Pillun nuoleminen orgasmin aikana...

• Viestiketjun aloittaja sampocaro
  • Ensimmäinen viesti
Maria
luen näitä viestejä. Minä kyllä kerron mitä haluan ja tarvitsen, mutta en vaan saa. Ja miehelle tuntuu olevan vain oma lopputulos tärkeä. Sitten vielä kehtaa sanoa että ennen hän oli kova orgasmin metsästäjä ja teki naisille ihan mitä vaan tuottaakseen tyydytyksen. Aivan kuin hän olisi jo antanut itsestään kaiken. Meinaa että alkaa olemaan jo niin vanha ettei oikein jaksa, paskat on minua muutaman vuoden nuorempi. Itsekäs. Rakkautta kyllä riittää mutta...

Xy1
luen näitä viestejä. Minä kyllä kerron mitä haluan ja tarvitsen, mutta en vaan saa.
Jospa se ongelma on juuri tuossa. En uskoisi, että omakaan naisesi saisi, jos itse ohjaisi mistä pitää milloinkin tehdä mitäkin. Ennemmin parempaan ja varmempaan lopputulokseen pääsee, kun kaikki tekeminen ja hyväily tulee enemmän tai vähemmän puun takaa odottamatta odottamattomassa järjestyksessä odottamattomalla ajoituksella. Spontaanisuus ja yllätyksellisyys vie perille naisen orkkuun. Joku voi ajatella, että sormettaminen ja pillunnuoleminen on yksinkertaista, eikä siinä voi improvisoida. On väärässä, pillua voi soittaa kuin viulua, tuntumalta ja kuullostella vaikutuksia. Silloin nainen ei voi muuta kuin heittäytyä vietäväksi ja odottaa mitä on tulossa. Eli pitää heittää aivot narikkaan siksi aikaa.

Miehesi on varmaan turhautunut ja siksi passiivinen. Mitäpä jos antaisit hänelle vapaat kädet tehdä mitä haluaa ja vain heittäytyisit nauttimaan. Ota riski. Haasta miehesi ja itsesi.

Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
luen näitä viestejä. Minä kyllä kerron mitä haluan ja tarvitsen, mutta en vaan saa. Ja miehelle tuntuu olevan vain oma lopputulos tärkeä. Sitten vielä kehtaa sanoa että ennen hän oli kova orgasmin metsästäjä ja teki naisille ihan mitä vaan tuottaakseen tyydytyksen. Aivan kuin hän olisi jo antanut itsestään kaiken. Meinaa että alkaa olemaan jo niin vanha ettei oikein jaksa, paskat on minua muutaman vuoden nuorempi. Itsekäs. Rakkautta kyllä riittää mutta...
Etkö vieläkään saa mieleistäsi "hoitoa"? Miten on onko fistaus edennyt pitemmälle, vai pysähtyykö rystysiin? Mitäpä jos kokeilisit vaihteeksi toista miestä?

Viimeksi muokattu:
Maria
Herra xy1 vai mikä se nyt oli. Minä en ole vaatinut mitään, enkä ole ohjailemassa hänen tekemisiä haarojeni välissä, syy : hän ei käy kopeloimassa siellä muuta kuin tarkistaakseen olisinko tarpeeksi kostea sisäänajoon. Niin ja tietysti silloin kuin sille iskee halu kokeilla fistausta. Ollaan juteltu asiasta muulloin kuin sängyssä ja silloin olen kertonut mistä pidän. Hän vaan on todennut että tämä tyyli on hyvä hänelle : (

Ja Jänkä ei ole fistaus edennyt. Tulet olemaan ensimmäinen joka saa tietää jos näin käy.

Bohemi
Maria, kuuma tipu? :)
Mut itse asiaan.. Jotenki huvittaa tuollainen kommentti ettei miehet voisi kommentoida NAISEN orgasmia.. Vain nainen voi tietää mitä naisen päässä liikkuu.. En tosiaan ainakaa väitä tietäväni mitä naisen päässä liikkuu. Siihen ei riitä lähellekään yli 25 vuoden tutkimukset millä olen koittanu selvittää mitä liikkuu YHDEN naisen päässä. Mutta väitän kyllä ettei yksikää nainenkaa pysty sanomaan mitä TOISEN naisen päässä liikkuu. Hyvä kun ny olis pieni haju siitä mitä OMASSA päässä tapahtuu.. Tuskin on olemas mitää käsikirjaa siitä millainen ja miten saavutettavissa naisen orgasmi on. Ihan niinku miehelläki jokainen orgasmi on hiukan erilainen. Luulisin. Lisäksi toiselle se tulee toisella tavalla kuin toiselle. Toinen saa kiksejä jostain sellaisesta mitä joku toinen ei voi edes ajatella.

