Nalkki

• Viestiketjun aloittaja Narttu52
  • Ensimmäinen viesti
Narttu52
Onko kenellekään tuttu tilanne, että naisen orgasmin jälkeen jäädään kuin koirat "nalkkiin"? Olen jo viisikymppinen, eikä tätä ole ennen tapahtunut. Tunteisiin ja sitä kautta orgasmin voimakkuuteen se liittyy, kun on uusi seksikumppani ja ihastuminen on vaihtunut rakkaudeksi. Kiinni jääminen on hieman ongelmallista, koska irrottautuminen sattuu minuun kovasti. Mieheen ei koske. Olen kysynyt häneltä, miltä se tuntuu, muttei hän osaa oikein kertoa. Onkohan tässä kysymyksessä joku kouristus vai voimakas turpoaminen? Voikohan sitä estää mitenkään?

Xy1
Joskus nuorena tuota tapahtui, kun vaimoilla on aina ollut niin voimakkaat pillunlihakset. Kyllä se siitä laukeaa, kun jää vain pidemmäksi aikaa naatiskelemaan ja odottamaan kalun pehmenemistä. Mihinkäs siitä on kiire orkun jälkeen. Väkisin ei kannata irrottautua.

rovasti
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Joskus nuorena tuota tapahtui, kun vaimoilla on aina ollut niin voimakkaat pillunlihakset. Kyllä se siitä laukeaa, kun jää vain pidemmäksi aikaa naatiskelemaan ja odottamaan kalun pehmenemistä. Mihinkäs siitä on kiire orkun jälkeen. Väkisin ei kannata irrottautua.
Mä jäin nalkkiin 35 v sitten. En oo vieläkään päässyt muijastani irti.

Narttu52
Mihinkäs siitä on kiire orkun jälkeen. Väkisin ei kannata irrottautua.
No onneksi tämä on edes yhdelle tuttu tilanne. Aloin jo tuntea itseni ihan omituiseksi, kun en tiedä ketään, jolle olisi käynyt samoin. Mutta siinähän se ongelma juuri on, kun yleensä vain minä olen lauennut siinä nalkkivaiheessa. Miehen pitäisi vielä saada oma orkkunsa. Onko miehelle vaikeaa odottaa hetki tuollaisessa tilanteessa?

kaikenlaista kuullut
Kauan sitten vanhat rouvat kertoivat työpaikalla minulle kuinka ratikka 2 kuski ja rahastaja olivat jääneet nalkkiin.
Spora oli kulosaaren päättärillä, kun alkoivat touhuun. Jäivät nalkkiin ja matkustajia tuli, jotenkin sen ajan systeemillä hälyttivät ambulanssin ja pari vietiin huopaan peitettynä sairaalaan.
Heidän mielestään tarina on tosi.
Kuulema nalkista irroitetan sähköiskulla.
Tiedä häntä sitten silloin uskoin ja sehän toimi hyvänä ehkäisynä, kertoa- en anna?

Sivupersoona
Olen minäkin ennen kuullut noita edellä kuvatunlaisia nalkkiinjäämis tarinoita. Vaikka niihin en oikein uskonutkaan, niin mieleen on jäänyt kuitenkin.

Sensijaan, jos tuo aloittajan kertomus on tosi, niin kokemuksena se voisi olla oikein kivakin. Mikä kiire siitä olisi irrottautua vaimon puristuksesta.

Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Narttu52:
Mihinkäs siitä on kiire orkun jälkeen. Väkisin ei kannata irrottautua.
No onneksi tämä on edes yhdelle tuttu tilanne. Aloin jo tuntea itseni ihan omituiseksi, kun en tiedä ketään, jolle olisi käynyt samoin. Mutta siinähän se ongelma juuri on, kun yleensä vain minä olen lauennut siinä nalkkivaiheessa. Miehen pitäisi vielä saada oma orkkunsa. Onko miehelle vaikeaa odottaa hetki tuollaisessa tilanteessa?
Eipä ole. Siinä tosiaan käy helposti niin, ettei mieheltä pääse tulemaan, kun puristus kalussa on niin kova. Vähän aikaa siinä menee, ennenkuin tokenee toisen rajuudesta. Eikä siinä yleensä kauaa mene, kun mieheltäkin tulee. On se sen verran kiihoittava tilanne. Ensin meinaa rutistua kuoliaaksi ja sitten surisee päässä jo niin pahasti, että meinaa lähteä taju. Ihan tulee nuoruus mieleen. Ilmankos näinkin nalkkiin yli 30 vuodeksi.

Narttu52
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Sensijaan, jos tuo aloittajan kertomus on tosi, niin kokemuksena se voisi olla oikein kivakin.
Tietenkin se on totta. Miksi muuten tästä kyselisin? Ei se nalkkiin jääminen oikeasti kestä kuin muutaman minuutin. Aika tuntuu vain siinä odotellessa pitkältä. Ja onhan se vähän huvittavaakin.

