rinnat kipeät ja arat = raskaana?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellppp

Vieras
Mistä johtuu ku mulla on nyt ollu muutaman päivän rinnat ihan älyttömän kipeät ja arat, ei pysty edes nukkumaan mahalllaan tai mtn ja pieniki kosketus sattuu. ja ennen ei oo siis ainakaa ihan tällästä ollut. Kuitenki oon jotenki ihmeellisesti raskaana vaikka viimeisestä seksikerrasta on jo 3 kuukautta ja silloin tosiaan kondomi hajos. Tai oon saanu jtn siittiöitä vessanpöntöstä tai saunan lauteilta x_x
Tai voiko tää olla joku rintasyöpä tms.?

HELP!

Mistä johtuu ku mulla on nyt ollu muutaman päivän rinnat ihan älyttömän kipeät ja arat, ei pysty edes nukkumaan mahalllaan tai mtn ja pieniki kosketus sattuu. ja ennen ei oo siis ainakaa ihan tällästä ollut. Kuitenki oon jotenki ihmeellisesti raskaana vaikka viimeisestä seksikerrasta on jo 3 kuukautta ja silloin tosiaan kondomi hajos. Tai oon saanu jtn siittiöitä vessanpöntöstä tai saunan lauteilta x_x
Tai voiko tää olla joku rintasyöpä tms.?

HELP!

Mitä ihmettä sinä oikein yrität sanoa? Siis olet ollut yhdynnässä 3 kk sitten, kondomi hajosi ja nyt olet raskaana? No aika luonnollista, etenkin, jos viimeisistä kuukautisista myös on kolme kk. Ja rinnat tulee usein tosi kipeiksi raskauden alkuaikana. itselläni 3 kertaa huomasin raskauden rintojen kipeytymisestä jo ennen kuukautisten poisjäämistä.

Siittiöitä et saa saunan lauteilta tai wc-pöntöstä, et todellakaan.

Mars lääkäriin, ja etenkin jos abortti on ajankohtainen, 12 vko:n älkeen ei enää keskeytetä ilman terveydellisiä syitä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä ihmettä?;10889194:
Mitä ihmettä sinä oikein yrität sanoa? Siis olet ollut yhdynnässä 3 kk sitten, kondomi hajosi ja nyt olet raskaana? No aika luonnollista, etenkin, jos viimeisistä kuukautisista myös on kolme kk. Ja rinnat tulee usein tosi kipeiksi raskauden alkuaikana. itselläni 3 kertaa huomasin raskauden rintojen kipeytymisestä jo ennen kuukautisten poisjäämistä.

Siittiöitä et saa saunan lauteilta tai wc-pöntöstä, et todellakaan.

Mars lääkäriin, ja etenkin jos abortti on ajankohtainen, 12 vko:n älkeen ei enää keskeytetä ilman terveydellisiä syitä.

menkat ovat siis tulleet ihan normaalisti! tosin viimemenkat oli niukemmat ku normaalisti. ja viikon päästä pitäis taas tulla.

no juuri laskin ni tuosta "vahingosta" on jo 15 viikkoa aikaa eli aborttiin ei vissiin olis mahdollisuutta enää jos jotenkin ihmeellisesti sattuisin olemaan raskaana.

siiis onko mahdollista olla raskaana kun kumminkin tullut menkat aikalailla normaalisti, mitä nyt viimeisimmät ollu hieman niukempia?

Kyllä vaan on mahdollista. Monilla tulee alkuraskauden aikana kuukautiset, ehkä vähän niukempana. Menepäs tyttö ostamaan raskaustesti tai käy tk:ssa, sillä se selviää.

Onnitellaanko vai eikö?

Yhteistyössä