Bohemi
Tuossa olen Yx:n kans täysin samaa mieltä että suurin este naisen orgasmi ilotulitukselle on naisen omien korvien välissä. Noin yleisesti. Mutta poikkeuksiaki on. Onneksi!

Xy1
No eipä ole sitten kaksinen kaveri, eikä tiedä mistä jää paitsi. Toiset miehet luulevat ajattelevansa vain omaa nautintoaan olemalla muka itsekkäitä. Sitten eivät kumminkaan tajua, että paras oma nautinto tulee naisen orkkujen kautta. Orkun kourissa kalua puristeleva kiimainen pillu on parasta mitä mies voi kokea. Eikä nautinto riipu silloin enää mitenkaan naisen ulkonäöstä tai muusta epäoleellisesta seksiin liittyvästä. Jos mies ei saa pillua hereille ja aktiiviseksi, niin ei tiedä mitä menettää.

Fistaus on varmaan joistain harvoista mukavaa, mutten osaa kuvitella enemmistöllä naisista siitä mitään positiivista. Omalle naiselleni ei mahdu kuin nippa nappa 3 sormea ja nekin vain ja ainoastaan jos saattuu olemaan poikkeuksellisen avoimella tuulella. Useimmiten puristuu ennen orkua jo kahden sormen ympärille niin tiukasti, ettei enempi tule edes mieleen. Tuosta sormien puristelusta tietää, ettei orkkua ole silloin enää kovin kaukana. Hyvän orkun jälkeen tuo puristus jää välillä vielä päälle, jolloin saa makian puristuksen vielä kalullekin. Varsinkin kun sessio päättyy usein yhteisorkkuun.

Maria
No eipä ole sitten kaksinen kaveri, eikä tiedä mistä jää paitsi. Toiset miehet luulevat ajattelevansa vain omaa nautintoaan olemalla muka itsekkäitä. Sitten eivät kumminkaan tajua, että paras oma nautinto tulee naisen orkkujen kautta. Orkun kourissa kalua puristeleva kiimainen pillu on parasta mitä mies voi kokea. Eikä nautinto riipu silloin enää mitenkaan naisen ulkonäöstä tai muusta epäoleellisesta seksiin liittyvästä. Jos mies ei saa pillua hereille ja aktiiviseksi, niin ei tiedä mitä menettää.

Fistaus on varmaan joistain harvoista mukavaa, mutten osaa kuvitella enemmistöllä naisista siitä mitään positiivista. Omalle naiselleni ei mahdu kuin nippa nappa 3 sormea ja nekin vain ja ainoastaan jos saattuu olemaan poikkeuksellisen avoimella tuulella. Useimmiten puristuu ennen orkua jo kahden sormen ympärille niin tiukasti, ettei enempi tule edes mieleen. Tuosta sormien puristelusta tietää, ettei orkkua ole silloin enää kovin kaukana. Hyvän orkun jälkeen tuo puristus jää välillä vielä päälle, jolloin saa makian puristuksen vielä kalullekin. Varsinkin kun sessio päättyy usein yhteisorkkuun.

tosiaankaan ole mikään hehtaaripillu. Mutta jostain syystä tämä fistausyritys jotenkin houkuttaa.
Ehkä ongelma onkin että sytyn liian nopeasti ilman enempiä hyväilyjä tai hipelöintejä ja sittenhän voi vaan ajella eikä miettiä tuleeko toiselle vai ei.
Mies itse sanoo että taitavat sitten suurin osa naisista teeskennellä orkkua kuin ovat vain naimalla saaneet. Totuushan on että vain noin 30% naisista saa orgasmin naimalla (pelkästään) Tai sitten sille on vain sattunut ne 30:neen % kuuluvaa.

Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
tosiaankaan ole mikään hehtaaripillu. Mutta jostain syystä tämä fistausyritys jotenkin houkuttaa.
Ehkä ongelma onkin että sytyn liian nopeasti ilman enempiä hyväilyjä tai hipelöintejä ja sittenhän voi vaan ajella eikä miettiä tuleeko toiselle vai ei.
Mies itse sanoo että taitavat sitten suurin osa naisista teeskennellä orkkua kuin ovat vain naimalla saaneet. Totuushan on että vain noin 30% naisista saa orgasmin naimalla (pelkästään) Tai sitten sille on vain sattunut ne 30:neen % kuuluvaa.
Onnistuiskohan clitoriksen nuolu ja fistaus kanssasi yhtäaikaa? olen jonkun kerran huomannut tilanteessa jossa nuollessani klittaa ja sisähäppäreitä kun samalla on etusormi vitussa ja keskari anuksessa, että siitä vois yrittää fistausta. Kaveri ei sitten ole halunnut. Hän ei oikein lämpene sille, vaikka muuten on valmis melkein mihin tahansa muuhun. Olisi kiva kokeilla fistausta.

Viimeksi muokattu:
esiliekki
Mun miesystävä on myös joskus sanonut, että naisen "käsittely" on kuin viulua soittaisi. Ei hän kyllä viulua soita, mutta jotenkin tuo vertaus kai hänen mielestään sopii tuohon asiaan.

Ja on totta, että usein naisen orgasmin esteenä ovat naisen omat ajatukset. Toki itse olen ainakin niin herkkä, että huomaan jos mies ei jaksa kunnolla keskittyä puuhaan, niin sitten en laukea. Puhumista näistä asioista kannattaa harrastaa, jos pari ei vaikka ole ollut kauan yhdessä. Puhuminen on kyllä parempi ajoittaa muualle kuin sänkyyn, minun kokemukseni mukaan.

Fistausta en haluaisi kokeilla, minullekin riittää yksi tai kaksi sormea sisään ja keskikokoinen kalu on juuri sopiva.

Maria
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11098399:
Onnistuiskohan clitoriksen nuolu ja fistaus kanssasi yhtäaikaa? olen jonkun kerran huomannut tilanteessa jossa nuollessani klittaa ja sisähäppäreitä kun samalla on etusormi vitussa ja keskari anuksessa, että siitä vois yrittää fistausta. Kaveri ei sitten ole halunnut. Hän ei oikein lämpene sille, vaikka muuten on valmis melkein mihin tahansa muuhun. Olisi kiva kokeilla fistausta.
se nyt on selvä että fistaus kylmiltään ei onnistu. Enpä ole kokeillut nuolemisen kanssa kuin ei tuo toinen halua harrastaa suuseksiä. Ja itse asiassa yritykset on tyssännyt siihen että kipu muuttuu nautinnosta todelliseen kipuun. Ehkä olen sitten liian jännittynyt tai liian tiukka tai esileikki ei ole ollut tarpeeksi pitkä. Mene ja tiedä tuota. En edes tiedä mihin pyrin tällä fistauksella se nyt vain on jonkulainen "fetissi" aivoissani. Kyllä minulle riittäisi ihan normaali sormeilu ja suuseksi ja han normi kalu.

Xy1
. Totuushan on että vain noin 30% naisista saa orgasmin naimalla (pelkästään) .
Tämä liittyy hyvinkinä tähän keskusteluun. Seurustelun alusta minulla meni vuosi päästä nuolemaan naiseni pillua. Sekin onnistui vasta hänen ollessaan edellisen naimaorkun jälkeen tarpeeksi virittyneessä tilassa. Siitä päästiinkin toiseen naimaorkkuun ja molemmat jäimme tuosta koukkuun, kun löytyi takuuvarma konsti, jota on jatkettu siitä lähtien. Sitä ennen ehkä joka toinen seksikerta tuotti hänelle naimaorkun. Sen jälkeen vuosia käytännössä joka ikinen kerta, eli useampi kerta viikossa. Opin aika nopeasti virittämään hänet hilkulle ja viimeistelemään naimalla. Jossain vaiheessa todennaköisyys naimaorkkuihin väheni, jolloin aloin varmistamaan hänen orkkunsa suukseksille ennen naintia. Osin varmaan laiskuuttanikin. Nykyisin hän lopettaa suuseksisession kesken, jos hänellä tuntuu, että naimaorkku saattaisi onnistua. Se on kuitenkin vielä paljon kokonaisvaltaisempi orkku.

Joten kokemusteni mukaan naisen naimaorkun toteutumiseen miehen tekemisillä on erittäin suuri vaikutus. Voi hyvinkin olla, että on vielä taitolaji, tai jos ei muuten, niin vaatii mieheltä viitsimistä ja oikeaa asennetta.