Eikä siinä yleensä kauaa mene, kun mieheltäkin tulee. On se sen verran kiihoittava tilanne. Ensin meinaa rutistua kuoliaaksi ja sitten surisee päässä jo niin pahasti, että meinaa lähteä taju. Ihan tulee nuoruus mieleen. Ilmankos näinkin nalkkiin yli 30 vuodeksi.
Joo, olen huomannut, että heti sen jälkeen mieskin laukeaa. Ehkä tämä pitääkin ottaa ilona eikä ongelmana? Olen kyllä viimeisen vuoden ajan ihan säännöllisesti jumpannut lantionpohjalihaksiani työmatkoilla, kaksi kertaa arkipäivinä. Ne lihakset olen jostain syystä aina hallinnut hyvin, mutta onkohan se jumppa nyt mennyt liian pitkälle? Jospa tämä johtuukin liian vahvoista lihaksista, eikä rakastumisesta. Sitä jään nyt miettimään.

Sivupersoona
Tuopa on mielenkiintoista, jos tuo puristus ikäänkuin jumiutuu muutamaksi minuutiksi.

Jumiutuuko ne lihakset myös siinä päivittäisessä jumpassa?

Miten mies kokee sen jumittumisen?

Narttu52

Eiväthän ne jumpassa jumiudu. Kyllä siihen tarvitaan kunnon orgasmi:)

Mies ei ole aivan yhtä avoin kuin minä. Olen kysynyt, miltä tuntuu, ja hän on vastannut vain, että "hyvältä". Siihen minun on ollut tyytyminen.

Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Narttu52:

Eiväthän ne jumpassa jumiudu. Kyllä siihen tarvitaan kunnon orgasmi:)

Mies ei ole aivan yhtä avoin kuin minä. Olen kysynyt, miltä tuntuu, ja hän on vastannut vain, että "hyvältä". Siihen minun on ollut tyytyminen.
Ai hyvältä. Eihän tuollaisen orgasmin jälkeen mikään maailman nautinto tunnu miehestä yhtä hyvältä. Jokaisen tuollaisen megaorkun jälkeen miehenkin silmät pyörivät kuin hedelmäpeli, vähemmästäkin nautinnosta meinaa lähteä taju.

58 v ukkomies ja nainut samaa 31v
Tuttu tunne! Johan sitä neuvolassakin opastetaan kuinka nainen hoitaa löystyneen alapäänsä synnytyksen jälkeen !Meillä käytössä painemittarilla oleva silikoninen pötkylä joka laitetaan emättimeen sisälle ja vaimo jännittelee paisuvaisiaan.Vähintään kerran kuukaudessa jäämme nalkkiin niin etten pääse vetämälläkään ulos, varsinkaan kun itsellä kova seisokki ja kohtalaisen isot terskan reunat kun omaan.Lisä liukastekkin auttaa asiassa.
Vinkkinä voisin antaa, pyydä miestä pesemään terskansa hammastahnalla niin tunto paranee ja laukeaminen helpottuu.Tämä on homojen yleinen käytössä oleva kikka.
Kokeilkaa ja nauttikaa kuten mekin.
Pitkää ikää ja naikaa paljon

Xy1
Ukkomiehelle kävi näemmä samoin kuin minulle. Jäi "nalkkiin" loppuiäksi eläväiseen pilluun. Kukapa tuollaisesta luopuisi vapaaehtoisesti, kun sellaisen onnen on kohdannut.

Narttu52
Minun tapauksessani toteutui tällaisen sivuston paras anti: Kokemani häpeällinen ongelma muuttuikin muutaman saman kokeneen miehen ansiosta mahtavaksi ominaisuudeksi, josta aion jatkossa olla ylpeä. Ja tänään aion ongelmastani vapautuneena saada elämäni megaorkun ja jäädä onnellisena ja tyydytettynä kunnolla nalkkiin rakastamani miehen kanssa. Paljon kiitoksia teille asiallisista vastauksista!

Xy1
Tuli vain ihan mielenkiinnosta mieleen, että onko myös kalun koolla ja paksuudella vaikutusta nalkkiin jäämiseen. Mikähän on Nartun miehen kalun koko ja paksuus verrattuna keskivertoon?

khurri
Järisyttävän mielenkiintoista! oliskohan missään olosuhteissa mahdollista päästä testaamaan kyseistä härveliä,kuulostaa näin kuuden lapsen isästäkin todella mielenkiintoiselta.
minulle että kun naisystäväni saa orgasmin takaapäin naidessa niin on ollut niin voimakas supistus että on tullut verta kalustani,olen sen jälkeen kyllä yrittänyt varoa sitä tilannetta ja vetänyt ajoissa ulos mutta aina se ei onnistu ja olen kyllä ollut vähän aikaa myös nalkissa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä