Suihinotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anne

Vieras
Poikaystäväni haluaa että otan häneltä suihin minua yököttää koko ajatus ja pelkään että hän laukeaa suuhuni. miltä sperma maistuu tarttuuko hampaisiin ? pitääkö sperma nielaista ?
Entä miten suihinotto tehdään imetäänkö siinä voiko hampaita käyttää.
Poikaystäväni nuolee minun pillun ja laukean joka kerta ja se on taivaallista mutta minulla on iso kynnys ottaa mulkku suuhun.
Apua mitä pitäisi tehdä ?

Poikaystäväni haluaa että otan häneltä suihin minua yököttää koko ajatus ja pelkään että hän laukeaa suuhuni. miltä sperma maistuu tarttuuko hampaisiin ? pitääkö sperma nielaista ?
Poikaystäväni nuolee minun pillun ja laukean joka kerta ja se on taivaallista mutta minulla on iso kynnys ottaa mulkku suuhun.

Hieman alempaa löydät ketjun, joka käsittelee suihinottoa. Sieltä löydät aika hyviä vinkkejä. Muistaakseni loppupäässä, joku neitokainen neuvoo hyvinkin yksityiskohtaisesti.

Viimeksi muokattu:

Jos ei halua niin ei ole pakko. Muista se.
Hampaita ei käytetä, spermaa ei tarvitse nielaista. Sperma maistuu siltä mitä poikaystäväsi on syönyt.
Muista että kaikki seksissä pitää tuntua hyvältä, salli itsellesi että saat kieltäytyä

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja vanha haahka¨;10980965:
Jos ei halua niin ei ole pakko. Muista se.
Hampaita ei käytetä, spermaa ei tarvitse nielaista. Sperma maistuu siltä mitä poikaystäväsi on syönyt.
Muista että kaikki seksissä pitää tuntua hyvältä, salli itsellesi että saat kieltäytyä

sperman koostumuksessa on myös ureaa. mut ei mitään tekemistä syömisen kanssa! joten jos haluat ottaa kusta suuhusi ole hyvä. suihin ottaessa ei ole pakko antaa laueta suuhun. lopetat just ennen ja runkkaat loppuun. harjotus tekee mestarin. laita jätkä pesulle ennen kuin alat lutkuttaa.

Yhteistyössä