Viimeksi muokattu:
Maria
Tämä liittyy hyvinkinä tähän keskusteluun. Seurustelun alusta minulla meni vuosi päästä nuolemaan naiseni pillua. Sekin onnistui vasta hänen ollessaan edellisen naimaorkun jälkeen tarpeeksi virittyneessä tilassa. Siitä päästiinkin toiseen naimaorkkuun ja molemmat jäimme tuosta koukkuun, kun löytyi takuuvarma konsti, jota on jatkettu siitä lähtien. Sitä ennen ehkä joka toinen seksikerta tuotti hänelle naimaorkun. Sen jälkeen vuosia käytännössä joka ikinen kerta, eli useampi kerta viikossa. Opin aika nopeasti virittämään hänet hilkulle ja viimeistelemään naimalla. Jossain vaiheessa todennaköisyys naimaorkkuihin väheni, jolloin aloin varmistamaan hänen orkkunsa suukseksille ennen naintia. Osin varmaan laiskuuttanikin. Nykyisin hän lopettaa suuseksisession kesken, jos hänellä tuntuu, että naimaorkku saattaisi onnistua. Se on kuitenkin vielä paljon kokonaisvaltaisempi orkku.

Joten kokemusteni mukaan naisen naimaorkun toteutumiseen miehen tekemisillä on erittäin suuri vaikutus. Voi hyvinkin olla, että on vielä taitolaji, tai jos ei muuten, niin vaatii mieheltä viitsimistä ja oikeaa asennetta.

taitaa olla enemmänkin se missä sinulla on se herkkä kohta. Eli anatomia. Ei se muutu harjoittelemalla. Minä saan orkut klitasta mutta nussia voi vaikka tuntitolkulla enkä minä laukea (tai siis tule vai miten naisilla tämä sanotaan). Tuntuu hyvältä jooo mutta lopputulosta ei synny. Ja sinulla taitaa olla yksi niistä jotka kuuluvat siihen 30%. Hyvä näin.

Viimeksi muokattu:
Xy1
Olen aina ollut hyvä biologiassa,, joten anatomian tuntemuksessa ei ole mitään vikaa. Osaan olla myös tunteiden tulkki, joten olen oppinut virittamään naiseni tarpeeksi korkealle. Hän saa orkun naimalla joko muutaman minuuntin sisällä, tai ei sitten ollenkaan. Mutta vaatii hyvän esileikin onnistuakseen. Uskoisin hänen olevan ihan tavanomainen siinä suhteessa.

Bohemi
Jotenki tuo Marian viesti lohdutti.. Kun ei saa panemalla orkkua niin ei saa.. Vaikka miehenä kuitenki vieläki on sellanen pelko että onko sitä kaikkea temppuja yrittäny ja onko kumminki itses jotain vikaa kun ei orkkua tule. Ja enpä sano että olisin vielä luovuttanu. Jonain päivänä se tulee.. Mutta tuosta ei oteta mitään suurempaa projektia mikä veisi loputki halut naiseltani. Tulee kun tulee..
Mutta tuokaa, Yx:n kertoma konsti, että kiihoitetaan huipun lähelle ja sitte pannaan lopuksi huipulle ei meillä kyllä pelaa. Vaimo on kuumana siihen saakka kunnes painan kalun sisälle. Tykkää kyllä kovasti mutta se orkku on tipotiessään.. Sormi, kieli, dildo systeemillä kyllä tulee lähes sataprosenttisesti. Vaimo kyllä sen ilmoittaa kun teen turhaa työtä. Aina ei ole sillä fiiliksellä.

Bohemi
Kiinnostaisi kyllä kuulla Yx:ltä tarkemmin tuon homman toteutus kun kerran on sellaisessa onnistunu missä minä en. Eli.. Kun olet saanut naisesi lähes huipulle ja sitte päätät aloittaa lopulliselle huipulle saattamisen.. Niin jatkatko heti siitä ,kun painat kalun sisälle, täydellä höyryllä. Vai otatko kiihtyvän lähdön? Kuinka kauan sitte paat kun naisesi noin yleensä kun naisesi saa. Ja kuinka kauan paat odottaaksesi että hän tulee ennen kuin annat nallin naksahtaa. Siis koska oot varma ettei onnistu tänään. Antaa palaa! ;)

sitäsuntätä
Ei kannata kateellinen olla. Minulta taisi mennä koko miesystävä menojaan. Siinäpä ei sitten kauheasti pimpan nuolemisesta kehuskella.

Vaan parempia aikoja odotellenhan se elämä sitten menee, päivä kerrallaan.

