Täytyi oikein googlettaa naisen orgasmista viikolla kokemani jutun jälkeen.
Kävin auttamassa Pohjois-Suomessa kolleegaa selvittämässä asiakkaalla ollutta ohjelmistovikaa, johon kolleega ei ollut löytänyt ratkaisua. Ratkaisu löytyi yhdessä ja puolessa päivässä. Sen jälkeen hän ehdotti lounasta Holiday Inn-hotellissa, jossa oli kaupungin paras ruoka. Siellä myös asuin. Lounaan jälkeen hän pyysi 'lainata' hotellihuoneeni vessaa. Ei tainut varttiakaan kulua, kun heitimme päiväpeiton syrjään.
Kerroin puuhien jälkeen kuinka ihanaa se oli ollut ja kuinka pelkäsin kokemani ihanuuden vaikutuksia seuraavaan vaimon kanssa rakasteluun. Tämä oli ensimmäinen hairahdukseni 20-vuotisessa liitossamme. Hän lohduti minua, että on itse ollut 18 vuotta naimisissa ja seurustellut miehensä kanssa 16-vuotiaasta lähtien. Hänen mielestään pettäminen koskee vain perhettä ja sen onnellisuutta sekä koossa pysymystä - ei niinkään puolison pettämistä.
Hän kertoi myös, että tämä oli toinen kerta, kun antoi vieraalle. Ja nämä kerrat ovat olleet ainoita kertoja, kun hän on kokenut orgasmin. Hän paljasti, että jo ensimmäisenä aamuna, kun tulin, hän alkoi miettimään, että haluaa kiittää minua niin kuin vain nainen voi miestä kiittää, jos ratkaisen vian.
Hän otaksui, että tuo odottaminen ja kuvittelu varmaankin auttoi orgasmin saamiseen. Edellisen kerran hän oli kokenut orkut kylpyhuoneen laattoittajan kanssa, joka oli tehnyt upeaa työtä.
Kotilennolla aloin muistelamaan, että olin lukenut iltapäivälehdestä, että nainen saa helpommin orgasmin, jos mies on rakastelua ennen osoittanut joitain taitoja tai ominaisuuksia, joita nainen toivoisi periytyvän jälkeläisilleen. Siksi ajattelinkin, että johtuiko hänen kokemansa orgasmi itse asiassa tuosta kiittämisestä eli siitä, että koki alitajunnassaan, että kumppanilla olisi jotain erityistä annettavaa suvunjatkumisessa.