaahan ideoita mitä voisi tehdä,kun mies lähtee poikaporukalla ulos?

Kaikki omat kaverit ovat muualla menossa, muttei huvittaisi viettää lauantai-iltaa yksin kotona.

Mitä olette itse tehneet?Kiitos!

tuli
Musta on joskus ihana olla yksin! Katselen esim aiemmin nauhoittamiani ohjelmia tai vuokraan jonkun leffan ja nimenomaan sellaisen, jota mieheni ei ilman mutinoita katso kanssani. Luen kirjoja, käyn kävelyllä, roikun netissä:), teen naisten juttuja, eli vahaan sääret, laitan kasvonaamion, hoidan kynsiä yms.

Sulla tosin on ongelmana se, ettet halua olla kotona, huono homma, kun ilmakin on, mitä on. Illalla ei oikein taida mitkään näyttelytkään olla auki? Jos asut pks:lla niin leiki turistia ja kiertele ratikoilla ympäri kaupunkia, mene iltaristeilylle, katso esim. citystä tai netistä josko suosikkibändisi esiintyy lähimailla.

Nini
Minäkin nautin kotona omasta rauhasta jos miehellä on omia menoja :) Mutta jos et viihdy täysin omissa oloissasi, ehkä voisit mennä leffaan? Sinne ""kehtaa"" mennä yksinkin, ja on silti ihmisiä ympärillä. Voit tosiaan valkata jonkun tyttöinleffan jota miehesi ei kuitenkaan lähtisi mukaan katsomaan :)

kokenut
Tässä puoli vuotta olen viettänyt kaikki iltani ilman miestä, kun se on ulkomailla. Kyllä siihen pari yksinäistä lauantai-iltaakin mahtuu (kuten tämä). Minä lueskelen kirjaa, venyttelen, katson viikon lukemattomat postit, siivoilen, syön hyvin, pidän teeveetä taustalla auki, tänään luen vähän ellejäkin. Tähänkin tottuu. Onneksi se mies tulee kuukauden päästä takaisin.

mariannaah
Mä lähtisin baariin, jos siltä tuntus ja nyt kun ei tunnu, nautin yksinolosta ja makaan soffalla surffaten netissä. Kukaan ei oo vinkumassa vieressä, saan tehdä just niinku huvittaa. Baariinkiin voi todellakin mennä yksin!

Taidat olla läheisriippuvainen!

arkistoija
Alkuperäinen kirjoittaja pläääh..!:
eiks siis oo mitää muuta keinoo ku leffa ja punkku?? BORING ! ! !
Eiköhän Mimmi ole jo yli kahden ja puolen vuoden aikana keksinyt tekemistä lauantaisinkin. Miksikähän sinun "plääh" piti kaivaa joku ikivanha, mitäänsanomaton aihe arkistosta? Onko tuolla alempana jokin aihe, jonka haluaisit painaa historiaan?

pari ehdotusta
- Vuokraa leffa ja osta jotain herkkuja/viiniä
- Lue kirjaa (ihan totta, sitäkin voi vielä nykypäivänä tehdä!)
- Seilaa netissä
- Käy iltakävelyllä
- Lähde leffaan
- Lähde ulos syömään

8j49l
Käy kävelemässä reipas kävelylenkki, jonka jälkeen käy suihkussa (jos omistat saunan niin vaikka saunassakin). Jos olet väsynyt sen jälkeen, laita itsellesi vaikka kasvonaamio ja samalla jalat vatiin likoamaan, jolloin saat hemmoteltua kasvoja ja jalkoja. Pesun jälkeen vaikkapa telkkarin ääreen tai lue hyvää kirjaa tai roiku netissä ihan sama, kunhan teet jotakin sellaista, josta tulee hyvä mieli.

Jos taas pesun jälkeen menojalkaa vipattaa, niin ei kun meikit naamaan ja kivat vaatteet päällä. Mene baariin tai pubiin yhdelle tai parille juomalle. Ei niissä tuijoteta, vaikka joku tulisikin yksin sisälle. Jos et kehtaa olla yksin, niin mene vaikkapa johonkin karaoke-paikkaan, jossa voi katsella muiden laulamista. Minä en pidä juomisesta, joten yksin ollessani bongailen uusia baareja, joten käyn lasillisella katsomassa, millaisia paikkoja kaupungista ja lähialueilta löytyy. Joskus jopa vierailu lähiökuppilaan voi olla avartava kokemus.

Pidän myös hyvästä ruoasta, joten sitä voi tehdä itselleenkin tai voit käydä yksin syömässä. Minä tykkään lukea samalla kuin syön, joten usein tulee kotona tehtyä jotakin ihanaa ruokaa. Jos alueellasi on vaikkapa noutoravintoloita, niin osta kokeeksi mukaan jotakin vähän eksoottisempaa vaikkapa kiinalaisesta tai turkkilaisesta.

vanha mä
Hei! mä jäin just yksin tänne kotiin kissojen kanssa kun mies lähti taas kerran baarireissulle. Mä olen jo 43-vuotias ja en jaksa enää hillua baareissa vaan rauhallinen kotielämä on ihan ok. Miehellä taas tulee noita "fiiliksiä" jolloin se lähtee yksin reissulle mutta lähteköön,aivan se sama. Alkuperäinen kirjoittaja on varmaan aika nuori koska ei oikein yksin viihdy ja tarvitsisi jotain tekemistä. Näin "vanhana" kun meikäläinenkin on niin kaipaa sitä yksinäisyyttä ja rauhallisuutta ainakin välillä.

heh....
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Minä hankkisin pullon punkkua, ensiksi kävisin ulkona syömässä pidemmän kaavan mukaan, joisin oluet terassilla ja menisin kotiin avaamaan viinipullon.
terassilla? missä voi istua talvisin ulkona terassilla? ;D

ehhehe ehhehe
Alkuperäinen kirjoittaja heh....:
Minä hankkisin pullon punkkua, ensiksi kävisin ulkona syömässä pidemmän kaavan mukaan, joisin oluet terassilla ja menisin kotiin avaamaan viinipullon.
Oisko tuo viesti kirjoitettu jo kesällä...

naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja ehhehe ehhehe:
Alkuperäinen kirjoittaja heh....:
Oisko tuo viesti kirjoitettu jo kesällä...
Niin! Ja vielä vuonna -06 jolloin tosiaankin oli kunnon terassisää koko kesän ajan! :)

naapurin tyttö
mä muistan tuon 3.6.06 tosi hyvin koska silloin oli eräät tietyt juhlat ja koko yön pärjättiin hihattomissa terassilla eikä ollut ollenkaan kylmä, voi kun on ikävä niitä kunnon kesiä :( No, hyvää yötä...

Yhteistyössä