Viimeksi muokattu:
Xy1
Kiinnostaisi kyllä kuulla Yx:ltä tarkemmin tuon homman toteutus kun kerran on sellaisessa onnistunu missä minä en. Eli.. Kun olet saanut naisesi lähes huipulle ja sitte päätät aloittaa lopulliselle huipulle saattamisen.. Niin jatkatko heti siitä ,kun painat kalun sisälle, täydellä höyryllä. Vai otatko kiihtyvän lähdön? Kuinka kauan sitte paat kun naisesi noin yleensä kun naisesi saa. Ja kuinka kauan paat odottaaksesi että hän tulee ennen kuin annat nallin naksahtaa. Siis koska oot varma ettei onnistu tänään. Antaa palaa! ;)
Vuosien mittaan tuo on vähän vaihdellut, yleensä kuitenkin kohtuu kovalla höyryllä alusta lähtien. Aluksi aloitin päältä ja usein onnistui silläkin. Myöhemmin aloitin päältä, mutta käännyimme vaimo päälle, koska siten onnistui varmemmin. Nykyisin aloitamme jo suoraan vaimo päällä ja hän säätää itse tahdit. Jos ei natsaa joidenkin minuuttien sisälle, eikä itselläkään irtoa ( ei välttämättä irtoa, kun tuntee ettei toinenkaan tule), niin vaihdellaan asentoja. Silloin ei hänellä enää irtoa ikinä, joten menee ihan omaa naatintoa ja vaihteluna. Mitä enemmän on vuosia mennyt, sen varmemmin vaimo säätää omat naimaorkkunsa ja saa itse seurata sivusta. :))) Ei paha sekään.

Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Vuosien mittaan tuo on vähän vaihdellut, yleensä kuitenkin kohtuu kovalla höyryllä alusta lähtien. Aluksi aloitin päältä ja usein onnistui silläkin. Myöhemmin aloitin päältä, mutta käännyimme vaimo päälle, koska siten onnistui varmemmin. Nykyisin aloitamme jo suoraan vaimo päällä ja hän säätää itse tahdit. Jos ei natsaa joidenkin minuuttien sisälle, eikä itselläkään irtoa ( ei välttämättä irtoa, kun tuntee ettei toinenkaan tule), niin vaihdellaan asentoja. Silloin ei hänellä enää irtoa ikinä, joten menee ihan omaa naatintoa ja vaihteluna. Mitä enemmän on vuosia mennyt, sen varmemmin vaimo säätää omat naimaorkkunsa ja saa itse seurata sivusta. :))) Ei paha sekään.
Asiantuntevaa naimatyötä! Näinhän ne ihmistaimenenistutushuvittelut onnistuvasti hoituu. Hiukan vierastan tuota sivustaseuraamista?

Viimeksi muokattu:
Bohemi
Tuo kyllä selvensi. Ja samalla teki selväksi sen että ei onnistu meillä. Ei ainakaa vielä. Täytyy odottaa vielä että seksuaalista kehitystä tapahtuu. Mutta ollaan onnellisia siitä että kumminki pystyy yleensäottaen saamaan orgasmin jollain tavalla kun niitäki on paljon jotka eivät ole vielä seksuaalisesti kehittyneet edes sille tasolle. Viittaan tuohon että suurin este naisen orgasmille on hänen omien korvien välis. Joiltaki se estojen lukko ei poistu ikänä. Surullista.

Viimeksi muokattu:
Xy1
Vähän tarkennusta vielä. Varsinainen akti on meillä kiihkeää, intensiivistä ja tahti kiihtyy kohti kliimaksia. Usein vielä kiihdytän tahtia ja annan vaikka mielikuvan kiihkeydestä (vaikka en olisi vielä tulossakaan), jotta saan vaimoni tulemaan. Ei nimittäin tule, jos ei aisti/luule minun tulevan. Kun sitten naimaorkku tulee, niin vaimo kivettyy täysin. On käsittämätöntä, miten naisen kaikki lihakset voivat mennä koviksi samaan aikaa, tai ainakin selkä, lantio ja jalat, ym. kaikki niihin liittyvät lihakset. Tuossakin vielä kolme eri kivettymistapaa, se että pillukin jähmettyy, pillu jähmettyy tiukasti kalua puristamaan tai pillu vatkaa hullunlailla kalua puristaen. Nuorempana jälkimmäinen oli yleisin, nykyisin toisinpäin. Jälkimmäisen jälkeen olo on kuin olisi vedetty mankelin läpi. Sitä miten voisin vielä tuohon esiintymiseen vaikuttaa, en ole onnistunut selvittämään.

Yhteistyössä