miten aloitan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokematon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokematon

Vieras
En ole viellä saanut mutta olen ajatellut asiaa. Olen poika ja mitä ensimmäisellä kerralla tulisi ottaa huomioon? Miten kertoa asiasta toiselle ja miten kannattaisi toimia? Olen kuullut puhuttavan että suunniteltaisiin etukäteen miten homma hoidetaan. Miten tämä tapahtuu? Haluaisin vastauksia sekä miehiltä että naisilta.

En ole viellä saanut mutta olen ajatellut asiaa. Olen poika ja mitä ensimmäisellä kerralla tulisi ottaa huomioon? Miten kertoa asiasta toiselle ja miten kannattaisi toimia? Olen kuullut puhuttavan että suunniteltaisiin etukäteen miten homma hoidetaan. Miten tämä tapahtuu? Haluaisin vastauksia sekä miehiltä että naisilta.

Ensinnäkin seksiä ei saada vaan sitä annetaan. Helli, hyväile, suutele ja kysy olisitko valmis/haluaisitko rakastella kanssani. Keskustelkaa ehkäisystä ja käyttäkää kondomia. Kerro, että tyttö on sinun ensimmäisesi ja että olet vielä kokematon, mutta halukas oppimaan seksin saloja. Älä kouri rinnoista tai kähmi alapäästä. Muistakaa hygienia eli pesut ennen sekstaamista. Suukottele kevyesti ja kuljeta sormiasi varoen kuin tutkien suurta aarretta. Asiasta ei kannata tehdä sanallisesti kovin teoreettista kun yleensä käytäntö ja tunteet ohjailevat meitä ihmisiä. Jos käyt kovin kuumana, voi olla viisasta, hoidella käsin pahimmat paineet, ennen kun lähdet edes ulos tytön kanssa. Mikään ei olisi kurjempaa kannaltasi kuin, että tulet ennen kuin olette edes aloittaneet. Älä myöskään hermostu jos erektiosi hyytyy kesken leikin, sellaista sattuu kun opetellaan ja jännitetään riittävästi. Varmista, että tyttöystäväsi on vilpittömästi halukas ja kiihoittunut (voit koittaa sormella onko emättimen seutu kostunut ja liukas). Älä survo väkisin vaan työnny hiljaa liukumalla, ettet satuta partneriasi. Oikea rytmitys löytyy aistimalla ja nauttimalla. Naiset syttyvät hitaammin ja he tarvitsevat pidemmän aikaa lämmittelyyn. Miehillä kiihottuminen tapahtuu noin 11 min ja naisilla 13-14 min jonkin tutkimuksen mukaan. Läheisyys jatkuu myöskin aktin jälkeen, suukottelemalla, läheisyydellä jne. Olet varmaan kuullut tarinaa miehestä, joka rakastelee vaimoansa ja kun hän on tullut niin siirtyy omalle puolelle vuodetta pieraisee ja alkaa kuorsaamaan. Tai vaimosta, joka sanoo miehelleen, että laske sitten yöpaidan helma alas kun olet lopettanut. Seksi on siis kokonaisvaltainen läheisyysleikki, joka sisältää esileikin, aktin ja jälkileikin sekä molemminpuolisen vastuun ehkäisystä.

Viimeksi muokattu:
Kokenut nainen varmasti osaa auttaa myös miestä säilyttämään tai palauttamaan erektion jännityksestä huolimatta. Toki seksi on aina molemminpuolista, kaunista leikkiä ja rentoutumisen mahdollisuuksia. Tsempit sinulle ja muille asiasta kiinnostuneille.

Kiitokset näistä! Miten itse olette aloittaneet suhteenne? Kysymys saattaa olla hieman tungetteleva, mutta haluaisin tietää. Mistä huomaa että tämä on kiinnostunut?

Kiitokset näistä! Miten itse olette aloittaneet suhteenne? Kysymys saattaa olla hieman tungetteleva, mutta haluaisin tietää. Mistä huomaa että tämä on kiinnostunut?
Siitähän sen huomaa kun joku "pörrää" koko ajan lähettyvillä ja on aina näkösällä. Hakeutuu toisen lähelle, kutittelee, flirttailee jne. Kun sitten ollaan jonkun kaa, niin ensin ollaan lähellä, suukotellaan, suudellaan, kielisuudellaan, tehdään fritsuja ja kosketellaan. Homma etenee ihan omalla painollaan. Jos kiinnostusta on puolin et toisin, niin ennen pitkää haluaa kokeilla ja kokea jotain yhdessä kuten seksi.

Viimeksi muokattu:
Vanha totuus on, että naista pitää esileikein, sormi, pusuin, etc. niin kauan, että katse alkaa harittamaan kuuluu syviä huokaisuja, tai nainet tulee malttamattomaksi. Sen jälkeen on vasta lupa alkaa naiminen. Jos tätä noudatat, niin saat tyyväisiä tyttöystäviä. Pieni varoituksen sana, tuolla tapaa voi joutua aikaisin naimisiin. Tuli joskus otettua neuvosta vaarin ja viritettyä tyttöä oikein vimosen päälle pitkään. Vähän liian pitkään, kun joutuu virittelemään samaa tyttöä vieläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;10987490:
Onko muuten normii et kalu o jäykkänä 6,5 cm pitkä ja n. 1cm levee? Ikä 13 (ihan just 14)

Mitä olen lueskellut täältä niin jokaisella tuo murrosikä alkaa myöhemmin. Kyllä sinä viellä perässä tulet. Älä välitä jos sinulle siitä koulussa huudetaan.

Miehen näkökulmaa en nyt tähän pysty tuomaan. Mutta omat suhteeni ovat alkaneet kai katseista. Siitä sitten on aistinut, että haluaako toinen tai itse kosketusta. Suutelu tai ihon silittely kun on tullut kehiin, asiat on edenneet luontevasti joko keskusteluun, silittelyyn tai seksiin. Joskus ihan pitemmäksikin ystävyydeksi tai suhteeksi.

Jännittäminen toisaalta vie spontaaniutta pois, mutta pikku jännitys voi olla vain hyväksi suhteen alussa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä