Matalat pillut

• Viestiketjun aloittaja Katu
  • Ensimmäinen viesti
Katu
Osalla naisista on niin lyhyt pillun kanava että kyrpä vastaa pohjaan.Ei tunnu mielyttävältä kummastakaan osapuolesta.
Onko millaisia kokemuksia muilla sekä miehillä että naisilla.
Jos ei voi nussia kokonaisella kullilla pitää mielestäni etsiä syvempi pillu jotta seksi sujuu.

Kaksin käsin
Osalla naisista on niin lyhyt pillun kanava että kyrpä vastaa pohjaan.Ei tunnu mielyttävältä kummastakaan osapuolesta.
Jos ei voi nussia kokonaisella kullilla pitää mielestäni etsiä syvempi pillu jotta seksi sujuu.

Kumpaa kämmentä sinä ressukka käytät, vaikka eiköhän nuo liene yhtä lyhyitä molemmat.

Viimeksi muokattu:
Ana ja Tomi
Onko aloittajalla naisen anatomia noin hukassa?
Naisen emätin on keskimäärin 12cm syvä, joskin venyy kyllä tarvittaessa..
Mutta, kun kullin pituus erektiossa on keskimäärin 16 cm. Se tarkoittaa, että pohjakosketus tulee väistämättä, ja kyse olikin siitä, ettei se tunnu kummastakaan osapuolesta hyvälle - venymisestä huolimatta.

Viimeksi muokattu:
tönö

Herra on hyvä vaan ja etsii sitten syvemmän pillun että tuntuisi hyvälle. Ei kai siihen muiden mielipiteitä tartte.

Viimeksi muokattu:
ne pildet
Alkuperäinen kirjoittaja tönö;10940077:
Herra on hyvä vaan ja etsii sitten syvemmän pillun että tuntuisi hyvälle. Ei kai siihen muiden mielipiteitä tartte.

joo herran pitää ettii sellanen väh 180 cm pitkä nainen joilla on se syvä ämpäripillu. näin se vaan on, mitä pienempi nainen (aasialaiset esim) sitä pienempi ja tiukempi pillu ja isoilla iso.

aikuinen nainen
joo herran pitää ettii sellanen väh 180 cm pitkä nainen joilla on se syvä ämpäripillu. näin se vaan on, mitä pienempi nainen (aasialaiset esim) sitä pienempi ja tiukempi pillu ja isoilla iso.

tässäkin asiassa miehet. Naisen/miehen fyysisellä koolla ei ole mitään tekemistä pillun/kalun koon kanssa. Tosi on että pienikin emätin antautuu isolle kalulle kunhan sitä totuttaa ja on kärsivällinen. Itse olen varmaan tuollainen pienen pillun omistaja ja mieheni normaalia suuremman kalun omistaja. Aluksi sai olla hiukan varovaisempi naidessa mutta näin reilun 2 v harjoittelun jälkeen sujuu loistavasti. Emätin kyllä mukautuu/venyy kalulle sopivaksi harjoittelun tuloksena.

Viimeksi muokattu:
Mulkero
Työntelen minäkin pohjaan, mutta peräseinämä antaa hyvin periksi. Saavutan sorminkin kohdun napukan hyvin, se tuntuu terskassakin muljahduksina. Minun kullini on sen 14-16cm pitkä, mutta hyvin sillä pärjää, koska ympärimitta terskan reunasta mitattuna on peräti 21cm, varresta vain 12cm. Siinä on monen naisen silmätkin nuljahtaneet nurin, kun painan yllättäen mulkun sisään.

Xy1
Yli kolmekymmentä vuotta olen samaa pillua venyttänyt, mutta ei veny. Ei sitä venyttäneet edes muksut. Takaa nelinkontin ei onnistu ollenkaan, ei ole koskaan mahtunut kokonaan. Lähetyssaarnaajassa jalat kohti kattoa ei ole sekään onnistunut koskaan sattumatta. Normali LS onnistuu, vaikka silloinkin osuu pohjille. Takaa onnistuu ainoastaan jos vaimolla on jalat suorana ja tyyny mahan alla. Silloinkin pitää olla varovainen ja naida puolisääreen tai jarru päällä. Päällä ollessaan jalat kupellani onnistuu parhaiten, kun vaimo saa itse säätää liikkumisen. Silloikin kun hän upottaa kahvaa myöten ja pyörii tapin ympärillä, niin nuppi hankaa pillunpohjaa, varsinkin jos orkku puristaa pillusta viimeisetkin tilat. Ei sitä kauaa kestä pirukaan. Seisten takaa vaimo kumartuneena en ole päässyt naimaan kuin kaksi kertaa eläissäni ja silloin niiin vaaaarovasti. Noita ei voi kattoa kuin elokuvista. Silti en vaihtaisi pois. Mulkku voisi olla sen sentin pari lyhempi.

Xy1
Tulipa taas huomattua, ettei pillu totu. Emäntä valitti aamulla, että pillun pohja sieltä kohdunnipukan takaa on taas nirhautunut ja kipeä. Taisin edellisellä kerralla sittenkin runnoa vähän liian innoissani lähetyssaarnaajassa. Taitaa tulla taas viikon seksipaussi.

vierailija
Yli kolmekymmentä vuotta olen samaa pillua venyttänyt, mutta ei veny. Ei sitä venyttäneet edes muksut. Takaa nelinkontin ei onnistu ollenkaan, ei ole koskaan mahtunut kokonaan. Lähetyssaarnaajassa jalat kohti kattoa ei ole sekään onnistunut koskaan sattumatta. Normali LS onnistuu, vaikka silloinkin osuu pohjille. Takaa onnistuu ainoastaan jos vaimolla on jalat suorana ja tyyny mahan alla. Silloinkin pitää olla varovainen ja naida puolisääreen tai jarru päällä. Päällä ollessaan jalat kupellani onnistuu parhaiten, kun vaimo saa itse säätää liikkumisen. Silloikin kun hän upottaa kahvaa myöten ja pyörii tapin ympärillä, niin nuppi hankaa pillunpohjaa, varsinkin jos orkku puristaa pillusta viimeisetkin tilat. Ei sitä kauaa kestä pirukaan. Seisten takaa vaimo kumartuneena en ole päässyt naimaan kuin kaksi kertaa eläissäni ja silloin niiin vaaaarovasti. Noita ei voi kattoa kuin elokuvista. Silti en vaihtaisi pois. Mulkku voisi olla sen sentin pari lyhempi.
Endometrioosi?

vierailija
tässäkin asiassa miehet. Naisen/miehen fyysisellä koolla ei ole mitään tekemistä pillun/kalun koon kanssa. Tosi on että pienikin emätin antautuu isolle kalulle kunhan sitä totuttaa ja on kärsivällinen. Itse olen varmaan tuollainen pienen pillun omistaja ja mieheni normaalia suuremman kalun omistaja. Aluksi sai olla hiukan varovaisempi naidessa mutta näin reilun 2 v harjoittelun jälkeen sujuu loistavasti. Emätin kyllä mukautuu/venyy kalulle sopivaksi harjoittelun tuloksena.
23 senttinen on sellainen että ei sopeudu, oli vielä järkyttävän paksu ja tennispallon kokoinen pää, käskin etsimään 5 lapsen yksin huoltaja äitejä ja jättämään rauhaan

vierailija
Minun naisella ei ota pohjaan, ainakaan kumpaakaan häiritsevästi edes jalat olkapäillä. Mulla on 17 cm pitkä ja jotain vajaa 5 cm paksu. Sen sijaan edellisellä muijalla ei voinut painaa näin koska tuli heti auuuhh. Molemmat ovat vielä saman putuisiakin. Jotain 160 cm.
On sitä anatomiassa eroa ihmisten välillä.

vierailija
Vaimollani oli sama juttu, 22 sentin kalu otti pohjakosketusta vaikka oli hieman yli puolen välin sisällä mutta häneltä poistettiin kohtu niin nyt pituudessa ei mitään ongelmaa. Ostettiin pitkä dildo ja oon sitäkin painanut koko 25 sentin pituudella sisään niin ei osu pohjaan eli melko pitkää kalua voisi nyt ottaa vastaan mutta paksuus toiveessa pienempi ero, ennen 5 senttiä halkaisija oli maksimi niin nyt 5,5 on maksimi itsellä 4,5, on hankkinut itselleen fb seuralaisia syksystä lähtien ja nyt käy lähes joka päivä naimassa jossain osan kanssa käyttää kumia ja osan kanssa paljaalla. Kohdun poisto oli lotto voitto kun nyt hänen pillusta on tullut keskipiste ja hän dildoilee joka päivä märkää pilluaan ja tosiaan käy naimassa fb seuralaisten kanssa ja antaa joka ilta minulle märkää naitua pillua Ihana elämä minulla 😍

Yhteistyössä